2023-08-31, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loco1214
Två personer befann sig i huset, troligtvis hans föräldrar. De skiter nog i om det är Amr* eller mamman som dör.

Aj fan tog för givet att hela familjen evakuerat och lämnat staden/landet.
Ni får för fan se till att evakuera era familjer, om det är fox nätverket (vilket allt tyder på) så svävar dom i livsfara!
Senast redigerad av Bigmike90 2023-08-31 kl. 09:47.
Citera
2023-08-31, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smooka
Han har många knarkdommar på sig åtminstone.

Kolla när den sista va så kommer du förmodligen se att det var flera år sen, han gör ingenting idag jobbar heltid samt hjälper ungdomar i sitt lokalområde.

Sen är det inte heller så att det är räven och dom som beställer våldsdåden utan det är mer en konflikt mellan några i Nyköping och några som har kopplingar till både Nyköping och foxtrot.
Citera
2023-08-31, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Jag pratar om dödslistan mot killarna i nyköping, det var media/polisen som uttalade det så gå inte på mig om det.

Är mycket medveten om dödslistan här i sthlm, Dalens lista på måltavlor i rävens nätverk.

Vi pratar om olika listor, läs på innan du öppnar mun.

Även om det var likadant tillvägagångsätt som mordet på albanen så tyder allt än så länge på att det är rävens folk som försöker klippa killarna i nyköping, inte dalen nätverket.

Jag bor själv i sthlm så har full koll på konflikterna här, men den enda koppling som finns till nyköping är 14 åringarna som blev mördade av Fox nätverket.
Några veckor senare inträffar dessa händelser på äldre grabbarna som är små kriminella i nyköping.

Det ligger precis i tidslinje att hänga ihop med morden på 14 åringar, dom blir torterade och namnger garanterat personer i nyköping -> killarna i nyköping identifieras -> läggs ut kontrakt -> förbereds dåd och rekas adresser mm. -> börjar smälla flera dagar.

Dom här killarna i nyköping kanske styr narkotikan där till viss del eller halv styr bland de kriminella i staden men det är inget nätverk i den form vi har här i sthlm, dom krigar inte med andra grupperingar och särskilt inte med sthlms nätverk, dom blir attackerade av någon anledning som med största sannolikhet hänger ihop på något sätt med dom mördade 14 åringarna.
Låter absolut rimligt.
Citera
2023-08-31, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DSGIS10
Kolla när den sista va så kommer du förmodligen se att det var flera år sen, han gör ingenting idag jobbar heltid samt hjälper ungdomar i sitt lokalområde.

Sen är det inte heller så att det är räven och dom som beställer våldsdåden utan det är mer en konflikt mellan några i Nyköping och några som har kopplingar till både Nyköping och foxtrot.

Berätta mer om du har riktig info? vilka i nyköping har konflikt med varandra?

Vilka i nyköping har kopplingar till foxtrot? enl min källa med insyn är det en ensidig attack mot en grupp halvkriminella vänner, troligen av foxtrot.

Sedan när började kriminella i nyköping använda bomber? I mina ögon är det folk härifrån sthlm som agerar mot folk i nyköping.
Vem i nyköping vill avrätta Amr*? har väldigt svårt att tro att det är nyköpingsbor som försökt mörda honom... men du får gärna upplysa mig.

Det är däremot fullt möjligt att foxtrot använder snorungar i nyköping som tex han M*lek som sitter häktad för inblandning i morden på 14 åringarna.
Men ordern att skjuta och bomba Amr* kommer garanterat från sthlm eller direkt från räven, vem i nyköping skulle ge order eller betala för att avrätta Amr*?
Senast redigerad av Bigmike90 2023-08-31 kl. 10:30.
Citera
2023-08-31, 10:29
Medlem
Citat:

Vilka i nyköping har kopplingar till foxtrot? enl min källa med insyn är det en ensidig attack mot en grupp halvkriminella vänner, troligen av foxtrot.

Sedan när började kriminella i nyköping använda bomber? I mina ögon är det folk härifrån sthlm som agerar mot folk i nyköping.
Vem i nyköping vill avrätta Amr*? har väldigt svårt att tro att det är nyköpingsbor som försökt mörda honom... men du får gärna upplysa mig.

Det är däremot fullt möjligt att foxtrot använder snorungar i nyköping som tex han M*lek som sitter häktad för inblandning i morden på 14 åringarna.
Men ordern att skjuta och bomba Amr* kommer garanterat från sthlm eller direkt från räven, vem i nyköping skulle ge order att avrätta Amr*?

