Citat:
Garanterat en somalier, tänkte jag. Och oj, så rätt jag hade.
Dom i FR Linköping, mål 5116-23.
10 barn har kärringen. Och invandrade 2013. Alltså gått på bidrag sedan dag 1!
Barnen är födda 2000, 2002, 2004, 2007, 2009, 2012. Sen blir det ett hopp till december 2017, sen ökade de takten så att nästa kom blott tolv månader senare, i december 2018. Därefter en i januari 2020 och maj 2021. Kanske ligger de och nuppar i detta nu för att slippa stå till arbetsmarknadens förfogande
Jag har svårt att ladda upp domen från mobilen dock.
Dom i FR Linköping, mål 5116-23.
10 barn har kärringen. Och invandrade 2013. Alltså gått på bidrag sedan dag 1!
Barnen är födda 2000, 2002, 2004, 2007, 2009, 2012. Sen blir det ett hopp till december 2017, sen ökade de takten så att nästa kom blott tolv månader senare, i december 2018. Därefter en i januari 2020 och maj 2021. Kanske ligger de och nuppar i detta nu för att slippa stå till arbetsmarknadens förfogande
Jag har svårt att ladda upp domen från mobilen dock.
Så förvånad man blir… inte! Ja jisstes, barnbidragen för alla de ungarna plus socialbidrag-den familjen har haft mer att röra sig med än många av de svenskar som jobbat ett helt liv men som nu sitter som sjuk-eller fattigpensionärer. Fy farao-dessa parasiter ska ut! Sverige har givit dem alla möjligheter att integreras men det enda dessa parasiter är intresserade av är hur mycket de kan mjölka ut ur de mesiga svenskarna och att de kan sitta på sitt alltmer feta rumpa och joddla vidare på sitt språk-för svenska behöver man ju inte lära sig, mannan faller ju ändå från himlen.
Fantastiskt att för en gångs skull vågar en domstol fatta rätt beslut när det gäller en snyltande invandrare. Kanske skutan, om inte vändas helt rätt, ändå kan hålla sig flytande ett litet tag till?
Konstigt att hon inte försökt muta en Sfi-lärare att skriva närvarointyg, när jag jobbade med Sfi-lärare var sådana historier vanliga-de var sorgligt nog väldigt luttrade, de fick mutförslag var o varannan vecka för att skriva närvarointyg. Det som var extra bedrövligt var att de inte var förbannade utan ursäktade skitstövlarna med att ” så gör man i deras hemländer”. Så konstigt-jag trodde ju på Annie som sa att bara man åker tunnelbana i Sverige blir man svensk-och borde då på en gång anammat en svensk värdegrund-eller????