2023-09-06, 19:04
Medlem
Fiskvarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schwarzknopf
Vilket onlyfans konto är det hon har? Svårt att bedöma utan att veta vad det är som ska bedömas.

Skrev det lite längre upp, men igen då:
https://onlyfans.com/u150527420
Empisch
Citera
2023-09-06, 19:06
Medlem
Fiskvarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Haka på hennes OF för fan. Din "defekt" är en tillgång fö . Jag har nå liknande och kvinnor gillar det, och vill ha mer. Att få orgasm utan utlösning är Nice som fan, dessutom håller man sig slank om man knullar 6 timmar i veckan.

Haha, positiviteten går stark hos dig visst luv it
Citera
2023-09-06, 19:07
Medlem
Fiskvarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Hur har det gått? Har hon lagt ner kontot och har er relation utvecklats?

Varför så lång story förresten. Du kunde bara skrivit "jag har träffat en tjej ett tag och nu kol det fram att hon säljer nakenbilder, vad ska jag görs?". Varför all den extra informationen?

Första egna inlägget på Flashback sedan jag skaffade kontot, för länge länge sedan.
Ville inte bli missförstådd och ändå låta folk veta att jag menar allvar och få lite bakgrund för att ändå kunna skaffa sig en bättre grundad åsikt kanske. Vet inte riktigt, men något åt det hållet.
Citera
2023-09-06, 19:14
Medlem
Citat:
Hur har det gått? Har hon lagt ner kontot och har er relation utvecklats?

Varför så lång story förresten. Du kunde bara skrivit "jag har träffat en tjej ett tag och nu kol det fram att hon säljer nakenbilder, vad ska jag görs?". Varför all den extra informationen?
Just så. En nervös personlighet. ADHD eller otroligt dåligt självförtroende. TS, knulla på bara. Bry dig inte om alla godtemplare här. Pengar och omedelbar gratifikation alla dagar i veckan. Etik, moral och att hålla på sig är så gammaldags. Våra politiker ljuger och håller på, så varför skall vi vara så perfekta? Var ingen simp dock, utan knulla hårt och skoningslöst och ta ingen skit. Singlemammor är trash så kör på.
Senast redigerad av Nunjapiznes 2023-09-06 kl. 19:18.
Citera
2023-09-06, 19:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskvarsson
Första egna inlägget på Flashback sedan jag skaffade kontot, för länge länge sedan.
Ville inte bli missförstådd och ändå låta folk veta att jag menar allvar och få lite bakgrund för att ändå kunna skaffa sig en bättre grundad åsikt kanske. Vet inte riktigt, men något åt det hållet.
Förstår. Men min första fråga då, hur har det gått?
Citera
2023-09-07, 14:23
Medlem
Fiskvarssons avatar
Citat:
Förstår. Men min första fråga då, hur har det gått?

En deal är gjord, den nivån hon redan var uppe i är satt som standard, allt utöver delar vi lika på.
Hon sköter kontot precis som innan, men lånar delar av mig anonymt i bilder och klipp.
Det är riktigt nice, för hon är sjukt bra på det vi redan pysslade med
Citera
2023-09-08, 23:48
Medlem
DayNites avatar
Hon är en cam hora helt enkelt, vad mera har dom inte berättat för dig?
fundera på den och läs dessa nedan, när du trodde hon gjorde annat så satt hon och sålde sig själv..
mysig tjej denna Empisch!

hell no vilket patrask, du kan bättre än att slaska på någon gubbes rester, vem vet vad hon mera tagit betalt för? jag skulle inte sova gott på natten -->

-Jag älskar ju sexiga underkläder och leksaker som du kanske märkt. Och det finns så mycket snyggt och sexigt som gör mig sugen.
Har du några önskemål eller kanske tillomed vill köpa nåt sexigt till mig, så tveka inte att hjälpa mig till nya härliga stunder som du sen får ta del av

-Hej på er!
Jag vill bara berätta för er att jag har filmer och bilder att ge er.

-Vad gillar ni att jag fått besök i mina filmer och bilder? Hiss eller diss?

-När man är hemma hos honom kan saker hända..

-Sällskapa mig och eventuellt tvåla in mig? Och sen olja in mig..med lite massage efteråt?

-Tiden för min live blir på torsdag kl 21, välkomna

-Vill du se resten åka av

-Någon mer än mig som älskar mina bröst?

-Dessa trosor är en gudagåva för den som älskar när det rinner mellan benen!
Senast redigerad av DayNite 2023-09-08 kl. 23:50.
Citera
2024-06-08, 23:16
Medlem
Kan du inte lägga ut några smakprover på din tjej så får vi se vad de är för kåt brud du har lyckats övervinna
Citera
2024-06-08, 23:33
Medlem
Tvivlar på att brudar skulle betala för din "unika defekt " .
You dont know women at all.
Men kul att du har fantasi och ett fint försök till trolleritråd
Citera
2024-06-09, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskvarsson
Jag tänker att jag börjar med lite bakgrund, så ni lättare kan sätta er in i vem jag är och min situation.

Efter ett 15 år långt förhållande, skilde jag mig från min fru efter att vi glidit isär och ville olika saker i livet. Däribland ligger saken att jag är en väldigt sexuell person, och det har med handen på hjärtat, alltid fått stå åt sidan för att äktenskapet skulle fungera. Hon kom från ett kristen familj, och det har mest varit missionären en gång i veckan om jag ska vara helt ärlig. Inga större utsvävningar mer än några spetstrosor under alla åren vi var tillsammans.

2020 hamnade jag alltså i singellivet, och började dejta omgående.
Från Tinder så träffade jag och både låg med och dejtade en uppsjö av tjejer, kvinnor och damer (stor åldersspann) med slutmålet att bli tillsammans.

