Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-31, 21:16
Medlem
olasvenssons avatar
Ena appen som jag använde drog 1000 kronor. Den andra appen fick jag inkasso på 5000 kronor. Båda var avinstallerade men ändå fick jag betala.

Nu för tiden betalar jag inte biljetter via app utan tar hellre en parkeringsbot. Vilket blir billigare.

Har du varit med om liknande?

Annat?
Citera
2023-08-31, 21:23
Medlem
Hade du avslutat parkeringen innan du avinstallerade?
Citera
2023-08-31, 21:25
Medlem
Vilket bolag var det då? Avslutade du parkeringen?

Själv har jag använt Parkster några gånger utan problem. Brukar dock skicka sms av olika anledningar.
Citera
2023-08-31, 21:29
Avstängd
Lär dig använda apparna helt enkelt.

Avsluta i tid mm, det blir billigare än en gul lapp på rutan.
Citera
2023-08-31, 22:33
Medlem
har aldrig belatat för att prakera bilen men låter som du missat nånting så det fortsätter dra pengar på nått sätt
Citera
2023-09-01, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Har du varit med om liknande?

Nej, låter som du gjort rejält fel när du använt dem.
Citera
2023-09-01, 21:07
Medlem
Tranquility Bass avatar
Säkert på att det inte är du som suger på användning av parkeringsappar? Själv använder jag appar varje gång jag parkeringar där det kostar och möjligheten finns. Hur smidigt som helst och man betalar bara för den tid man står parkerad samt att man kan betala medan man är på väg dit man ska och inte behöver stå i kö vid en parkeringsautomat.
Citera
2023-09-02, 08:22
Medlem
Det är ju jättesmidigt!

Även om man glömmer att avsluta själv så är det ju bara några timmar som tickar på en innan det förinställda tiden avslutar automatiskt.

Ts måste ha misslyckats kapitalt med någonting, troligtvis betalningen och då fått en massa påminnelse och straffavgifter .
Citera
2023-09-02, 08:28
Medlem
Ghastens avatar
Funkar perfekt, sen när jag kan ställa in 5 timmar men är klar efter 3,5 då betalar jag för det.

Du måste ha startar parkeringen i appen och sen låtit bli att stoppa när du åkte iväg. Ja då är det bara betala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in