Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-09-13, 05:32
Medlem
Har fulgt med på alle sidene her, og ja, er ny bruker, men ble brått engasjert, og ett sted må man begynne. Har ikke lest de siste 20-30 sidene, men ser spørsmålet om telefonen dukker opp til stadighet, og om politiet har kontroll på denne.

Det har de, sikker kilde.
Citera
2023-09-13, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KenDoe
Har fulgt med på alle sidene her, og ja, er ny bruker, men ble brått engasjert, og ett sted må man begynne. Har ikke lest de siste 20-30 sidene, men ser spørsmålet om telefonen dukker opp til stadighet, og om politiet har kontroll på denne.

Hei,
Hva annet kan de ha kontroll på?
Citera
2023-09-13, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KenDoe

Velkommen!
Og godt noen med sikker kilde kan gi svar.
Det var nok en liten setback for alle disse som kommer med teorier om at «John Wick» var med. Med fjerning av spor,dna,fjernet tlf,lagt falske spor. Som nevnt tidligere, dette er mest sannsynlig gjort av «vanlig» folk. Noe planlagt, men langt i fra å ikke etterlate seg spor
Citera
2023-09-13, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaploes
Hei,
Hva annet kan de ha kontroll på?

Det kan jeg dessverre ikke svare på, jeg vet bare at de har kontroll på telefonen, og at den ble sendt "for gjennomgang", så den har ikke blitt tatt med eller noe av GM, slik det har blitt spekulert i her.
Citera
2023-09-13, 07:57
Medlem
Saken og politiarbeidet minner om en Hagen-light. Er ikke ofte det drøyer så lenge med å pågripe folk i en drapssak.
Citera
2023-09-13, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cbwollestad
Saken og politiarbeidet minner om en Hagen-light. Er ikke ofte det drøyer så lenge med å pågripe folk i en drapssak.

Det kan være en stor og kompleks sak de må legge frem i retten når de ber om varetektsfengsling, som tar tid å bygge. Som skrevet her før kan man anta at en eller flere er hemmelig siktet. Når de går de til retten skal de være helt sikre på at saken er solid nok for varetekt, ikke slik som det ble i Hagen-saken.
Citera
2023-09-13, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Det kan være en stor og kompleks sak de må legge frem i retten når de ber om varetektsfengsling, som tar tid å bygge. Som skrevet her før kan man anta at en eller flere er hemmelig siktet. Når de går de til retten skal de være helt sikre på at saken er solid nok for varetekt, ikke slik som det ble i Hagen-saken.

Jeg tenker at da har de ihvertfall ikke videoopptak av GM fra sprinteren. For da hadde de jo hatt tilstrekkelige bevis. Med mindre ansiktet er skjult da, og at det er vanskelig å se hvem som er på filmen.

Jeg tipper at de venter på lab svar. DNA, tekniske analyser og slike ting. Og krysser fingrene for at de har rette GM i kikkerten, og at de driver med kommunikasjonskontroll og spaning nå for å bygge en solid sak.
Citera
2023-09-13, 09:56
Medlem
dashcam og andre camera privat/bensin stationer o.l i hønefoss drapsdagen..

har politiet bedt om kamera/opptak fra alle i hønefoss denne dagen..
en GM kan jo ha reist fra "sentrum" og til hytta og så returnert hjem.. enten med bil/mc tråsykkel eller gått deler av turen.. håper det ikke ender med en "GM" uten veldig bra alibi.. men politiet gikk ut for sent til att naboer og andre kunne huske hva som skjedde rundt en mulig GM sin adresse denne dagen...

jeg tror hovedpersonen er psykisk syk.. men tilsynelatende oppegående og middels IQ.. muligens også over snittet bra IQ..tror ikke høy IQ sammenfaller med "gode gjerninger" 🙂
Citera
2023-09-13, 09:57
Medlem
Hvordan er rusmiljøet lokalt? Noen som forsyner lokalt eller reiser de til Oslo?
Citera
2023-09-13, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
vet noen om ER da er i jobb? --ledighet er roten til alt ondt--

Citat:
Ursprungligen postat av Heeraa
Ikke i jobb.

Jeg kan bekrefte at han fortsatt jobber for Norbetong.
Og som jeg har nevnt tidligere så klarer jeg ikke å se for meg at han har vært innblandet i det her, i hvert fall ikke i et drap.

Jeg ser at noen nevner feighet fordi ER ikke ville møte J. Men det har ikke falt dere inn at det kan ligge andre grunner bak dette? Kanskje man bare rett og slett ikke ønsker å bli blandet inn i mer tull...
Citera
2023-09-13, 10:13
Medlem
Jeg ser at noen nevner feighet fordi ER ikke ville møte J. Men det har ikke falt dere inn at det kan ligge andre grunner bak dette? Kanskje man bare rett og slett ikke ønsker å bli blandet inn i mer tull...[/quote]

Ja eller kanskje han er redd for å bli konfrontert og stå til rette for det han har gjort, dette kan tyde på at man har noe å skjule og man tyr til desperate handlinger i frykt for å f.eks havne bak murene igjen og miste alt man har, en korttenkt person som er litt ustabil.
Citera
2023-09-13, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Ja eller kanskje han er redd for å bli konfrontert og stå til rette for det han har gjort, dette kan tyde på at man har noe å skjule og man tyr til desperate handlinger i frykt for å f.eks havne bak murene igjen og miste alt man har, en korttenkt person som er litt ustabil.

Det var jo isåfall han som hadde god grunn til å være sur på J, og ikke motsatt...
Senast redigerad av Atal 2023-09-13 kl. 11:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in