• 1
  • 2
2006-07-31, 20:01
Medlem
bollen_1s avatar
Stor risk att kvinnor blir sterila på DNP, annars är det väl ungefär samma faror som för män.
Citera
2006-07-31, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hulk-dd
Om det var hårt kan hon ju testa DNP2 så kan vi se vad som är hårt mot henne, då är mitt inlägg som en stor mjuk bommulstuss i jämförelse.
Inte snällt att jämföra henne med en apa.

Men dde sant lika bra att veta vart skåpet ska stå.
Citera
2006-07-31, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulk-dd
Men för helvete hur svårt är det med en regelrätt deff...inte ens en apa kan ju misslyckas...klarar man inte av det utan "hjälpmedel" ska man fundera på att sluta med detta och börja samla på frimärken.
Lär dig äta rätt människa så kommer fettet fladdra av dig !

om du egentligen har någon kunskap alls i ämnet så är det svårt att se detta då du istället för att hålla dig till fakta och en god ton så börjar du med personangrepp. man tappar totalt respekten för dig.
vad gör du alls på denna sida om du förespråkar regelrätta saker!?
jag trodde detta var ett forum för de som föredrar en annan väg.
alla trådar handlar ju om doping, inget här är regelrätt!
att hålla sig till fakta och god ton är betydligt enklare än att samla, frimärken!
Citera
2006-07-31, 20:43
Medlem
Vad ligger ditt bf på nu då?
Citera
2006-07-31, 21:14
Medlem
hulk-dds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefin_x
om du egentligen har någon kunskap alls i ämnet så är det svårt att se detta då du istället för att hålla dig till fakta och en god ton så börjar du med personangrepp. man tappar totalt respekten för dig.
vad gör du alls på denna sida om du förespråkar regelrätta saker!?
jag trodde detta var ett forum för de som föredrar en annan väg.
alla trådar handlar ju om doping, inget här är regelrätt!
att hålla sig till fakta och god ton är betydligt enklare än att samla, frimärken!

Vem som helst kan minska sin bf rent om man har lite jävla anamma. Har man nått sitt genetiska max vad gäller muskler krävs steroider. Kom inte och säg något om att det finns ett genetiskt minimum på bf hos vissa nu....

Jag förespråkar inte enbart regelrätta saker men jag är inte heller någon större anhängare till idiotiska kurer.

Men helt seriöst så skiter jag ju högaktningsfullt om du kör DNPII, så kör så det ryker tjejen....!
Citera
2006-08-01, 01:17
Medlem

testa en riktig diet innan du hoppar på DNP
Citera
2006-08-01, 02:26
Medlem
Alladins avatar
Läs på om dnp, de är bara att googla lite steroidsidor. Så hittar du nog snart något om dnp och tjejer...
Citera
2006-08-01, 08:16
Medlem
Varken DNP eller usnic e någon hit för tjejer, sett bi-effekterna på usnic och det va inte någon höjdare, och resultatet va dåligt med tanke på risken, DNP e tokfarligt och steril vill man ju inte bli, min mening brukar va 1h promenad extra om dagen och du ser et fint resultat om 5-6månader, man ska ju inte tok hetsa det e då det brukar gå fel..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in