2024-07-16, 06:56
Medlem
Hon va en riktig läckerbit denna kvinna, hur fan kunde svennarna låta henne gå till en kvinnomisshandlare och mördare, synd på en sån fin människa
Citera
2024-07-16, 13:08
Medlem
Någon som sitter på FUP?
Citera
2024-07-16, 13:18
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wirrisch
Någon som sitter på FUP?
https://easyupload.io/71v6l6 (länken är giltig i 30 dagar)
alt.
https://www.upload.ee/files/16865386...89-23.zip.html (länken är giltig i 120 dagar efter den senaste nedladdningen)
Citera
2024-07-20, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Hon va en riktig läckerbit denna kvinna, hur fan kunde svennarna låta henne gå till en kvinnomisshandlare och mördare, synd på en sån fin människa

Tja, när man är 50+ så bestämmer man väl ändå över sitt eget liv, eller hur, så vad skulle någon ha gjort? Jag har förbannat mig själv för att jag inte gjorde mer, tills jag började gå genom lite gamla konversationer på messenger osv. och insåg att jag nog gjort vad jag kunnat och lite till, fanns gott om samtal och händelser jag hunnit förtränga om man säger som så. Vad jag kan förstå har jag väl inte varit ensam om att vara tydlig i mina åsikter här heller, men en människa som bestämt sig har ju trots allt bestämt sig. Så vad skulle man gjort? Kidnappat henne och låst in henne i källaren? Då hade det nog varit mig folk suttit och spekulerat kring på Flashback i dagsläget i stället...
Citera
2024-07-21, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselDatsun
Tja, när man är 50+ så bestämmer man väl ändå över sitt eget liv, eller hur, så vad skulle någon ha gjort? Jag har förbannat mig själv för att jag inte gjorde mer, tills jag började gå genom lite gamla konversationer på messenger osv. och insåg att jag nog gjort vad jag kunnat och lite till, fanns gott om samtal och händelser jag hunnit förtränga om man säger som så. Vad jag kan förstå har jag väl inte varit ensam om att vara tydlig i mina åsikter här heller, men en människa som bestämt sig har ju trots allt bestämt sig. Så vad skulle man gjort? Kidnappat henne och låst in henne i källaren? Då hade det nog varit mig folk suttit och spekulerat kring på Flashback i dagsläget i stället...

Man undrar ju verkligen varför hon valde en sån jävla idiot, fanns det inte några som helst varningsflaggor
Citera
2024-07-21, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Man undrar ju verkligen varför hon valde en sån jävla idiot, fanns det inte några som helst varningsflaggor

Jo, gott om dem som hon uppenbarligen såg själv också eftersom vi diskuterat dem många gånger....
Citera
2024-07-26, 23:21
Medlem
Hon måste varit Kalix läckraste 50 plussare, riktig 10 poängare
Citera
2024-09-03, 22:35
Medlem
Någon som hört SOS-samtalet? Galet
Citera
2025-02-07, 21:43
Medlem
Slussenyaos avatar
Shit vad sjukt att allt är maskat för han sökte asyl för han va gay när han mördat barn i sitt hemland. Usch för migrationsverket. Blir knäpp av sånt här. Lyssna podden Våldet Krim.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in