Citat:
Ursprungligen postat av
Radyr
Tycker du ska låta bli atarax helt och hållet.
Ja, man kan bli väldigt nedstämd och också avtrubbad.
Plus att du nog snart också kommer få torra ögon, muntorrhet, förstört hår och kliande torr hy. Med lite otur snart besvär med hemorojder och ont i magen, torr i halsen också.
Förstår om den där ångesten är supertuff men ataraxen är inte värt det ändå.
Du dricker ju redan kamomill te... fortsätt med det och tänk tanken kring naturpreparat som humle, citronmeliss, passionsblomma och saffran.
Ataraxen kommer inte hjälpa mot utbrändheten, du kommer bara bli mer sliten i längden.
(Ja... jag är inte glad I atarax alls. Tycker det är ett förbannat gift som skulle fortsatt vara till endast för allergi.)
Det verkar vara lite roulette med den ja. Inget man kan lita på speciellt inte med väldigt stora deppkänslor som följd, en total orkerslöshet och orosattacker.
Wtf?
Aldrig fått detta förut av denna numera värdelösa tabletten. Jag beställde hem mirtazapin via dator. Kommer på tisdag, detta beställde jag för nåra dar sen från en hemsida där jag inte ens visste att de hade mitt recept från akuten.
Halveringstiden ska tydligen vara 20 timmar x 2. Det är nu vid tolv vi får se om depressionsymptomen lättar då.