2023-08-10, 19:23
Man tänker "usch det här är bara Flashback" men det är riktiga människor på andra sidan. Det gör det hela mycket värre.

Det är ytterst skrämmande att visa av er besitter en så dålig karaktär. Och kan inte kommunicera som vuxna människor. Så jävla mycket hat.
Citera
2023-08-10, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saltakissen
Min kille är 11 år yngre än jag, han har också haft det lite svårt med att få till relationer tidigare trots att han ser bra ut och denna tråd gav mig så jävla mycket ångest. Vill inte att folk ska se oss på det viset och jag hoppas inte han valde mig bara pga att jag är "lätt". 🙁

Jag tror du vet varför han lät sig väljas av dig. Easy pussy.
Citera
2023-08-10, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saltakissen
Min kille är 11 år yngre än jag, han har också haft det lite svårt med att få till relationer tidigare trots att han ser bra ut och denna tråd gav mig så jävla mycket ångest. Vill inte att folk ska se oss på det viset och jag hoppas inte han valde mig bara pga att jag är "lätt". 🙁
Det är exakt detta jag menar. Och andra idioter i tråden tror att detta är frivillighet. Tro mig, jag har pratat med flera och sett detta många gånger ute i verkligheten. Det är INTE normalt att en ung kille väljer en äldre. Han sitter där och lurar och övertalar kvinnan att han gillar henne "han tänder på åldersskillnad", och fan vet. Så patetiskt. Sen köper kvinnan skitsnacket och tror att hon är nån som han letat länge efter. Sen blir marknaden skevare och skevare och unga snygga killar kan inte längre attrahera sin jämlike i samma ålder.
Citera
2023-08-10, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux
Man tänker "usch det här är bara Flashback" men det är riktiga människor på andra sidan. Det gör det hela mycket värre.

Det är ytterst skrämmande att visa av er besitter en så dålig karaktär. Och kan inte kommunicera som vuxna människor. Så jävla mycket hat.
Du, detta "hat" kommer från kvinnor. Tänk om fula feta gamla ölmagar och kaggar tyckte att Maria, 24 år, snygg och perfekt röv, bröst ansåg sig förtjäna henne bara av att ha åldrats? Fattar du, den är på den nivån kvinnor ser på manlighet. En fruktansvärt unken, krävande, insiktslös och helt oförtjänt sjuk preferens och tycka att det här är helt ok. Helt sinnessjuk i huvudet är du. Fråga dig nu, gillade du inte Bertil med ölmage 49 år när du var 24? Varför? Din idiot.
Senast redigerad av poseidon2 2023-08-10 kl. 20:13.
Citera
2023-08-10, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WildGrowth
Ett stort mansöverskott/kvinnounderskott på ca. 100,000 unga män gör att många av dessa tvingas söka sig till äldre kvinnor. Allt handlar om utbud och efterfrågan på marknader, även dejtingmarknaden. Hur många unga kvinnor har ni sett vara ute med ”refugees welcome”-skyltar för de Ukrainska kvinnorna?
Mansöverskottet är helt klart en del av förklaringen.

Män som inte kan få nåt, börjar i stället att cope:a för att få något. De intalar sig själva och kvinnan att hon duger för sin ålder, trots att hon kan vara 25 år äldre, rynkig, ful, och helt sliten av alla dessa år fullt med bagage. Kvinnan börjar tro på hans lögner att hon åldrats fin, att rynkorna är charmiga eller att han vill hitta en "riktig" kvinna som "matchar" hans erfarenhet. Detta tror hon på. Han är fullt medveten om att han övertalat sig att köpa grisen i säcken men i tysthet önskar att hon knullade med 23 åriga Anna med purfräsch och nyrakad fitta.
Citera
2023-08-10, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poseidon2
Mansöverskottet är helt klart en del av förklaringen.

Män som inte kan få nåt, börjar i stället att cope:a för att få något. De intalar sig själva och kvinnan att hon duger för sin ålder, trots att hon kan vara 25 år äldre, rynkig, ful, och helt sliten av alla dessa år fullt med bagage. Kvinnan börjar tro på hans lögner att hon åldrats fin, att rynkorna är charmiga eller att han vill hitta en "riktig" kvinna som "matchar" hans erfarenhet. Detta tror hon på. Han är fullt medveten om att han övertalat sig att köpa grisen i säcken men i tysthet önskar att hon knullade med 23 åriga Anna med purfräsch och nyrakad fitta.

Jag kan hålla med till viss del att det är mansöverskott, men sedan finns det alldeles för många ateister i det här landet som har feminiserat sig själva till att bli, inte vet jag, BETA !

Om vi ska snacka om depraverat beteende, var då beredd på att det finns "knullare" som gör det bättre än dig. Om det är sex kvinnor endast kan erbjuda, vad kan du erbjuda då? Jag förstår att män kan bli bittra, men snälla det är känslomässigt skit med osunda tankar som är exakt det samma som din ide av ett "sjukt skevt relationsklimat".

Ta inte in din ide, vad en "man" är... Män ska inte vara som djur där lusten är din "gud". Ateister är något som jag inte tar seriöst, likt fanatiker som drivs av känslor och tankar.

Du kanske börjar att vakna du med, men tydligen inte än ser jag.
Senast redigerad av Locho 2023-08-10 kl. 20:31.
Citera
2023-08-10, 21:07
Det är inte män som blir våldtagen, men många tjejer runt i världen av precis såna män. Som anser sig förtjäna henne.

