2023-09-01, 18:28
Medlem
Märkligt resultat i Ruud-matchen. Det blev 6-0 till Ruud i fjärde, och sedan torsk 2-6 i femte. Vad hände?
Citera
2023-09-01, 18:49
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Oroväckande skada där på Fokina. Ett osäkert kort.

Ja, han verkar ju inte vara på topp direkt. 6-1 2-0 till Paul nu.
Citera
2023-09-01, 19:02
Medlem
Så dåligt
Citera
2023-09-01, 20:07
Medlem
Kanske är det jag som nallat för mycket i barskåpet, men gick inte ”gränsen för skugga” längs kortsidan för en stund sen? Nu går den längs långsidan.

Edit: såg nu bilden ovanifrån. Finns skugglinje längs både kort och långsida
Citera
2023-09-01, 21:31
Medlem
Jag kommer tröttna på denne Shelton. Primalvrål efter *varje* vunnen poäng. Tacka vet jag Medvedev.
Citera
2023-09-01, 22:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Jag kommer tröttna på denne Shelton. Primalvrål efter *varje* vunnen poäng. Tacka vet jag Medvedev.

Men vad var det för jävla kollaps där från Karatsev? Kollade bara in sista gemet (Karatsev förlorade 10 på raken), och där slår han tre dubbelfel och i stort sett tankar gemet. Illa.

Shelton jobbig med sitt vrålande, sant.

Har Karen bett att få prata med managern än?
Citera
2023-09-01, 22:03
Avslutad
Wozzy maler sakta men säkert ner amerikanskan, snart tar tanken slut och då vänder hon snabbt.

Sen måste man ju berömma hennes fysik som flerbarnsmorsa, där har ju Serena och Clijsters lite och fundera över.
Citera
2023-09-01, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 800kg
Men vad var det för jävla kollaps där från Karatsev? Kollade bara in sista gemet (Karatsev förlorade 10 på raken), och där slår han tre dubbelfel och i stort sett tankar gemet. Illa.

Shelton jobbig med sitt vrålande, sant.

Har Karen bett att få prata med managern än?

Poäng på den.
Citera
2023-09-01, 22:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Wozzy maler sakta men säkert ner amerikanskan, snart tar tanken slut och då vänder hon snabbt.

Sen måste man ju berömma hennes fysik som flerbarnsmorsa, där har ju Serena och Clijsters lite och fundera över.
Yes, hon tvingar fram felprocenten hos Brady. Men det var kris där i början på andra set. Spänningen fortsätter.
Citera
2023-09-01, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Yes, hon tvingar fram felprocenten hos Brady. Men det var kris där i början på andra set. Spänningen fortsätter.

Brady har soppatorsk, plus att hon har svårt att driva genom sin låga snärtiga forehand när väggen Wozzy loopar upp bollarna högt.

Gauf fförmodligen i nästa omgång, lär bli sevärt!
Citera
2023-09-01, 22:32
Bannlyst
När Wozniacki var världsetta så klagade jag på att hon inte hade vinnande slag och inte var värdig etta.
Men nu har jag insett att hon är ett geni.
Hon har insett att tjejer är idioter och försöker spela som killar.
Wozniacki slår bara tillbaka bollen så missar den andra tjejen förr lr senare.
90% av alla tjejer slår en boll in och en boll ut, helidioter, Camila Giorgi är ett bra exempel på detta, så tråkigt att titta på.
Pegula är också en bollsäker tjej som fattar hur man vinner.
Slå över bollen så missar idioten på andra sidan, bästa är en lös andra serve, den slår tjejer ut lr i nät.
Angelique Kerber blev också världsetta genom ett bra försvar.
Tjejer är idioter.
Citera
2023-09-01, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fuppen69
När Wozniacki var världsetta så klagade jag på att hon inte hade vinnande slag och inte var värdig etta.
Men nu har jag insett att hon är ett geni.
Hon har insett att tjejer är idioter och försöker spela som killar.
Wozniacki slår bara tillbaka bollen så missar den andra tjejen förr lr senare.
90% av alla tjejer slår en boll in och en boll ut, helidioter, Camila Giorgi är ett bra exempel på detta, så tråkigt att titta på.
Pegula är också en bollsäker tjej som fattar hur man vinner.
Slå över bollen så missar idioten på andra sidan, bästa är en lös andra serve, den slår tjejer ut lr i nät.
Angelique Kerber blev också världsetta genom ett bra försvar.
Tjejer är idioter.

Wozzy spelar tennis som det är tänkt att spela, nämligen så få enkla misstag som möjligt samt manövrera ut spelaren. Det är inte alltid det räcker ända fram men det är absolut den roligaste spelformen att titta på, samt spela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in