2026-03-04, 16:35
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Haha ja! Ja och är det ett Ikeakök som hon verkar säga att det är det ju bara att köpa nya luckor istället för dekorplasta, herregud och med den lönen så är det väl en nobrainer. En ny laminatbänkskiva kostar inte så mycket heller. Hon är så jävla löjlig som försöker utge sig för att vara fattig och ha det dåligt ställt.
Hon kastar 1000kr på en spiral som hon aldrig sätter in, köper dekorplast för 1000kr och annan skit för tusenlappar bara för att… men att spara till att köpa nya köksluckor eller bänkskiva går inte?! Det ska köpas på marketplace.
Samtidigt tipsar hon om en billigare matta än den de köpte. It’s giving ”let them have cake”. Jag tror dock inte att hon fejkar sin ”fattigdom”, jag tror att hon verkligen slänger pengar så fort de trillar in på kontot och har ingen koll på hur mycket hon faktiskt slösar varje dag.
Citera
2026-03-04, 17:13
Medlem
Jag tror ockdå att pengarna börjar ta slut. De har levt över sina tillgångar, har inget sparande direkt och hennes samarbeten har blivit mycket färre. Men shoppingen är densamma.

Det brister snart och så kan hon få vara med i lyxfällan. Så blir hon "kändis" igen 😁.

Vilken chans till content.
Citera
2026-03-04, 17:35
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jag tror ockdå att pengarna börjar ta slut. De har levt över sina tillgångar, har inget sparande direkt och hennes samarbeten har blivit mycket färre. Men shoppingen är densamma.

Det brister snart och så kan hon få vara med i lyxfällan. Så blir hon "kändis" igen 😁.

Så illa kan det ju inte vara 😬, de lär ju inte ha lån på bostadsrätten (den kostade som en insats i storstaden) och avgiften var väl rätt låg?
Kebab har en hyfsad industrilön och Hanna tjänade miljonen förra året. Inga dyra utlandsresor eller evenemang heller.

Men men, kanske Kebab har ett dolt beroende som drar stålar och hon med sitt shopping/matmissbruk.
Citera
2026-03-04, 17:54
Medlem
Citat:

Vore otroligt att se Hanna i lyxfällan. Både för att få inblick i deras vardagsekonomi, men också att se henne hantera utmaningarna man ska gå igenom!
Citera
2026-03-04, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Så illa kan det ju inte vara 😬, de lär ju inte ha lån på bostadsrätten (den kostade som en insats i storstaden) och avgiften var väl rätt låg?
Kebab har en hyfsad industrilön och Hanna tjänade miljonen förra året. Inga dyra utlandsresor eller evenemang heller.

Men men, kanske Kebab har ett dolt beroende som drar stålar och hon med sitt shopping/matmissbruk.
Jag tror de har lån på bostadsrätten. Även om hon tjänat så mycket så gör hon ju av med massor på skit. Det kostar mer än man tror.
Citera
2026-03-04, 18:09
Medlem
Citat:
Jag tror de har lån på bostadsrätten. Även om hon tjänat så mycket så gör hon ju av med massor på skit. Det kostar mer än man tror.

Ofta tänkt på hur mkt hon shoppar för. Bara senaste barnkläderna var väl för minst ett par tusen. Var ju Zara o snittpris per plagg dryga 300 kr🥴
Citera
2026-03-04, 18:36
Medlem
Citat:

Så kan det vara och ojämnt inflöde som inte sparas utan bränns direkt. Hon lägger nog över 10k på onödig shopping per månad (kläder, inredning, godis, spiraler, hudvård, hårfärg). Ingen vidare dyr shopping men många bäckar små. Sen lån på radhuset och kanske bilen också? Samt gamla lån sen innan hon blev influencer kanske så drar det väl iväg.
Citera
2026-03-04, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Nej men de har ju garanterat lån på bostaden. Alltså SÅ billig var den väl inte? Hanna pungar inte ut de pengarna. Hon har aldrig sparat någonting. Spelar ingen roll om hon tjänade en mille. Hon slänger ju pengar omkring sig.
Citera
2026-03-04, 20:35
Medlem
Försöka äta mindre socker var det ja.. Nu kanelbullar 🙃 ”Och ja, jag smakade. Busigt. Och så vääärt.” Va? Är det busigt att smaka på det man bakar? Varför ens baka om man inte tänkt smaka? Det går ju aldrig att förstå vad hon menar.
Citera
2026-03-04, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Nej men de har ju garanterat lån på bostaden. Alltså SÅ billig var den väl inte? Hanna pungar inte ut de pengarna. Hon har aldrig sparat någonting. Spelar ingen roll om hon tjänade en mille. Hon slänger ju pengar omkring sig.

Tror också de har bostadslån. Om de hade så mycket pengar att de kunde köpa en bostadsrätt i SS kontant hade de nog hellre lagt de pengarna på en kontantinsats i Malmö, men de gav väl upp drömmen om Malmö när de förstod hur mycket de skulle behöva spara.
Citera
2026-03-04, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Försöka äta mindre socker var det ja.. Nu kanelbullar 🙃 ”Och ja, jag smakade. Busigt. Och så vääärt.” Va? Är det busigt att smaka på det man bakar? Varför ens baka om man inte tänkt smaka? Det går ju aldrig att förstå vad hon menar.
Haha håller med, varför ens baka om hon ska vara sockerfri?
Citera
2026-03-04, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Ja löjligt men de kanske är till Lars frukost, mellis och kvällsmål. Göttigt till saften hon redan dricker och det är ju sååå värt efter en slitig dag på föris 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in