https://www.ringblad.no/lastebil-tok-fyr-i-heradsbygda-naboer-horte-kraftig-smell/s/5-45-1404748
Heradsbygda er ikke langt unna MGM og MGM har 3-4 venner på facebook ( som jeg fikk med meg når jeg scrollet fort igjennom ) som er småkriminell til klin-tullet kriminell som bor på Heradsbygda/Jømna. Hvem er den ansatte som bodde i nærheten når denne lastebilen tok fyr? Kan han ha noe connections til MGM?
Jeg bor i distriktet med MGM. Vi henger nesten i samme omgangskrets og mye felles venner. Forskjellen mellom han og meg er at jeg har fast jobb, litt smoothere og en del år eldre. Jeg har kun hørt navnet aldri møtt han.
De som jeg har snakket med som kjenner MGM sier at de ikke er sjokkert men fortsatt er dette merkelig.
Min teori er at MGM hadde gjeld som ikke kunne inndrives på andre måter enn å gjøre ett oppdrag. Avdøde hadde en gjeld som ikke ble betalt til feil folk, satt på informasjon/hadde gitt informasjon til politiet og ble ansett som farlig.
Ble artig å se hva som skjer når MGM begynner å nyktre til og angsten smuger seg på..[/quote]
Minner om at Heradsbygda/Jømna i nærheten av MGM og Heradsbygda i nærheten av Hønefoss er to forskjellige steder langt fra hverandre
(Wee mitt første innlegg!)