• 2
  • 3
2023-08-22, 20:13
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Va gör ni om er partner skaffar ful frisyr eller glasögon?

Gör väl ingenting kan jag tänka, hon har ju samma snygga ansikte kvar......
Citera
2023-08-22, 20:15
Medlem
Nej, vaffan, man får väl knulla med lampan släckt? 😁
Citera
2023-08-22, 20:26
Medlem
symbs avatar
Skulle hjälpt till att hitta ett par snygga glasögon?
Citera
2023-08-22, 20:28
Medlem
Jag tycker det är på gränsen, och även om jag nog inte hade gjort slut, så hade jag sagt åt henne eller så hade jag helt enkelt inte orkar ha sexeller mysa med hon.

Utseende är en väldigt stor del av att tända på en person, och ändrar man det till det sämre så har man all anledning att inte längre tända på sin partner.

Nu går det ju snabbt att ändra sin frisyr, men skulle hon ändå ine förstå att jqg inte tände rpå att hon har regnbågsfärgat hår och ser ut som en flata, så skulle jag heller inte ge henne någon närhet, och då skulle nog förhållandet ta slut.
Citera
2023-08-22, 20:33
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Rådfrågar du din fru också? Om du ska ha skägg eller inte? Vilka byxor du ska ha?

Självklart frågar jag vilka av två paren som passar mig bäst om tex jag står i valet mellan två par glasögon.

Skägg 😳 vill inte ser inte ut som en luffare
Är inte senil så kan välja kläder själv

Sen verkar du va ung och dum, men du blir nog stor snart och inser att man kan få goda råd och tips från sin partner
Citera
2023-08-22, 22:42
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Detta är väl ändå giltig anledning att göra slut är det inte?

Ja, av den enkla anledningen att ens partner slutat bry sig om vad du tycker. Tyvärr lurar man ju i människor att äkta kärlek överlever allt, inklusive 50 kg viktuppgång eller ful frisyr. Jag har sagt det förut, men det går oftast att fastställa den exakta ditpunkten då ett par slutar ligga med varandra, genom att kolla när hon gick till frisören och klippte sig i en "vuxen" frisyr.
Känslan av att ta sin fru bakifrån, och inse att hon ser ut som din morsa, är helt obetalbar. På fel sätt.
Citera
2023-08-22, 23:00
Medlem
I en sund relation så pratar man om det innan så det inte blir någon överraskning.

Till exempel min tjej frågar alltid jag tycker om iden först om hon funderar på att göra någon större förändring på utseendet.
Citera
2023-08-22, 23:09
det är 18 års åldersgräns på flashback.. logga ut, läs dina läxor och gå och lägg dig
Citera
2023-08-22, 23:20
Medlem
flugornass avatar
Skaffar en ny partner så klart.
Citera
2023-08-22, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Förändringar av det yttre ska alltid diskuteras med partner, precis som andra ändringar.
Så är det när man är partner.
Det ska inte vara jag eller du, det är vi!
Jag börjar dock undra: älskar man verkligen sin partner om man gör slut pga att han/hon klippt luggen fult eller skaffa andra glasögon?
Var drar du gränsen? Rådgör du t.ex. med din partner varje gång du skall köpa ett nytt klädesplagg?

Börjar tänka på en TV-serie där det var en tjej som blev tokig för att hennes pojkvän skaffade skägg (eller om det var mustasch). Hon försökte "jävlas" tillbaka genom att sätta fast fejk-hår under armarna på sig själv.
Minns inte namnet på serien dock.
Citera
2023-08-22, 23:49
Medlem
Många killar ser bra ut i glasögon. Jag gillar det tillsammans med ett par gråa mjukisar. Ingen aning om varför men de ser lite smarta ut och inte så uppklädda.

Jag har svårt för män som rakar av dig håret eller har en del frisyrer. Hade man varit ihop länge hade man accepterat det.

Mitt ex såg verkligen ut som en luffare ibland. Som någon från en Röda Korset reklam om behövande i en et flyktingläger på 90-talet. Jag undrade lite men brydde mig aldrig.

Däremot får jag en stark känsla ibland av att det här vill jag inte se och då brukar män dyka upp så. Alltså medvetet tvärtom, så dumpar jag dom sen. Haha.

Men jag är inte så petig få jag själv ändrar stil lite sisådär
Citera
2023-08-23, 12:42
Medlem
Mojokiis avatar
Växer ur det utseendefixerade mäk-stadiet så att du kan ha och vara en riktig partner. Min partner är vacker oavsett vilken frisyr han hittar på att han vill ha. Stör du dig på det så kan du ju hälsa att du inte tycker det är snyggt och hoppas att hen byter till nåt annat. Hår växer. Min kille hade kunnat bära trosor istället för boxer och jag skulle inte ens fundera över att lämna honom för det. Glasögon är bara snyggt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in