Vad är det du prata om? Jag antar att du prata om minoritet här och av väldigt låg klass.

Du få det att låta som om män är hjälplösa och blir bortförd av äldre kvinnor Hahahaha

Nu är du lite för dramatisk här. Du ta det verkligen till det extrema.

Så länge det inte är du som gå igenom det, vad fan är ditt problem om vad andra har för preferenser?

Citat:
Du, detta "hat" kommer från kvinnor. Tänk om fula feta gamla ölmagar och kaggar tyckte att Maria, 24 år, snygg och perfekt röv, bröst ansåg sig förtjäna henne bara av att ha åldrats? Fattar du, den är på den nivån kvinnor ser på manlighet. En fruktansvärt unken, krävande, insiktslös och helt oförtjänt sjuk preferens och tycka att det här är helt ok. Helt sinnessjuk i huvudet är du. Fråga dig nu, gillade du inte Bertil med ölmage 49 år när du var 24? Varför? Din idiot.
Citera
2023-08-10, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux
Det är inte män som blir våldtagen, men många tjejer runt i världen av precis såna män. Som anser sig förtjäna henne.

Vad är det du prata om? Jag antar att du prata om minoritet här och av väldigt låg klass.

Du få det att låta som om män är hjälplösa och blir bortförd av äldre kvinnor Hahahaha

Nu är du lite för dramatisk här. Du ta det verkligen till det extrema.

Så länge det inte är du som gå igenom det, vad fan är ditt problem om vad andra har för preferenser?
Då ska vi se, du saknar motargument och svarade inte på frågan.
Gillade du inte Bertil 49 år när du var 23? Varför? Ändå tror du på något sätt att Alex som går på dejt med Jessica 47 år är på riktigt och att hon är den han längtat länge efter. Märks att du har ett barns naivitet som tror att dessa två är en riktig match. Marknaden är inte fri, men hade den varit fri så skulle den unga killen aldrig ens kolla åt hennes håll. Han tar henne i brist på annat.
Lika naivt tror du att han säger alla smickrande ord och menar det.
Citera
2023-08-10, 21:24
Medlem
Citat:
Alltså jag vet inte hur jävla gånger som jag har sett det nu. Unga killar, cirka 28 (kanske 32 högst) som jagar äldre kvinnor på diverse appar och som knappt ens då har en chans. Idag såg jag en ung man, snygg kille med koll på sig själva dejta en uppenbart ful hagga. Kvinnan hörde jag var 47 och killen kan absolut inte ha varit över 30. Jag vet en annan som som bara letar äldre och som gör det helt för att unga kvinnor är så hopplösa att få kontakt med.
Uppenbarligen har dessa två ingen framtid ihop och vllle bara knulla men varför kan man inte knulla med nån i sin egen liga?

De flesta kärringar tycker att det är helt normalt att en ung snygg och fräsch kille ger bort sig billigt till en uppenbart katastrofal kärring. Hur fan ändrar vi den här trenden?

Det är så smutsigt att man vill slå ihjäl kärringar som ligger med unga killar och som vet om att deras värde är noll. Tror dessa idioter att dessa unga herrar vill ligga med en kärring?
De gör det FÖR ATT MARKNADEN FÖR MÄN ÄR ENORMT MYCKET SVÅRARE!!!

INGEN normal människa väljer en snygg 45 årig kärring framför en snygg, ung och fräsch 22 åring.
Killarna är inte så snygga. Ok jag kan fortfarande få en del snygga unga män men knappast i samma utsträckning som när jag var ung.

Men jag tänkte på det idag. När typ ingen längre vill ha mig minns jag att jag förr fick en jäkla massa snyggingar och generellt aldrig ville ha dem ändå. Det enda som ändras är att ett utbud jag aldrig egentligen velat ha, försvinner. Sedan kan jag åldras i fred

Det är klart att de vill ligga med oss eftersom de knappt får ligga med någon annars men tänker de på att vi äldre inte är förälskade etc I dem? Herregud, det är bara tidsfördriv.
Citera
2023-08-10, 21:26
Medlem
Citat:
Gillade du inte Bertil 49 år när du var 23? Varför? Ändå tror du på något sätt att Alex som går på dejt med Jessica 47 år är på riktigt och att hon är den han längtat länge efter. Märks att du har ett barns naivitet som tror att dessa två är en riktig match. Marknaden är inte fri, men hade den varit fri så skulle den unga killen aldrig ens kolla åt hennes håll. Han tar henne i brist på annat.
Skillnaden är att vi kvinnor inte sprang efter män som var dubbelt så gamla eller femton år äldre.

Det är väl iallafall killarna du ska skälla på?
Citera
2023-08-10, 21:27
Medlem
Att män har det tuffare i livet vet ju alla.
Men ett annat inspel

Är kvinnor och män mer jämnställda på dejtingmarknaden i länder där prostitution är lagligt?

Tänker främst att det blir en begränsning på kvinnors sexuella dominans.
Citera
2023-08-10, 21:33
Citat:

Klart ifrågasätta man deras val , och personligen hade jag undrat varför med ett så stort åldersskillnad

Jag tror båda sidor är lika bra på detta. Hur många gånger har inte en äcklig rik gammal gubbe gift sig med en 30 år yngre kvinna.

Vad som jag kanske anser oförklarligt, betyder inte att det inte är på riktigt eller uppriktigt.

Ja, jag är kanske naiv eftersom jag är inte i dejt marknaden (tack Gud)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in