Citat:
Ursprungligen postat av
Klinke
Selvfølgelig hadde det ledet tilbake på dem, det var vel derfra den sporeren kom? Eller tenker du at nr. 1 og 2 fant på helt av seg selv at de skulle prøve å spore og spionere på J?? En mann de over hodet ikke kjente? Eller mener du at de kjente J, og av seg selv var ute etter å ta ham?
Det virker som om du har eksepsjonelt tungt for det. Poenget var følgende; du kom med en hypotese om at sporingsenheten potensielt kunne vært levert til KV for å sette ham i en slags «felle», jeg argumenterte derfor med at det høres helt absurd ut, siden enheten uansett hadde ledet direkte tilbake til både ØH og KØS, uavhengig av om KØS visste at KV ikke ville snakke med politiet. Oppsummert; hypotesen din fremstår direkte ulogisk og dum.
Du hevder også følgende til Maarud441;
« Ja! Det er vel ingen med vett, forstand, og medfølelser for andre mennesker i behold, som finner denne saken og tråden underholdende! Helt merkelig».
Dette faller jo fullstendig på sin egen urimelighet da omtrent samtlige følger denne tråden fordi de har interesse av aktuelle saker i nyhetsbildet, er nysgjerrige, og ønsker derfor å lese om ulike hypoteser eller delta i debatten, ergo; underholdning. Ikke noe galt i det, jeg er her av de samme årsakene. Dette betyr selvsagt ikke at jeg ikke tror at enkelte her inne har medfølelse i saken, fordi det tror jeg absolutt. Tross medfølelse eller ei, så er det uansett skamløst at du prøver å kamuflere dine intensjoner med at du er her inne av moralske årsaker, det blir rett og slett for dumt.
De pårørende i denne saken har vært ute i media og oppfordret folk til å slutte med spredning av usanne rykter, og at dette er en ekstra påkjenning for dem. Dette forumet var særs sentralt for dem i negativ forstand.
Så, «Klinke», er du desorientert, delvis tilbakestående eller er du rett og slett bare en hykler som prøver å gjøre deg viktig på et forum? En ting er i hvert fall sikkert, du hjelper hverken politiet eller de pårørende, du er ikke et bidrag, men heller en byrde, så hvorfor er du her inne hvis det ikke er for dine egne interesser? Tulling.