2023-08-26, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Må man ha noen teorier da?

Man må ingenting. Du hadde jo bla en teori om hvordan han ble skutt. Har du gitt opp den teorien?
Citera
2023-08-26, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Ok hvilken avis? Har du link?

Jonas før han ble drept: – Det vil forfølge meg hele livet

https://www.nettavisen.no/nyheter/jo...s/5-95-1280687
Citera
2023-08-26, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Man må ingenting. Du hadde jo bla en teori om hvordan han ble skutt. Har du gitt opp den teorien?

Det var i grunn bare eksempler på hvordan det kan ha skjedd. Det sier ingen ting om motiv eller noe.
Citera
2023-08-26, 23:41
Medlem
Citat:
Hvis du har mulighet så hør på en podcast som heter Avhørt. Syns det fremkommer mye der jeg, eller så kan det være en sjalu/gal ex av noe slag.
Er det ingen som vet noe om noen exer her inne da?

Har du hørt siste episode ? Hvor de understreker at de aldri har sagt at de som stod bak brannen og forsikringssvindelen står bak drapet, at de kun videreformidler versjonen de har fått fra Jonas og hadde de videreformidlet versjonen til noen av de andre som var involvert hadde historien vært annerledes ?
Citera
2023-08-26, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Jonas før han ble drept: – Det vil forfølge meg hele livet

https://www.nettavisen.no/nyheter/jo...s/5-95-1280687
Disse 20 tusen ble vel betalt til vedkommende så han var vel ikke presset for noe penger etter dett vel?
Citera
2023-08-26, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det var i grunn bare eksempler på hvordan det kan ha skjedd. Det sier ingen ting om motiv eller noe.

Ok? Mulig jeg er trøtt, men hva er poenget ditt?
Citera
2023-08-26, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Men det var den første bilen som det handlet om forsikringssvindel som var Jon*s egen bil. Det er nok litt vanskeligere å begå forsikringssvindel med leasingbiler tror jeg. Om det i det hele tatt fungerer å begå forsikringsvindel med leasingbiler.

Jeg har stussa litt på dette skjønner du. Skjønte ikke helt hvorfor Jonas skulle selge en leaset bil. Men han sier da klart og tydelig i Avhørt ep.1 at betongbilen ble leaset. Ble den kjøpt ut i ettertid?

14m:30s ut i episoden sier Jonas: "Det var faktisk den første lastebilen jeg hadde i firmaet....så begynte jeg og lease den bilen og kjøre for Norbetong."
Citera
2023-08-26, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
Har du hørt siste episode ? Hvor de understreker at de aldri har sagt at de som stod bak brannen og forsikringssvindelen står bak drapet, at de kun videreformidler versjonen de har fått fra Jonas og hadde de videreformidlet versjonen til noen av de andre som var involvert hadde historien vært annerledes ?
Ja har hørt den, men jeg referere kun til det JAH selv sier ikke hva de i avhørt selv mener. Alt tyder på at det har med de brannene og forsikringssvindelen å gjøre utifra det JAH sier der.
Citera
2023-08-26, 23:46
Medlem
Citat:
Disse 20 tusen ble vel betalt til vedkommende så han var vel ikke presset for noe penger etter dett vel?

Stemmer. Han har ikke snakket om at han skylder/ble bedt om å betale annet enn de 20k.
Citera
2023-08-26, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Ok? Mulig jeg er trøtt, men hva er poenget ditt?

Jeg bare svarte på ditt spørsmål, så poenget ligger hos deg.
Citera
2023-08-26, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArkoshKovash
Jeg har stussa litt på dette skjønner du. Skjønte ikke helt hvorfor Jonas skulle selge en leaset bil. Men han sier da klart og tydelig i Avhørt ep.1 at betongbilen ble leaset. Ble den kjøpt ut i ettertid?

14m:30s ut i episoden sier Jonas: "Det var faktisk den første lastebilen jeg hadde i firmaet....så begynte jeg og lease den bilen og kjøre for Norbetong."

Du kan ikke selge noe du leier, men Jonas skulle selge den selv.
Tror heller ikke du kan lease brukte kjøretøy.
Citera
2023-08-26, 23:50
Medlem
Citat:
Ja har hørt den, men jeg referere kun til det JAH selv sier ikke hva de i avhørt selv mener. Alt tyder på at det har med de brannene og forsikringssvindelen å gjøre utifra det JAH sier der.

«Ok» 🫡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in