Citat:
Sverige har idag ca 340 myndigheter som anställer mängder av människor och sväljer otroligt mycket skattepengar. Vissa myndigheter är såklart viktiga (ex. polismyndigheten och försvarsmakten) medan andra vid första anblick känns onödiga. Om ni fick välja några myndigheter att lägga ner imorgon, vilka skulle det vara?
Jag skulle bomma igen bland annat:
- Forum för levande historia. Tycker redan jämställdhet är väldigt mycket på agendan och vet inte riktigt vad denna myndighet tillför.
- Nämnden för hemslöjdsfrågor. Ska våra skattepengar gå till att främja folk som sitter och täljer dagarna i ända?
Fullständig lista över alla myndigheter finns hos SCB (ännu en myndighet, men som jag tycker tillför något)
https://myndighetsregistret.scb.se/Myndighet
Jag skulle bomma igen bland annat:
- Forum för levande historia. Tycker redan jämställdhet är väldigt mycket på agendan och vet inte riktigt vad denna myndighet tillför.
- Nämnden för hemslöjdsfrågor. Ska våra skattepengar gå till att främja folk som sitter och täljer dagarna i ända?
Fullständig lista över alla myndigheter finns hos SCB (ännu en myndighet, men som jag tycker tillför något)
https://myndighetsregistret.scb.se/Myndighet
Mitt svar blir VARENDA MYNDIGHET. Är det genomtänkt svar ja. Låt människor vara fria istället för indoktorerade ägda slavar.
Varenda myndighet är kriminell fullständigt olagliga! Bara det att svensken vill? liksom 7nte vakna upp?! stockholmssyndromet tro? de hejar på förövarna,mördarna. Sverige är inget land perse utan ett företag! du ägs av företaget för de lurade din mor att skriva på FÖDELSEBEVIS, å tryckte sen en nål 7 din lilla HÄL och droppade ditt blod i SLUTNA CIRKLAR, en ritual med blodsband är nu undertecknat.
Alla kan bli fria! Men se videos på odysse,bitvhute osv STRAWMAN gå till hemsidorna de nämner osv DU måste läsa in dig i ämnet i alla deras HITTE-PÅ-LAGAR ! du är en lurad ägd slav,en produkt. Dina barn äger de! När får folket nog? Och låser in eller arkubuserar ansvariga?! när?!
Ingen ska vara beroende av nån fejk myndighet!
DETTA har lett till missbruk depressioner,självmord m.m m.m
De har ljugit om PRECIS ALLT. ALLT du vet lärt hört läst allt var lögner. Vem är fadern till alla lögner?