• 1
  • 2
2023-08-29, 23:55
Hej,

Någon med erfarenhet av Thc-v? Denna cannabinoid är laglig o sägs ge ett mycket milt men kontrollbart rus utan munchies.
Faktum är att denna till o me sänker apptiten o kan va ett alternativ för rökare som vill bli höga men inte äta för mycket.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tetrahydrocannabivarin
Citera
2023-10-09, 13:02
Medlem
MohinderHerbs avatar
Väcker den här tråden! THCV är en fin cannabinoid om man inte är ute efter att flumma. Tycker inte det ger ett rus, även vid högre doser som vissa påstår. Men det dämpar definitivt aptiten och håller en pigg i skallen fast blodsockret blir lågt.

Jag använder det på morgonen/dagen för att komma igång och vakna till. Ger "ren" energi. Mer som efter en rejäl kalldusch än det darriga/nervösa man kan få av stora mängder koffein eller tjackpreparat.

Använder det ihop med en rejäl dos CBG och lite CBD eller H4CBD.

Synd bara att det är dåligt utbud i svenska shoppar. Bara hittat 12% buds för 700kr på smoketower. 700kr för 600mg känns alldeles för dyrt. Nån som vet vart man kan få tag på buds/isolat med bättre pris? Inga vapes dock
Citera
2023-10-20, 07:29
Medlem
Jag har köpt denna :

Ca__aexpe__.se

79% THCv för 599:- Papaya punch
Det finns en till smak, Berry gelato.

När jag beställde fick jag även en trevlig överraskning i försändelsen.

Du får paketet inom 3-4 dagar
Citera
2023-10-20, 23:43
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppizz
Jag har köpt denna :

Ca__aexpe__.se

79% THCv för 599:- Papaya punch
Det finns en till smak, Berry gelato.

När jag beställde fick jag även en trevlig överraskning i försändelsen.

Du får paketet inom 3-4 dagar
Fick gräs (thc) som bonus från dom en gång, samma med upgrade**tural Fina grabbar vi har att göra med!
Citera
2023-10-21, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Fick gräs (thc) som bonus från dom en gång, samma med upgrade**tural Fina grabbar vi har att göra med!

Jag fick en godis av dem THCp i 🥳
När jag har beställt från TT, har jag fått förpackningen full med kolor med alla möjliga olika smaker. Inget extra i dem, men en trevlig överraskning och god relation till kunden 🥰
Citera
2023-10-22, 13:00
Medlem
flygandApans avatar
Hur är effekten? Uppiggande?
Citera
2023-10-22, 14:50
Bannlyst
Finns det ingen svensk shop som säljer edibles med denna?
Citera
2023-10-23, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygandApan

Nej, det skulle jag inte direkt vilja påstå.
Jag är verkligen fel person att recensera sådana produkter, eftersom jag har sådan liten erfarenhet.

Men den skillnad jag märker, är att jag inte får samma tjut i öronen som när jag använder HHC0 och THCp. Jag känner defenitivt ingen hunger. Men jag får heller inga överdrivna hungerkänslor av de andra substanserna .

Jag känner mig glad och upprymd av THCv, men jag vet inte om jag känner mig så väldigt pigg.

Jag är mer nyfiken på hur THCv kan påverka blodsockret och det ska jag mäta regelbundet.
Citera
2023-10-25, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygandApan
Tycker absolut att den är uppiggande. Man får energi och lust att göra saker, som på ett riktigt bra sativa. Är mycket nöjd med min vape!
Citera
2023-11-09, 20:53
Bannlyst
Dom här godisarna på 2 mg som finns på cannaexpress, räcker det med en?
Citera
2023-11-16, 10:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Torrbollsfitta
Tycker absolut att den är uppiggande. Man får energi och lust att göra saker, som på ett riktigt bra sativa. Är mycket nöjd med min vape!
Hur länge sitter effekten i?
Citera
2023-11-17, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaranteratMangel
Hur länge sitter effekten i?
Tar några bloss varannan timme typ. Kör på den med 20% THC-v. Hade en med 79% först men den var omöjlig att sova på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in