2023-08-13, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Nja…så skriver inte vi svenskar.
Är nog mer svensk än du, och ganska hård och rasist till husbehov.
Citera
2023-08-13, 03:46
Medlem
Sesambiff, lyssna på en son av norden, eller andra låtar av dom så hör du vad jag för. Så kom fan inte och outa min son eller man. DU går inte säker då!!! Sluta att hitta på lögner om min familj!!!!!
Citera
2023-08-13, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TnTBlast
Polisen vet väl exakt vilken adress det är. Troligtvis ett problempar som bor där. Whitetrash
😅😅😅näe, driver eget företag. Med barn som pluggat till journalist samt jurist
Och att jag som frun I huset har 7 års utbildning inom vård samt miljö. Nja, räknar nog inte oss som White trash....Har rätt hög årsinkomst....Min son son försvarade mig, efter år av misshandel👍svärd, alldeles rätt. En japanskt träningsvärd.
Citera
2023-08-13, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sauropod
😅😅😅näe, driver eget företag. Med barn som pluggat till journalist samt jurist
Och att jag som frun I huset har 7 års utbildning inom vård samt miljö. Nja, räknar nog inte oss som White trash....Har rätt hög årsinkomst....Min son son försvarade mig, efter år av misshandel👍svärd, alldeles rätt. En japanskt träningsvärd.
Du va ganska bra på outa dig själv 🤭
Lämna mannen om han slår dig, nästa gång kanske det slutar värre.
Man ska vara trygg i sitt hem.
Citera
2023-08-13, 04:15
Medlem
Blev ett ytligt köttsår, och avskuren sena i lillfingret. Stackars han som stampade på mina revben, hååååll käft ni som inte vet noåge. Jag är som sagt kvinnan i familjen, nyss hemkommen ifrån sjukhuset, ksn inte sitta ordentligt, inte andas fel. Har ni känt stampen på era revben. Så sluta att spekulera. Jag älskar min man men alkohol gör inge bra. Det enda min son gjorde var att försvara mig. Så sluta att skriva skit om min son. Skriv skit om dessa mördare i Malmö eller andra städer. Vi har valt att bo här pga lugnet och skogen. Jävla tråkigt liv ni har. Och ja har 5 söner, men eftersom 3 barn är vuxna så antar jag att jag inte har vårdnaden om dem🙄så du sk sesambiff(vilket jävla namn) sluta att hitta på skit. Kom hit till skogen som är som min bakficka. Utmana mig fan inte och outa inte inte min man eller son. Det slutar inte bra👍
Citera
2023-08-13, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytsmygaren
Vad surrar du om? Outa inte mitt barns namn eller makes!!! Här i skogen går ingen säker som kommer hit....
Citera
2023-08-13, 04:20
Medlem
Är rätt bra att smyga i skogen och ta dem som ger sig på min familj....så ge er. Nu har ni fått svar.
Citera
2023-08-13, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytsmygaren
Kanske inte så lätt. Har du upplevt kärlek? Som sagt alkohol förstör.
Citera
2023-08-13, 04:28
Medlem
Funkar så i skogen. Ta lite stryk vid osämja. Men familjen betyder allt, även vid knivstick osv. Men vi i skogen tolererar inte andra👍
Citera
2023-08-13, 04:28
Medlem
Citat:
Kanske inte så lätt. Har du upplevt kärlek? Som sagt alkohol förstör.

Det är inte kärlek att stampa sönder någons revben
Citera
2023-08-13, 04:33
Medlem
Citat:
Vad surrar du om? Outa inte mitt barns namn eller makes!!! Här i skogen går ingen säker som kommer hit....

Men snälla nån, du har själv suttit och berättat vad du och maken heter.
Lever i en relation så nog vet jag vad kärlek innebär, det är definitivt inte att bli slagen.
Du sitter och hotar för fullt, tänk på hur DU beter dig!
Citera
2023-08-13, 04:34
Medlem
Ska ni inte snoka rätt på att vi har tre katter, fem hönor, en tupp, två ankor och enj. ack rusell? Fö fick hon följa med mig till polishuset pga av vittnesförhör och avspärrning. Och de gjorde undersökning här. Tog min sons alla träningssvärd. Satt på förhör ifrån kl 6 till kl 15. Ochmim vovve fick va med. Och min man hade ett ytligt köttsår på låret, samt i handen då han greppade svärdet( dumjävel?)såååå, mer info ni vill ha? Så saftigt var det!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in