Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-12-20, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Hvem er KØS ?
Må fylle han inn i lista her og gjerne litt mer om de andre om noe gidder

"Hvem er KØS?" Les og følg med i tråden, om du gidder.
Citera
2023-12-20, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klinke
"Hvem er KØS?" Les og følg med i tråden, om du gidder.
Nei jeg gidder ikke scrolle hele tråden og ved søk KØS i tråden kom det opp 29 sider. Jeg har et liv utenfor Flashback.
Citera
2023-12-20, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarateFrank
Det er så totalt galskap alt sammen. Robbin kom inn og nektet alt, namedroppet to personer, og er nå selv siktet. Alle unntatt KV har tystet på alt og alle, og alle tystere slippes løs. Håper vi i alle fall får se noen nye tagginger i HF, det er 5 nye navn på tyster-listen nå.

Ja, det er fullstendig galskap. Han "Robbinfyren" som var her inne, påstod at politiet ikke ville snakke med ham. Han begynte å true folk her, helt latterlig teit. Han var jo allerede siktet i saken da, leste jeg i Ringerikes Blad i går, han har vært siktet siden slutten av oktober/begynnelsen av november. Sitat fra ringblad:
"Som Ringerikes Blad skrev tidlig i november, er en lokal mann etterlyst
og siktet for å ha vært med på taggingen sammen med 32-åringen fra
Hønefoss.
– Han er etterlyst og vil bli pågrepet når han kommer hjem. Han er ikke
i landet, sier politiinspektør Odd Skei Kostveit til VG i dag.
På spørsmål om hvorvidt de har en oppfatning om hvor vedkommende oppholder
seg, svarer Kostveit:
– Ja, det har vi. Det er et stykke unna, svarer politiinspektøren."

Han må jo ha visst at han var siktet da han stakk nesa si inn her.

https://www.ringblad.no/loslater-tre-av-de-siktede-etter-jonas-drapet-politiet-har-beklaget-til-familien/s/5-45-1773997
Senast redigerad av Klinke 2023-12-20 kl. 23:11.
Citera
2023-12-20, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sitting-Duck
Enn om KØS har blikka noen på gymmen.

Det er sikkert ikke bare på gymmen han har blikka folk. Kanskje han har blikka mange som er enda sprøere enn den Lokale.... ;-)
Citera
2023-12-21, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klinke
Det er sikkert ikke bare på gymmen han har blikka folk. Kanskje han har blikka mange som er enda sprøere enn den Lokale.... ;-)
Ny episode lagt ut av avhørt
Citera
2023-12-21, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggevandrer
Derfor skriver jeg om det enten er etterforskeren eller sjefen til etterforskeren som kan ha involvering i dette. Hvis det er flere etterforskere, kan det også gjelde sjefen. Jeg er absolutt ikke ute etter å kaste skyld på noen, men det går rykter om at det er to korrumperte politifolk i HØ... Som nevnt tidligere så leser folk fra politiet og media her, så jeg føler at denne teorien bør diskuteres. Kanskje noen sitter med mer informasjon som kan belyse saken. Rykter er rykter.

Vi kan ikke gi opp så lett. Vi har sett hvor korrupt politi kan bli.

Hør podcasten til Avhørt, lukter ikke bare rett etterforskning av åsted🤷‍♀️ To mnd senere fant de nye hylser på tunet!
Krimpodden har å en ny episode ute nå
Senast redigerad av Gultaxi 2023-12-21 kl. 14:43.
Citera
2023-12-21, 17:23
Medlem
Noen som har noen nye teorier om hva som kan ha skjedd oppe ved hytta etter at avhørt slapp ny episode i dag?
Citera
2023-12-21, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maarud441
Noen som har noen nye teorier om hva som kan ha skjedd oppe ved hytta etter at avhørt slapp ny episode i dag?
Syns det høres logisk ut som avhørt forklarte, men sånn som GM og J sto parkert så hvordan var det å snu med henger, kjørt han sist eller først? Hvordan forsvant telefonen, var det så viktig å få kontroll på den, for å ikke avsløre seg?
Citera
2023-12-21, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gultaxi
Syns det høres logisk ut som avhørt forklarte, men sånn som GM og J sto parkert så hvordan var det å snu med henger, kjørt han sist eller først? Hvordan forsvant telefonen, var det så viktig å få kontroll på den, for å ikke avsløre seg?

Ja det høres logisk ut, det som avhørt forklarte. Men etter å ha sett på noen bilder av området/hytta, så trenger man ikke evt snu ved en nødsituasjon. da kan man kjøre rundt hytta og tilbake på "traktor" vegen igjen. Det kan ha vært så mange situasjoner som kan ha oppstått der oppe. Mine tanker er kanskje at knoll og tott ventet på han, når han kom gående fra bilen sin ble det fort dratt frem et våpen for å true til seg eiendelene/telefonen slik at Jonas ikke fikk varslet noen eller brukt telefonen til andre ting. Dette nettopp fordi knoll og tott hadde planer om å "banke" han der å da, eller ta han med et annet sted. Jonas gir ifra seg telefonen, og samtalen fortsetter. han blir truet av knoll og tott men løper mot bilen sin og blir skutt i ryggen / eller så gjør han motstand som igjen fører til et basketak der 1 av de 2 siktede ikke føler noe annet valg enn å skyte etter jonas for å drepe. Nettopp for å ikke risikere at han skal kunne identifisere hvem som gjorde dette mot han. Men jeg tenker også at dette kan ha vært ett bestillings drap. Men bukse til siktede på åstedet osv lurer jeg mye på. Hva som egentlig skjedde på hytta der, og HVORFOR blir for meg fortsatt et mysterium.
Citera
2023-12-21, 18:22
Medlem
Blir ikke noe bedre forhold mellom Avhørt og politiet etter denne episoden 😂

Det er personlig motiv. Det er et motiv som har tilknytning til minst en av de siktede og har en bakgrunn Jonas ikke kunne kjent til egentlig. Han var ikke kjent med det som skal ha vært motivet.

Så kan man bare spekulere..
Senast redigerad av Gutzi 2023-12-21 kl. 18:36.
Citera
2023-12-21, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gutzi
Blir ikke noe bedre forhold mellom Avhørt og politiet etter denne episoden 😂

Nei, men syns ikke det gjør noe at de belyse dårlig arbeid, vi får ikke endret noe om man ikke belyse kritikkverdig forhold.
Citera
2023-12-21, 20:34
Medlem
en rar ting å skrive om på forumet og man blir jo smågal av å tenke på denne saken. Men tittet bare kjapt innom spotify profilen til køs, la til en sang på den ene spillelisten sin bare dager før drapet ( 15 augus). Sangen har navnet " The Boys are back in Town " Sikkert bare noe som er tilfeldig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in