2026-05-04, 17:01
Medlem
Ingen skillnad på hennes ögonbryn va?
För inspelat tips? 😜
Citera
2026-05-04, 17:13
Medlem
Provocerande att som magsäcksopererad fd överviktig med dåliga tänder dricka så mycket läsk. Och göra reklam för det.
Citera
2026-05-04, 18:37
Medlem
Plastblommor i trädgården ????
Snyggt när solen blekt dem. Men snälla, har man en trädgård så sätter man väl inte ut plastblommor i den. Snälla nån.

Jag hoppas hon tar in "fårskinnen" och kuddarna var kväll annars lär de inte hålla så länge.

Så förra årets bord höll bara en säsong, bra kvalité 😎
Citera
2026-05-04, 18:51
Medlem
Snacka om att bränna broar när hon verkar ha glömt bort att hon gjorde i ordning baksidan förra sommaren genom ett samarbete med chili.

Hon gör ofta såhär och får ett tidigare samarbete att verka dåligt. Undra varför? Har hon dåligt minne? Dålig förmåga att tänka?
Citera
2026-05-04, 19:19
Medlem
18 maj 2025 reklam för Chili och tydligen är det bordet redan trasigt 👍🏼👍🏼👍🏼 Hur lyckas dom ha sönder allting?
I den reklamen sa H att dom skulle äta frukost, lunch och middag ute. Har vi sett en enda måltid utomhus på 1 år? Nej.
Citera
2026-05-04, 19:54
Medlem
Nu har hennes våta dröm gått i uppfyllelse, ett samarbete i plast med ÖoB.
Citera
2026-05-04, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Nu har hennes våta dröm gått i uppfyllelse, ett samarbete i plast med ÖoB.

Låt oss hoppas att dessa möbler håller bättre än föregående
Citera
2026-05-04, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
18 maj 2025 reklam för Chili och tydligen är det bordet redan trasigt 👍🏼👍🏼👍🏼 Hur lyckas dom ha sönder allting?
I den reklamen sa H att dom skulle äta frukost, lunch och middag ute. Har vi sett en enda måltid utomhus på 1 år? Nej.

Jodå, de åt knäckebröd där ute😆
Citera
2026-05-04, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever

Ja men eller huuur? Soffa, soffbord, köksstolar (ganska nya väl) och nu utebordet. Det är ju helt orimligt. Jag har verkligen inga dyra möbler och jag har två barn. Aldrig har en möbel gått sönder. Även om hon tjockat på sig borde väl kebaben väga mer än henne så det kan ju inte vara det.
Citera
2026-05-04, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Snacka om att bränna broar när hon verkar ha glömt bort att hon gjorde i ordning baksidan förra sommaren genom ett samarbete med chili.

Hon gör ofta såhär och får ett tidigare samarbete att verka dåligt. Undra varför? Har hon dåligt minne? Dålig förmåga att tänka?

Dålig förmåga att tänka haha ja, det är det ganska tydligt att hon har. Bränner broar med olika samarbetspartners och potentiella samarbetspartners i princip dagligen ju.
Citera
2026-05-04, 21:02
Medlem
”Det här är det finaste jag sett” när hon filmar studsmattan och sen ”Allting ni ser i videon är från ÖoB” när hon filmar Lars utekök som absolut inte är från ÖoB 🤦‍♀️
Citera
2026-05-04, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Ja men eller huuur? Soffa, soffbord, köksstolar (ganska nya väl) och nu utebordet. Det är ju helt orimligt. Jag har verkligen inga dyra möbler och jag har två barn. Aldrig har en möbel gått sönder. Även om hon tjockat på sig borde väl kebaben väga mer än henne så det kan ju inte vara det.

Tv-bänken och köksluckorna är också helt snea 😅 För att inte glömma sprillans nya bilen som gick sönder 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in