Citat:
Ursprungligen postat av
DSGIS10
Tyvärr jag kan inte nämna några namn men lägger man ihop pusselbitarna så får man svaret ganska snabbt, är övertygad om att det kommer komma fram i tråden vid ett senare tillfälle om den hära tråden lever kvar.
Ok, jag har koll på konflikterna kopplade till foxtrot här uppe i sthlm samt har koppling till nyk för jag bodde där några år men det är många år sedan nu så jag har för dålig koll på dagens ungdomar för att lägga pusselbitar person för person.
Men kan tänka mig en teori att unga killar i nyköping som tex han M*lek (häktad i fallet med 14åringarna) som uppenbarligen verkar ha något med foxtrot att göra har börjat utföra uppdrag åt foxtrot, sedan har de äldre i nyköping på något sätt blivit i konflikt med dom unga eller foxtrot. det är den enda kopplingen jag kan se utefter vad som är känt än så länge.
Kan ju även vara så att ungtupparna börjat sälja droger åt foxtrot och att det uppstått en konkurens situation med dom äldre etablerarade i nyköping och att det spårat ur därifrån.
Men Amr* och hans vänner är inte kända för våldskapital i någon större utsträckning, så attackerna som pågår nu kommer från sthlm på ett eller annat sätt.
Det är ju en klassiker här i sthlm i alla områden att det kommer nya unga konsekvenstänk lösa som ska göra revolt mot dom äldre, bara att i det här fallet kanske dom skaffat sig uppbackning av det största vålds nätverket i sverige för tillfället... ?