Jag såg att ni diskutterat hur många män i Sverige som köpt sex. Såg en hög siffra 14%. Kan det stämma?
Jag menar, prostitutionen finns ju mestadels i storstäderna.
Personligen tror jag att det mestadels samma gubbar som går till de olika tjejerna. Alla på detta forum t ex. De går väl flera gånger i månaden. Hur räknar man ut sådan statistik?
Går det verkligen?
Ähh.. inte är det bara gamla gubbar inte. Senaste firmaresan som företaget jag jobbar på så åkte vi till tyskland. Där var vi samtliga grabbar in till olika tjejer på Eros Center i Kiel. Vi var 8 killar i ålder från 21-37 aom alla har fast förhållande. Alla var vi in till olika horor. Alla sa att detta är något värt att göra om. Så bara gubbar.. nänänä.
Föresten så mötte vi svenska grabbar överallt på Eros Center som sökte horor. Tror det var hur många som helst från båten som var in och knullade horor.
ja får man inte knulla annars så blir det ju mkt att ta igen för mobbingoffer typ anders... och kräket vars kamrater samtliga var otrogna.. måste kännas skönt att komma hem till flickvännen eller hustrun och ha det på sitt samvete... vilka avskum
vad skulle ni säga om er flickvän eller fru åkte till afrika och knullade negrer och tog deras sperma i munnen? det skulle ni knappast gilla.. era jävla svin
Du som snackar om negersperma och flickvänner. Oftast så kräver horor att man använder kondom. Även vid avsugningar. Så det är ganska säker sex som man har med horor. Jag har då aldrig fått någon könssjukdom trots att jag har knullat runt en hel del. Så skulle min tjej komma och smitta mig då blir jag naturligtvis irriterad. Skulle hon knulla en neger i Afrika med kondom så säger jag inte speciellt mycket om det. Bara hon sköter det snyggt. Det man inte vet lider man inte av. Eller hur?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!