2023-08-12, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TnTBlast
Polisen vet väl exakt vilken adress det är. Troligtvis ett problempar som bor där. Whitetrash
Nej, hårt arbetande svenskar👍
Citera
2023-08-12, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fullgubben
Gubben i familjen har fått ett kok stryk med tillhyggen av de övriga i familjen.
Stämmer ej.
Citera
2023-08-12, 23:38
Medlem
Sesambiffs avatar
De har 5-6 barn, dock inget gemensamt. Inte vårdnad om något av barnen.
Citera
2023-08-13, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Känns som du har en monolog med dig själv här. Satt du som en fluga på väggen?

Citat:
Nja…så skriver inte vi svenskar.

[quote=TnTBlast|85382083]Polisen vet väl exakt vilken adress det är. Troligtvis ett problempar som bor där. Whitetrash[/QUOTE
Är frun i det paret. Min man slog nästan ihjäl mig, min son på 15 år tog sitt träningssvärd för att försvara mig. Vart nedslagen över en grill( lastbilsfälg med glöd( har brännmärken) sedan stampade han mig över bröstet så har ett antal brutna revben. Har du nånsin brutit dom?? Min son gillar japanska kulturen, men när hans bonuspappa som ska bla va hans förebild sopar ner hans mor i backen. Bra far👍kom faaaaan inte med era spekulationer.
Citera
2023-08-13, 03:24
Medlem
[quote=Sesambiff|85382026]Svärd sägs det.

BO R*nny St*f (*=o,a)
MGM Mi* Bj*rk (*=o,ö)[/QUOTE
Du är anmäld för outa mim man samt min son👍
Citera
2023-08-13, 03:25
Medlem
[quote=sauropod|85384656]
Citat:
Svärd sägs det.

BO R*nny St*f (*=o,a)
Du är anmäld för outa mim man samt min son👍
Är frun i det paret. Min man slog nästan ihjäl mig, min son på 15 år tog sitt träningssvärd för att försvara mig. Vart nedslagen över en grill( lastbilsfälg med glöd( har brännmärken) sedan stampade han mig över bröstet så har ett antal brutna revben. Har du nånsin brutit dom?? Min son gillar japanska kulturen, men när hans bonuspappa som ska bla va hans förebild sopar ner hans mor i backen. Bra far👍kom faaaaan inte med era spekulationer.
Citera
2023-08-13, 03:27
Medlem
Ånej, är faaaaaan inte White trash. Driver eget företag. Frågor på det?????
Citera
2023-08-13, 03:28
Medlem
Om ni vill ha rättsläkare foton så kan jag lägga ut dom. Men alkohol förstör så mycket.
Citera
2023-08-13, 03:29
Medlem
Citat:
Skitanack. Jag är frun!!! Har vårdnad om de tre yngsta, de två äldsta är 29 resp 34 år👍idiot. Du är anmäld för förtal
Citera
2023-08-13, 03:34
Medlem
Vem fan har sesambiff som sitt namn. Idiot!!!!!!! Jag är frun till mannen som nästan slog ihjäl mig. Min son försvarade mig. Konstigt? Han är 15 år!!! Ronny heter min man och jag är Camilla. Jävla idiot och ni vet inget. Fö har jag vårdnad om Nina två yngsta, de andra är myndiga. Mun man har vårdnad om sim son som är 16 år. Håll käft när du inte vet!!!! Sluta med spekulationer!!!!!
Citera
2023-08-13, 03:39
Medlem
Citat:
Dumjävel. Jag som är frun I det paret verkar ju inte veta att jag har vårdnad om mina två yngsta. Vet inte om det ska stå att jag har vårdnad över mina söner på snart 20 år, 29, samt 34 år🙄😅däremot har jag ett barnbarn med.
Citera
2023-08-13, 03:41
Medlem
[quote=Sesambiff|85382026]Svärd sägs det.

BO R*nny St*f (*=o,a)
Du är anmäld för att outat min man samt min sons namn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in