2023-08-21, 11:23
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anywhan
Jo det är jag övertygad om! Vi kommer att låta svenska skattebetalare bygga upp skithålet Ukraina också (gratis naturligtvis)
Visst vore det fantastiskt? Att visa bajsputte att hela den civiliserade världen solidariskt visar honom att det inte spelar någon roll vad för skit han hittar på - vi vinner ändå.
Citera
2023-08-21, 11:25
Medlem
Xeliouss avatar
Finns 3000 F16 som länder vill byta ut mot nyare. Kan Ukraina få/köpa 500 exemplar kan det ge Ukraina luftherrevälde.
Citera
2023-08-21, 11:27
Medlem
Citat:
Du skulle må bra av att börja se realistiskt på detta krig och inte tro på all västpropaganda när usa försöker få sin 51 stat!

FYI - det är Ryssland som har inlett ett Imperialt territoriellt angreppskrig för att utöka territoriet för världens största land - det är inte USA som har inlett ett Imperialt territoriellt angreppskri.
Citera
2023-08-21, 11:30
Medlem
Citat:
Att önska och att de klarar av denna uppgift kan vara två vitt skillda saker. Jag är i alla fall glad över att vi inte gick på clownens tiggaroffensiv och gav bort vårt flygvapen!

Ja – du markerar tydligt att du inte tillhör den nämnda gruppen människor.
Citera
2023-08-21, 11:30
Medlem
Citat:
Snart eskalerar det till ww3. Ryssland krigar inte bara mot Ukraina, de krigar mot Usa EU NATO och globalisterna! Visst de har möjligheten att tillsätta en västvänlig regering och ge nycklarna till USA! Det är ju det som det handlar om!
Om Ryssland skulle hålla ingångna avtal, sluta kriga mot sina grannländer, sluta aktivt attackera andra länders it-infrastruktur och lägga ner sina trollfabriker så skulle det räcka.
De två första punkterna skulle räcka. Även om de andra punkterna är jävligt irriterande för oss andra.
Ryssland får styra sitt land men ge fan i att sabotera för andra bara för att de själva inte kan bli bättre.
Citera
2023-08-21, 11:31
Medlem
Citat:
Putin och Kina är bra mycket mer populära i Afrika än vad USA är

Så det är ditt argument för ditt korkade WW3 scenario?
Citera
2023-08-21, 11:39
Medlem
TheGretaResets avatar
Kanske har Putins interna kritiker rätt. Man skulle ha avslutat detta för länge sedan.

Nu börjar väl väst förbereda för ett "mindre kärnvapenkrig"
Citera
2023-08-21, 11:42
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Finns 3000 F16 som länder vill byta ut mot nyare. Kan Ukraina få/köpa 500 exemplar kan det ge Ukraina luftherrevälde.

Och vad gör ryssarna då?

Och vad gör NATO när ryssarna gör det ryssarna gör?

Vad hände med "Make Peace, Not War"?
https://www.youtube.com/watch?v=SGAAFhB1amE
Citera
2023-08-21, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Du menar de länder där folk ej har böcker demokrati eller en utbildning..... Länderna där männen sitter i skuggan eller flyr till europa. (Varför flyr inga flyktingar till Ryssland) . Kvinnorna jobbar o sköter allt
Enkelt! De får inga bidrag och är inte straffimuna i Ryssland dessutom släpps inte outbildade afrikaner in i Ryssland.
Citera
2023-08-21, 11:50
Medlem
wwrs avatar
Det var väl Wallenberg som övertalade Juholt att sätta in Gripen i Libyen. Eller kommer jag ihåg fel. Snart har vi förmodligen svenska plan i elden här också med terrorhot och defcon one i Sverige. Skulle inte förvåna.
Citera
2023-08-21, 11:54
Medlem
ChrisOhoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Och vad gör ryssarna då?

Och vad gör NATO när ryssarna gör det ryssarna gör?

Vad hände med "Make Peace, Not War"?
https://www.youtube.com/watch?v=SGAAFhB1amE

Ja då kommer Medvedev, Putin, Shoigu, Ivan och Rysslands 500 000 000 elitsoldater att skicka atomvapen i ljusets hastighet och eliminera NATO på ett ögonblick….

Sen kommer Kina sänka Japan och ta tillbaka Taiwan och atombomba ett hjälplöst litet USA och göra Australien till ett slavland.

Sen kommer Nordkorea ta över Sydkorea på en kvart och hela västvärlden kommer dö. Sen levde alla lyckliga i alla sina dagar.

Vad tror du händer när Ryssland får mer stryk?
Citera
2023-08-21, 11:55
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
En liten historielektion:

När Sovjet visade upp Mig25 skrämde de skiten ur väst. Ett fantastiskt flygplan vad det verkade. USA ökade satsningarna på utvecklingen av F15 för att kunna möta detta mirakelplan. Sen en dag så flydde piloten Viktor Belenko till Japan med sin Mig25 och väst kunde undersöka flygplanet närmre. Det visade sig vara ett riktigt skit-plan.

Såklart.

Visade sig vara byggt i Rostfritt och därför extremt tung har jag för mig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in