Jag sa inte att personerna bor i Nyköping än idag, men kopplingar till Nyköping då menas det att dem kan ha bott i Nyköping för flera år sen och på de sättet känner man dem flesta grabbarna i Nyköping men vad som har startat det här vet jag ej vill inte heller uttala mig så mycket vill bara mest att man försöker att inte svartmåla BO för killen är verkligen en förändrad och en bra man idag och gör rätt för sig ute i samhället.
Citera
2023-08-31, 10:31
Medlem
Citat:
Jag sa inte att personerna bor i Nyköping än idag, men kopplingar till Nyköping då menas det att dem kan ha bott i Nyköping för flera år sen och på de sättet känner man dem flesta grabbarna i Nyköping men vad som har startat det här vet jag ej vill inte heller uttala mig så mycket vill bara mest att man försöker att inte svartmåla BO för killen är verkligen en förändrad och en bra man idag och gör rätt för sig ute i samhället.

Ok förstår, ja någon insyn har den attackerande sidan eftersom dom visste när Amr* slutar jobbet, samt dom har fått tag i namnen och adresser och kunnat kartlägga.

Har du namn på någon som jobbar med/åt foxnätverket med koppling till nyköping?
Citera
2023-08-31, 10:40
Medlem
Citat:
Ok förstår, ja någon insyn har den attackerande sidan eftersom dom visste när Amr* slutar jobbet, samt dom har fått tag i namnen och adresser och kunnat kartlägga.

Tyvärr jag kan inte nämna några namn men lägger man ihop pusselbitarna så får man svaret ganska snabbt, är övertygad om att det kommer komma fram i tråden vid ett senare tillfälle om den hära tråden lever kvar.
Citera
2023-08-31, 10:50
Medlem
Citat:
Tyvärr jag kan inte nämna några namn men lägger man ihop pusselbitarna så får man svaret ganska snabbt, är övertygad om att det kommer komma fram i tråden vid ett senare tillfälle om den hära tråden lever kvar.

Ok, jag har koll på konflikterna kopplade till foxtrot här uppe i sthlm samt har koppling till nyk för jag bodde där några år men det är många år sedan nu så jag har för dålig koll på dagens ungdomar för att lägga pusselbitar person för person.

Men kan tänka mig en teori att unga killar i nyköping som tex han M*lek (häktad i fallet med 14åringarna) som uppenbarligen verkar ha något med foxtrot att göra har börjat utföra uppdrag åt foxtrot, sedan har de äldre i nyköping på något sätt blivit i konflikt med dom unga eller foxtrot. det är den enda kopplingen jag kan se utefter vad som är känt än så länge.

Kan ju även vara så att ungtupparna börjat sälja droger åt foxtrot och att det uppstått en konkurens situation med dom äldre etablerarade i nyköping och att det spårat ur därifrån.

Men Amr* och hans vänner är inte kända för våldskapital i någon större utsträckning, så attackerna som pågår nu kommer från sthlm på ett eller annat sätt.

Det är ju en klassiker här i sthlm i alla områden att det kommer nya unga konsekvenstänk lösa som ska göra revolt mot dom äldre, bara att i det här fallet kanske dom skaffat sig uppbackning av det största vålds nätverket i sverige för tillfället... ?
Senast redigerad av Bigmike90 2023-08-31 kl. 11:11.
Citera
2023-08-31, 11:18
Medlem
Citat:

Mannen ingen har rymt förutom en kille o de har inget med 14 åringarna att göra
Citera
2023-08-31, 11:23
Medlem
Citat:

Men ordern att skjuta och bomba Amr* kommer garanterat från sthlm eller direkt från räven, vem i nyköping skulle ge order eller betala för att avrätta Amr*?

De inte nyköpingsbor som är utförare, dom goar bara
Citera
2023-08-31, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aaashkaash

Berätta vad det handlar om då om du har insyn?
Det kommer fram ändå
Citera
2023-08-31, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aaashkaash

Berätta vad det handlar om då om du har insyn?
Det kommer fram ändå

Behöver inte ha en direkt koppling, kan vara en indirekt koppling.
Att foxtrot skulle ha 2 separata ärenden i lilla Nyköping med 1 månad mellanrum tror jag inte är en slump.

Men du får gärna ändra min uppfattning om du har nåt konkret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in