Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-21, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hodelus
Oppklaring angående hvem som satt i bilen. Det var ikke den savnede og politiet ser INGEN sammenheng mellom sakene.

De vet altså hvem som satt i bilen og det var IKKE den savnede.

Avhørt litt ute på tynn is altså.

https://www.ostlendingen.no/podkast-koblet-forsvinningssaken-pa-rena-med-jonas-drapet-de-usanne-ryktene-gjor-det-ekstra-vanskeli g-for-oss/s/5-69-1570070

Virker som Avhørt henter infoen sin her, og her er det mer svada enn fakta.
Citera
2023-09-21, 18:53
Medlem
SadoiLatvias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Checy69
Riktig
Har fått smekk på fingrene for å henge ut folk med navn, men å bruke et Synonym må vel være innafor.
Men da jeg utga et navn, så tok jo noen som kjente vedkommende kontakt med han, å da fikk vi jo svar at det va i nabohuset det gjaldt! så noe godt kom jo ut av det vil jeg si
Så "Araberen" er den samme som også kalles "Sjeiken", initialer ER? Da er jeg med.
Citera
2023-09-21, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gitana39
Er det noen som vet hva kjæresten/samboeren til JAH heter?

hei, du klarer vel sikkert å finne ut hvem som var med VoldXmo når han truet en fotgjenger på Rena samme dag som mordet.. Var jo masse vitner til dette.. kan jo fort være MGM nummer to som vi ikke har navnet på enda!!
Citera
2023-09-21, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
hei, du klarer vel sikkert å finne ut hvem som var med VoldXmo når han truet en fotgjenger på Rena samme dag som mordet.. Var jo masse vitner til dette.. kan jo fort være MGM nummer to som vi ikke har navnet på enda!!

MGM 2 som er siktet, har vi navnet på, jo.
Citera
2023-09-21, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraaka
MGM 2 som er siktet, har vi navnet på, jo.

dersom MGM 2 har alibi så kan jo dette bli den nye MGM 2.. han er jo høyaktuell som er med Voldxmo i en trussel med våpen samme dagen! så er nok mange som lurer på hvem dette er!!
Citera
2023-09-21, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sphinxn
Tja, mulig, men det virker ikke sånn iflg politiet:

« – Vi vet hvem som satt i bilen

Politijurist Henning Klauseie sier til Østlendingen at podkastprodusentene ikke sjekket disse opplysningene med politiet. Og at om det hadde blitt gjort så kunne politiet avkreftet opplysningene.

– Vi vet hvem som satt i bilen, og det var ikke den savnede. Han er heller ikke en del av et kriminelt miljø, og har ikke et rulleblad eller dommer på seg, sier Klauseie.»

Kilde: https://www.ostlendingen.no/de-usanne-ryktene-gjor-det-ekstra-vanskelig-for-oss/s/5-69-1570070

Edit; Var litt for rask, politiet snakker om den savnede og ikke den som satt i bilen, selv om de sier de vet hvem han er.

har forstått att Voldxmo normalt hadde sjåfør da han ikke har lappen.. men mulig han hadde en helt "jomfruelig" sjåfør.. som sikkert ikke tenkte noe videre over trussel med pistol.. Rena aka Rednecks land...
Citera
2023-09-21, 19:13
Medlem
Hm.
Avhørt er ferdig for min del da, sorry. Men da kan man ikke basere seg noe de kommer med som fakta.
Citera
2023-09-21, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktivatis
Ja, men hvorfor er det interessant for deg nå? Hun har det veldig vanskelig og vondt, og trenger ikke at fremmede fra flashback skal undersøke henne nå

Ja jeg skjønner vel at hun har det vondt. Var ikke sånn at jeg skulle sende henne ei melding. Men vært interessant om man kanskje hadde klart å funnet noen av hennes ekser og sett hva slags typer de er.
Citera
2023-09-21, 19:18
Medlem
Citat:

Jeg har en gang møtt en god del av både VK og R sine kammerater, men sliter med å huske navnene dems. Har prøvd å sjekke litt rundt, men vil ikke ta noe særlig kontakt med det miljøet nå..
Citera
2023-09-21, 19:20
Medlem
Citat:
Ja jeg skjønner vel at hun har det vondt. Var ikke sånn at jeg skulle sende henne ei melding. Men vært interessant om man kanskje hadde klart å funnet noen av hennes ekser og sett hva slags typer de er.

er en bedre teori dette en att x til Jonas skal ha laget dette sirkuset.. virker jo som det er noe testo/hat i bildet.. så ingen dårlig teori.. har vel ikke vært nemt før heller!
Citera
2023-09-21, 19:24
Medlem
Citat:

Enig. Kan ligge noe der, sjalusi dreper.
Citera
2023-09-21, 19:26
Medlem
Citat:
er en bedre teori dette en att x til Jonas skal ha laget dette sirkuset.. virker jo som det er noe testo/hat i bildet.. så ingen dårlig teori.. har vel ikke vært nemt før heller!

Ja bare en tanke.. mulig det er totalt feil.. men sliter med å finne henne på fb.. Tror hun heter P*rnille, men klarer ikke finne noe mere enn det så langt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in