Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Åklagaren är en lokal åklagare i en stad, Ej federal, och caset gäller enkom Fulton county. Så ja en del av en stad, den delen med mycket drogproblem.
Åklagaren har lyckats med konststycket att lägga till Pennsylvania, Wisconsin och Arizona i sin indigntment, detta är givetvis ej tillåtet då hon inte har med dessa platser att göra. Hon skall fokusera på Fulton. Bara här visar hon sin fullständiga inkompetens.
Juridiska experter har nu fullständigt sågat denna indigntment då hela caset bygger på en RICO konspiration som åklagaren inte lyckas visa upp.
Detta kommer slå tillbaka mot Biden Crime Family (snacka om syndikat = RICO) när Trump är President 2025. Allt dom anklagar andra för har dom gjort själv.
Jag är tacksam att du delger oss din uppfattning i denna fråga.
Nu är jag fullkomligt övertygad om att Fani Willis kommer att dominera stort inne i Rättsalen och tvinga ner Trump, hans medåtalade och deras advokater på knä och leverera ett antal mycket tunga åtal i denna domstolsprocess.
För har vi lärt oss något här på Flashback så är det att om man bara tar den motsatta positionen till vad Nixter hävdar, så får man rätt varje gång.
Jag hade önskat att vi diskuterade på en sida om aktier och börskurser i stället, då hade jag kunnat blanka alla dina köpråd och blivit så mycket rikare.
Nu får jag i stället glädja mig åt att det amerikanska rättssamhället tillslut fick Donald Trump, för vi vet ju innerst inne, bägge två, att Trump kommer att fällas.