Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-12-21, 21:52
Medlem
Korstveit: "planleggingen av det som ......endte med drapet"

Virker både med handlig (slippe KØS fri) og med det han sier, at de i allefall ikke kan bevise at et drap var planlagt hær. Heller kanskje att alle som har vitnet, har forklart at dette ikke var inntensjonen. Gir også mening med tanke på hvordan våpen/kaliber som ble brukt
Citera
2023-12-21, 22:28
Medlem
KarateFranks avatar
Høre på siste Avhørt nå og måtte pause litt ved en (for meg) viktig opplysning. Brannene er ikke relatert til drapet. Taggingene, hærverk og overfall har en sammenheng, men ikke bilbrannene. Sjeik & Co er altså de uskyldige mistenkte som forumet her kanskje kan sies å ha vært belastende for. Når dama til MA nå gikk ut å ba Internett roe seg så nevnte hun samtidig ett spesifikt rykte som ekstra belastende: "at hun og MA hadde gått fra hverandre." Det har aldri vært nevnt her inne (og jeg tror jeg har lest nesten alle sidene her). Ergo er det andre enn fb hun peker på her.

Men før jeg hører videre på avhørt så ønsker jeg på vegne av oss alle å formidle en stor uformell unnskyldning til Sjeik & Co.
Citera
2023-12-21, 22:32
Medlem
KarateFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generell1
Korstveit: "planleggingen av det som ......endte med drapet"

Virker både med handlig (slippe KØS fri) og med det han sier, at de i allefall ikke kan bevise at et drap var planlagt hær. Heller kanskje att alle som har vitnet, har forklart at dette ikke var inntensjonen. Gir også mening med tanke på hvordan våpen/kaliber som ble brukt

Begynner å ligne mer og mer på Åsane-drapet. Antatt hovedmann der (som forøvrig var informant) ble løslatt basert på at det kun var bestilt juling. Endte med at han tilslutt fikk strengest straff når det kom fram at det var bestilt et drap.
Citera
2023-12-21, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gultaxi
Syns det høres logisk ut som avhørt forklarte, men sånn som GM og J sto parkert så hvordan var det å snu med henger, kjørt han sist eller først? Hvordan forsvant telefonen, var det så viktig å få kontroll på den, for å ikke avsløre seg?

Kan noen tegne inn hvordan man tror bilene sto på et trone bilde? Jeg forstår ikke helt hva som menes/tenkes med forrran, bak osv.. hadde ikke hørt hele episoden før sist melding jeg skrev. Virker jo mer overlagt og ikke en situasjon som kom ut av hånd om han er skutt på flere meters hold i ryggen. Kan det være at køs kun har gitt gm1 beskjed om drap? Og resten beskjed om at dette skulle være en trussel greie? At køs nå nekter for at d var noe annet en en trussel greie. Gm1 ikke vitner, og resten også forteller om at det skulle være en trussel?

Jeg ser for meg at gm lette i lommene til jonas etter telefon når han lå nede, og at det er grunnen til at også lommebok ble tatt ut av lomme og gjennglemt.. og at gm dro før jonas med telefonen
Citera
2023-12-21, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarateFrank
Høre på siste Avhørt nå og måtte pause litt ved en (for meg) viktig opplysning. Brannene er ikke relatert til drapet. Taggingene, hærverk og overfall har en sammenheng, men ikke bilbrannene. Sjeik & Co er altså de uskyldige mistenkte som forumet her kanskje kan sies å ha vært belastende for. Når dama til MA nå gikk ut å ba Internett roe seg så nevnte hun samtidig ett spesifikt rykte som ekstra belastende: "at hun og MA hadde gått fra hverandre." Det har aldri vært nevnt her inne (og jeg tror jeg har lest nesten alle sidene her). Ergo er det andre enn fb hun peker på her.

Men før jeg hører videre på avhørt så ønsker jeg på vegne av oss alle å formidle en stor uformell unnskyldning til Sjeik & Co.

Det har vært diskutert hær inne. I ukene før begravelsen. Også om MA kom til og møte opp i begravelsen, og det gjorde han osv.. jeg tror fortsatt st brannene kan være en tilknytting.. feks om de ikke likte jonas fra før, ble ekstra sure for at han tysta på venner osv. Det er jo samme gjengen/miljøet som står bak alt, så en slags kobling tror jeg fortsatt det er
Citera
2023-12-21, 23:50
Medlem
Men hva er det tystergreiene da? Hvis Jonas ikke skal ha kjent til motivet…og motivet er av personlig art. Hva kan han ha tystet om?
Citera
2023-12-22, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tucan
Men hva er det tystergreiene da? Hvis Jonas ikke skal ha kjent til motivet…og motivet er av personlig art. Hva kan han ha tystet om?

Kan være forsøk på å legge skylda på de med brannene, siden han sikkert hadd fått med seg at jonas allerede mistenkte sjeken og gjengen.. en villedende taktikk?
Citera
2023-12-22, 01:08
Medlem
Hørt Avhørt for tredje gang, under samtalen med politiet sies d at GM4 knytte seg til skadeverk på eiendom og kjøretøyene blant annet. Kjøretøyene i flertall, men brannene er ikke å regne med? Virker som han legger trykk på kjøretøyene
Citera
2023-12-22, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gultaxi
Hørt Avhørt for tredje gang, under samtalen med politiet sies d at GM4 knytte seg til skadeverk på eiendom og kjøretøyene blant annet. Kjøretøyene i flertall, men brannene er ikke å regne med? Virker som han legger trykk på kjøretøyene

Kan være hulken skyting, og det misslykkede forsøket på mc og bil brann?
Citera
2023-12-22, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generell1
Kan være hulken skyting, og det misslykkede forsøket på mc og bil brann?
Du kan ha rett, er som om ørene vil arrestere noe i samtalene når man hører så ofte🤨
Citera
2023-12-22, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Nei jeg gidder ikke scrolle hele tråden og ved søk KØS i tråden kom det opp 29 sider. Jeg har et liv utenfor Flashback.

KØS: kristof*er ø*pen sun*t
f, r, d
Citera
2023-12-22, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tucan

At KØS har dealet narko. Som en hevn for at KØS var voldelig mot dame(r).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in