Den här gången ville jag ha det som jag själv känner att jag både vill och till stor del behöver ha det i ett förhållande. Sexet måste fungera. Både kvalité och kvantitet är av högsta vikt för mig i ett nytt förhållande.

Nu ska jag för första gången i mitt liv öppna mig för främlingar här på forumet och bli väldigt personlig och dela med mig av ett problem som jag levt med hela livet.
Jag är född med en defekt på prostatahalsen, en ovanlig mutation av vas deferens, som gör att signalerna mellan hjärnan, testiklar och prostatahalsmusklerna inte fungerar som det är tänkt.
När jag har sex eller onanerar, så får jag orgasm precis som vem som helst, men i och med signalfelet så tar det ofta mellan 3 och 4 orgasmer/gånger för att jag ska få utlösning.
Jag får alltså något jag själv kallar för "torra orgasmer".
Grejen med detta är att orgasmen kommer utan att jag slaknar.
Sex/onani, klimax och orgasm men signalen från hjärnan om att "vara färdig" går alltså inte fram, troligen i och med att sperman inte har kommit ut.
Jag märker heller ingen skillnad i kvalité på orgasm när jag får "torra orgasmer" utan märker det bara på att det är tomt på sperma, och att jag fortfarande är hård.

Med den förklaringen överstökad, så kan ni ju tänka er att det har varit ett problem att ha ett förhållande med en kvinna som inte gillar att ha lite mer sex, lite längre tid och lite oftare.

Jag hade en tid bokad hos urologen i Norrköping när jag blev singel.
En operation skulle utföras, med resultatet att få normal funktion.
Risken för att bli steril var 30% och risken för att bli impotent (aldrig mer stånd) uppgick till 25%, så jag valde vid skilsmässan att avboka den tiden, och hoppas jag kunde hitta någon som kunde tänka sig att leva med mig precis som jag är istället.

Och, döm om min förvåning när jag träffade flera kvinnor som blev helt tokiga i att jag kunde hålla på länge, ofta och ja, flera gånger på raken.
Jag träffade min dåvarande fru i tonåren, hon var min första, och jag hade inte varit med någon annan innan henne. Så, jag visste ingenting annat.
Så i början som singel hade jag flera KK samtidigt, och några av dem åkte långa sträckor för att få vara med mig en hel helg.

Jag fick då upp hoppet om att hitta någon som, istället för att uppleva min defekt som ett problem, uppleva det som en styrka istället.
Problemet var då istället att, många av de normala kvinnorna redan är i fungerande förhållanden och de som är tillgängliga har ett bagage och olika former av problem.
Det kunde vara allt från psykiska problem, droger, ekonomi, beroenden av olika slag, social fobi, otrohet, swingers, osv osv.

Men efter två års sökande, så hittade jag min nuvarande flickvän.
Supermysig, kärleksfull, ett fint utseende, härligt leende och skratt, smart och samma typ av humor som jag själv, verkar överensstämma värderingsmässigt, snygg stil, fint boende (bor centralt i en större stad). Sedan gillar jag kvinnor med lite mer vikt och form, och hon har stora härliga bröst som är iögonfallande för alla som ser henne.
Märkte snabbt att hon är riktigt snuskig och att sexet var i toppklass. Att hon hade väldigt lätt till orgasmer dessutom.
Vi fick det helt enkelt att fungera så oerhört bra, då min defekt, var en ren vinst i hennes ögon och vi kan knappt slita oss från varandra. Enorm kemi och kärleksfullt snuskeri på daglig basis.

Så, sammanfattning, bakgrund och berättelse om mig och oss är nu klar.

Nu till det nyligen inträffade.
Hon har helt enkelt inte varit ärlig mot mig, utan fortsatt drivit ett Onlyfans-konto bakom min rygg.
Det har pågått under hela tiden vi dejtat och det var inte för ens en av hennes bästa väninnor tvingade henne att berätta för mig, som hon gjorde det.

Jag har helt enkelt ingen förkunskap i vad ett sådant konto innebär och står och väger fram och tillbaka i vad jag ska tycka och tänka om det.

Min första impuls hade varit att bara vända på klacken och lämna henne, men det ligger inte i min natur, utan jag tar helst beslut baserade på fakta och väl utformade tankar.

Jag är inte utan skuld.
Jag erkänner att jag är en riktigt snuskig jäkel, och har skickat bilder och filmer till höger och vänster under tiden jag utforskat singellivet. Har till och med, vid flera tillfällen, tagit betalt av två av mina kk's för att de ville vara med mig pga min unika defekt.

Så, med all information på bordet, vänder jag mig nu till er, kära flashbackare.
Hur hade du tänkt i min situation?
Är Onlyfans så "vanligt" idag att man ser mellan fingrarna på sådant?
Borde jag släppa denna underbara kvinna pga Onlyfans-kontot eller att hon inte berättade för mig?

Ps. jag hoppas ni kan se förbi allt detta snuskeri och inte döma för hårt.
Det är ju trots allt så, att jag inte haft en sexuellt utforskande fas i livet tidigare.

Hon tog upp det frivlligt med dig. Tycker inte det är så farligt då hon berättat det för dig nu när ni börjar att vara seriösare.

Som du är inne på själv; du har ju inte själv agerat så speciellt annorlunda.

Fortsätt att ha en öppen kommunikation, och straffa inte henne för att hon var ärrlig och tog upp det med dig, även om hennes kompisar hejade på (visar bara på att hon har bra vänner som vill väl).
Citera
2024-06-25, 03:48
Medlem
Fuckwindowss avatar
Kunde varit värre. Inte hela jävla världen kan man ju tycka.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in