2023-08-15, 17:35
Medlem
Run3s avatar
Finns det någon bra Discord-kanal för giriga entreprenörer som bara har som mål att tjäna så mycket pengar som möjligt? Hade varit intressant att lära sig av, och byta erfarenheter och affärsideer med. Finns Discord-kanaler om så mycket annat. Men jag vill ha en som bara är fokuserad på att tjäna pengar.
Citera
2023-08-15, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Finns det någon bra Discord-kanal för giriga entreprenörer som bara har som mål att tjäna så mycket pengar som möjligt? Hade varit intressant att lära sig av, och byta erfarenheter och affärsideer med. Finns Discord-kanaler om så mycket annat. Men jag vill ha en som bara är fokuserad på att tjäna pengar.

Jag vill med hitta folk som vill tjäna så mkt pengar som möjligt...
Citera
2023-08-17, 12:33
Medlem
Risken att dras in i diverse skumma upplägg i en sådan kanal bör vara påtaglig.
Citera
2023-08-17, 15:44
Medlem
Jag vill också göra pengar håller på att kola här förfan!
Citera
2023-08-17, 19:29
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backtrader
Risken att dras in i diverse skumma upplägg i en sådan kanal bör vara påtaglig.
1) Det är en risk jag är villig att ta. Vill man bli rik tror jag att man måste vada sig igenom skit.

2) Jag är högutbildad, erfaren och intelligent. Jag känner till scams och är skeptisk till mycket. Jag kan inte bli lurad.
Citera
2023-08-19, 06:52
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieBurrito
Jag vill med hitta folk som vill tjäna så mkt pengar som möjligt...
Exakt. Det finns grupper för så många andra intressen. Folk har hobbies som att spela dataspel, titta på sport, laga mat, osv. Det måste även finnas de som har som intresse att tjäna pengar. Och jag förmodar att det redan finns grupper där de samlas. Bara att jag inte känner till någon sådan på Discord, och därför ställer frågan här.
Citera
2023-08-19, 20:25
Medlem
Skapa en?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här