Frågan är om det är iscensatt eller på riktigt. Det är givetvis för att manifestera Putins styrka, oavsett om han fanns ombord eller om det bara är fejk. Pirogen kommer undan och får leva i exil nånstans på nån ranch och får all lyx men får aldrig synas offentligt. Kommer spekuleras om detta i många år har jag en känsla av.
Oavsett vad är det ingen olycka.
Sjukt oavsett. Nån som har den historiska flygdatan från flightradar?
Varför i helvete skulle Putin benåda Prigozjin och låta han leva i lyx efter hans kuppförsök som drog skam över Putin? Putin har bara väntat på rätt tillfälle att sänka Prigozjin med anhang.
Varför i helvete skulle Putin benåda Prigozjin och låta han leva i lyx efter hans kuppförsök som drog skam över Putin? Putin har bara väntat på rätt tillfälle att sänka Prigozjin med anhang.
För att kuppförsöket kanske också var iscensatt för att rensa ut i dom militära leden eller av nån annan anledning? Varken du eller jag vet. Han bombade sina egna invånare för att starta krig mot Tjetjenien, vad stoppar honom från att spela mer teater för att försöka nå sina verklighetsfrånvända mål?
Enligt olika uppgifter som cirkulerar på nätet har ett flygplan där Prigozjin är med ombordstigning kraschat och minst 10 personer ska ha dött.
Källa: expressen
Vad innebär Prigozjins död för Ryssland och för kriget i Ukraina? Är det är en olycka eller något planerat?
Alla som inte går i Putins ledband dör under mystiska omständigheter. Jag är inte ens förvånad över nyheten. Det var väl snarast en tidsfråga i Prigges fall.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!