Kör på i U-landsstil. Går det så går det. Annars blir det en megakatastrof med tåg ner i havet. Som Gröna Lund fast lite värre. Allt för oss cyklister
En nätt liten förlängning av restiden på sisådär 20min enkel väg varje dag om man stänger ner. Tur att man cyklar. Fast det får nog bli Västerbron för att undvika det enorma kaoset.
Det låter också som man egentligen behöver göra om tunnelbanebron från grunden. Man borde väl kanske passat på med det samtidigt också.