Flashback bygger pepparkakshus!
2023-09-08, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet85
Om de är JK har jag svårt se att det skulle vara sanning.. vet att många man kan säga "det kan man ej tro om" är sådana som skulle mörda/våldta m. m.. men alltså JK ha för mycket att förlora på att göra en sådan sak och känner bara inte några sådana vibbar alls från han. säkert nån brud som lyckats förföra han o sen ser sin chans få lite uppmärksamhet för han kanske dissade henne efter o inte är intresserad av att dejta. men men de återstå att se vilken info som kommer fram och vad de är som verkar ja hänt.

Såna här kommentarer är så djävulskt hjärndöda. Vilken härlig grej att få uppmärksamhet av. Idiot.
Citera
2023-09-08, 07:28
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Haha det här är fan det dummaste jag sett, det finns liksom 3-5 samiska "kändisar" totalt i hela Sverige, också går dom ut med den beskrivningen oh lord! Dom kan lika gärna bara skriva ut hela namnet nu ju

Älskar fan SVT!!!! Om han inte döms nu blir det kul att se dom försvara den här publiceringen.
Och lappjäveln i Robinson var en sadistisk pedofil.
Citera
2023-09-08, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witch-inc
Såna här kommentarer är så djävulskt hjärndöda. Vilken härlig grej att få uppmärksamhet av. Idiot.

DU kan ju vara en hjärndöd idiot vettja!

Inte första gången en tjej ljuger för att hämnas, tyvärr förekommer sådant lite för ofta. Både tjejer o killar kan vara svin och opålitliga så de är bara vänta och se och läsa vad det är som hänt.
Citera
2023-09-08, 08:05
Moderator
Chantres avatar
Trådar sammanfogade.

/Mod
Citera
2023-09-08, 10:17
Medlem
Citat:
DU kan ju vara en hjärndöd idiot vettja!

Inte första gången en tjej ljuger för att hämnas, tyvärr förekommer sådant lite för ofta. Både tjejer o killar kan vara svin och opålitliga så de är bara vänta och se och läsa vad det är som hänt.

Det är heller inte första gången en kille våldtar en tjej och får backning av svin som dig. Sjukt oskönt att du droppar en sån kommentar utan att veta vad som hänt. Men som sagt. Vi får vänta och se.
Citera
2023-09-08, 13:45
Medlem
this isn't mes avatar
Hans Instagram är privat nu. Vem har hjälpt honom med det? Eller får han tillgång till mobil i häktet?
Citera
2023-09-08, 13:52
Medlem
Flyttade till nuvarande adressen för en vecka sedan.
Kvinnan som bor där verkar vara nyinflyttad också.
Citera
2023-09-08, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PowerPritt
Flyttade till nuvarande adressen för en vecka sedan.
Kvinnan som bor där verkar vara nyinflyttad också.

Vilken kvinna menar du? Den som nämns i tråden har bott på samma adress sedan 2014 om man kollar på ratsit, på j-k adress är bara han skriven vad jag kan hitta? Eller har jag missuppfattat dig?
Citera
2023-09-08, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godislandet15
Vilken kvinna menar du? Den som nämns i tråden har bott på samma adress sedan 2014 om man kollar på ratsit, på j-k adress är bara han skriven vad jag kan hitta? Eller har jag missuppfattat dig?

Inte kvinnan som nämns i tråden, utan den enligt mrkoll.
Citera
2023-09-08, 16:46
Medlem
Citat:
Om de är JK har jag svårt se att det skulle vara sanning.. vet att många man kan säga "det kan man ej tro om" är sådana som skulle mörda/våldta m. m.. men alltså JK ha för mycket att förlora på att göra en sådan sak och känner bara inte några sådana vibbar alls från han. säkert nån brud som lyckats förföra han o sen ser sin chans få lite uppmärksamhet för han kanske dissade henne efter o inte är intresserad av att dejta. men men de återstå att se vilken info som kommer fram och vad de är som verkar ja hänt.
Vilken dum kommentar du kan aldrig veta vad personer gör bakom stänga dörrar, alla har "mycket att förlora" på att vara misstänkt för en våldtäkt. Tror du verkligen att han skulle visa dem vibbarna offentligt till personer som känner honom, det är såklart något han vill gömma.
Citera
2023-09-08, 16:52
Medlem
Citat:
Våldtäkt ja... men fortfarande berättar inte det så mycket om personer, vad som hänt m.m...
Det faktum att han har blivit häktad säger redan mycket.
Citera
2023-09-08, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaslegion
Det faktum att han har blivit häktad säger redan mycket.

Nej det säger inte speciellt mycket. berättar absolut ingenting om vad som hänt, hur/när/var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in