2023-08-17, 21:48
Medlem
Koranen dög bra på för att rensa bort fläsk och annat äckligt. Ur ändtarmen
Slut på toapapper. Hade en Koran-pocket. Skit samma tror 79 kr. Får väl köpa en ny.
Ville inte slösa hushållspapper på sådant som är mycket finare. Sved lite i stjärten av koranen.
Citera
2023-08-17, 21:48
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Kan du ge ett enda exempel?

https://sv.wikipedia.org/wiki/D%C3%B6dsmisshandeln_i_Stockholm_den_6_oktober_200 7

Ett känt fall, då den döde just sa något "retfullt" till en grupp fulla svenska killar, varvid dessa hoppade på hans huvud.

Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Varför bryr du dig om min avatar? Påminner dig den dig om dig själv eller någon annan släkting?

Jag är nyfiken. Berätta gärna. Du argumenterar på ett väldigt speciellt vis, och din avatar ger associationer till bilder i en känd publikation som gavs ut för mellan 80 och 90 år sedan.
Citera
2023-08-17, 21:49
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Förstår du inte att dem du håller för ryggen är hotet mot yttrandefriheten och Sveriges nation och enskilda individers existens? Just denna flagranta dumhet och brist på omdöme är ett seriöst hot mot säkerheten i landet just nu. Jag vill inte försvara en gapande och brännande provokatör lika lite som att jag vill att sådant ska skada Sverige ekonomiskt eller skapa oro i samhället. Folk är rädda för att låta sina barn vistas på tunnelbanan. Fattar du inte!!!

Jag håller inga individer om ryggen. Jag håller svensk yttrandefrihet om ryggen.

Och du vill att vi ska vika oss för extremism bara för att folk är rädda för att låta sina barn vistas på tunnelbanan. Fattar du inte???

Att öppna en dörr där vi tillåter terrorister att genom hot, få sin vilja igenom är det farligaste vi kan göra. Fattar du inte???

Herregud.
Citera
2023-08-17, 21:50
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Koranen dög bra på för att rensa bort fläsk och annat äckligt. Ur ändtarmen
Slut på toapapper. Hade en Koran-pocket. Skit samma tror 79 kr. Får väl köpa en ny.
Ville inte slösa hushållspapper på sådant som är mycket finare. Sved lite i stjärten av koranen.

Pic or it did not happen!
Citera
2023-08-17, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Jag försvarar inte individerna. Jag förvarar yttrandefrihet.

Du vill tumma på svensk grundlag för att annan kultur utför hot. Det vill inte jag. Du tycker det är rätt att vika sig om en extremist skriker "Jag ska bomba er om ni inte förbjuder det här!", det gör inte jag.

Enkelt och konkret. Behövs inte argument. Om jag är ett troll för att jag inte vill att extremism ska påverka svensk lag och politik ... Well, då är jag ett troll.
Sitter du fortfarande och provocerar planlöst?

Snart kanske du kommer till utvecklingspunkten att du inser att den som inte vill att Koranen, dess tankematerial och åsikter, ska förekomma i Sverige är motståndare av det fria ordet (som Koranen utgör) och även motståndare till vår grundlagstiftade åsiktsfrihet och religionsfrihet likaså.
Citera
2023-08-17, 21:52
Medlem
Danmarks terrornivå höjdes till två, medan den i Sverige höjdes till fyra. Överdriver Kristersson och von Essen?
Citera
2023-08-17, 21:53
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Sitter du fortfarande och provocerar planlöst?

Snart kanske du kommer till utvecklingspunkten att du inser att den som inte vill att Koranen, dess tankematerial och åsikter, ska förekomma i Sverige är motståndare av det fria ordet (som Koranen utgör) och även motståndare till vår grundlagstiftade åsiktsfrihet likaså.

Japp. Du sitter ju fortfarande här och håller terrorister om ryggen.
Citera
2023-08-17, 21:54
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillenEklund
Danmarks terrornivå höjdes till två, medan den i Sverige höjdes till fyra. Överdriver Kristersson och von Essen?

Danmark och dess befolkning är inga soyboys.
Citera
2023-08-17, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Pic or it did not happen!

Jag hitta på

Är en hemsk människa. Använde hushållspapper istället Uppriktigt ledsen.
Citera
2023-08-17, 21:56
Avslutad
Enbart svaga människor viker sig för terrorister, jag blir inte ett dugg förvånad över vilka som genast skyndar sig att hålla Al-Qaida under armarna. Samma gamla gäng i tråd efter tråd.
Citera
Medlem
Citat:

Nä, den ligger på en fyra av fem där också. De har haft fyra ett bra tag.
Citera
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:

Håll så käft! Kan bero på att Danmark fortfarande ligger i lä, det är Sverige som eggat upp hela konflikten från start. Svenskarna är de som är primära mål, danskarna kommer som god tvåa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in