Citat:
Ursprungligen postat av
R.R
Jag anser också att Bokio gjort en fuling (plockat bort gratisvarianten + höjt kostnaden för premium i samma veva). Kommer dock ändå fortsätta använda det i dagsläget då det är så pass enkelt. Man får betänka att tid är pengar - tar bokföringen längre tid spelar det ingen roll om kostnaden för programmet är lite lägre. Känns som många ekonomer och företagare hakar upp sig på småkostnader men driver man en framgångsrik verksamhet spelar de slantarna ingen roll.
I övrigt så tycker jag Visma är bra och även Björn Lundén. Fortnox verkar lättarbetat även om jag själv inte suttit i det. Ska man ha det så billigt som möjligt får man nog ta någon mindre känd onlinetjänst men räkna med att så småningom kommer den också börja kosta pengar. Vi såg ju vad som hände med Bokio.
Grejen är ju den att jag tycker Bokio är jäkligt bra och enkelt program, använt det i flera år. Men nu blir det lite väl dyrt att använda för oss som bara köra eget som extra numera, samt att betala kvart istället för månadsvis förstår jag inte heller varför dom ändrade till.