2024-08-24, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engulbadsvamp
Vänta lite nu.... Latmasken borsta tänderna i sängen med en tandkräm som "inte löddrar". Trodde hon använde colgate som hon gjort reklam för. Mig veterligen löddrar den tandkrämen rätt friskt

Min gissning är att hon använde Laras barntandkräm "folktandkräm" som inte löddrar.
Citera
2024-08-24, 14:36
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skhj
Min gissning är att hon använde Laras barntandkräm "folktandkräm" som inte löddrar.

Eller zendium.
Citera
2024-08-24, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Så mysigt för L att vara hos farmor i helgen. Jag tror det är bra för lilla familjen att vara där och ha det som det bör vara. Lilla L får gunga och vara i trädgården. Äta ordentlig mat och umgås med människor. De borde vara där ofta så H får lära sig hur en familj fungerar.

Det finns säkert potential om någon bara visar H och hon känner att hon mår bra av det. Men så fort hon kommer hem så är hon tillbaka i sin bunker igen. Svårt att bryta. Jag tror hon är olycklig i Smålandsstenar. De borde flytta och börja om.

Håller med! De verkar ju ha en sund och trivsam relation till kebabens föräldrar så det hade nog gynnat hela familjen att umgås med mer dem. Om ht haft så mycket ångest som hon påstår hela veckan är det inte så konstigt att hon isolerar sig hemma, men det finns ju hjälp att få för det. Och att umgås med familj är en annan bra medicin.
Citera
2024-08-24, 15:42
Medlem
Undra om de här personerna som försvarar HT är lika lata som henne, har dollarstore som favoritbutik, filmar sitt barn när det gråter och tycker att tvn är en bra barnvakt från den dagen barnet är fött.

Gillar man inte tråden så behöver man inte hänga här och fortfarande så är det ju inte direkt så att vi står och slänger våra åsikter på henne. Läser hon det som skrivs här så har hon självmant letat upp det. Hon kan låta bli.

Och visst, vissa saker som skrivs här går till överdrift och överanalyseras, men hon är en dålig influencer och inte direkt årets mamma trots att hon påstår sig ha kämpat för barn så länge.
Citera
2024-08-24, 17:34
Avslutad
Den hjälp som HT behöver kanske kan komma från svärföräldrarna, förhoppningsvis kan de lära henne om att socker, skärmtid och stillasittande inte är bra för barn
Citera
2024-08-24, 18:27
Medlem
FruKrokodils avatar
För att vara en så usel opålitlig bil så körs det mycket och långt med den. Inte svinkul att bli fast ute i ingenstans men gissar att allt bara var hittepå som vanligt.
Citera
2024-08-24, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Helt rätt. Denna tråd ska handla om Hanna och hennes influensande och inte om oss som skriver i tråden

Då kanske alla inlägg som bara är påhopp och öknamn också ska anmälas som ot eftersom de inte heller håller sig till ämnet
Citera
2024-08-24, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
För att vara en så usel opålitlig bil så körs det mycket och långt med den. Inte svinkul att bli fast ute i ingenstans men gissar att allt bara var hittepå som vanligt.

När ht inser att hon förlorat kampen om att få häva köpet och inte får gotta sig i att shoppa en sprillans ny bil igen tror jag inte hon bryr sig så mycket faktiskt.
Citera
2024-08-24, 20:18
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn
Då borde alla inlägg med personangrepp, öknamn och utsvävande påhopp också anmälas som of eftersom de inte heller håller sig till ämnet

Att smeknamn används är bland annat för att skydda tex det lilla barnet Lars och pappa Kebaben, det är en snäll sak och inget ondsint.
Alla förstår att barnet inte heter Lars och att Kebaben inte är en kebab på riktigt.
Citera
2024-08-24, 20:21
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
När ht inser att hon förlorat kampen om att få häva köpet och inte får gotta sig i att shoppa en sprillans ny bil igen tror jag inte hon bryr sig så mycket faktiskt.

Kanske det är så, tycker bara att det rimmar så illa att köra landet runt med en bil som man påstår vägra starta var och varannan dag. Glad över att de inte fick häva köpet.
Citera
2024-08-24, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Att smeknamn används är bland annat för att skydda tex det lilla barnet Lars och pappa Kebaben, det är en snäll sak och inget ondsint.
Alla förstår att barnet inte heter Lars och att Kebaben inte är en kebab på riktigt.
Och Kebaben kommer väl ifrån att han själv kallat sig för Keboff i olika sammanhang! Det kommer definitivt inte från att han äter mycket Kebab för jag tror aldrig jag sett nån av dom äta det. Det är ju typ bara Sushi och Hamburgare dom äter.
Citera
2024-08-24, 20:31
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Och Kebaben kommer väl ifrån att han själv kallat sig för Keboff i olika sammanhang! Det kommer definitivt inte från att han äter mycket Kebab för jag tror aldrig jag sett nån av dom äta det. Det är ju typ bara Sushi och Hamburgare dom äter.

Ja men precis, man är nog väldigt känslig om man blir sekundärkränkt för att folk använder samma smeknamn som ens idol själv valt att introducera.

Jag tror både Hanna Heroin och Kebaben är nöjda med att deras barns ganska ovanliga namn inte går att googla sig in i en flashback tråd som är längre än Hannas månatliga Rustaollarstorekvitto...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in