Citat:
Ursprungligen postat av
poseidon2
Mansöverskottet är helt klart en del av förklaringen.
Män som inte kan få nåt, börjar i stället att cope:a för att få något. De intalar sig själva och kvinnan att hon duger för sin ålder, trots att hon kan vara 25 år äldre, rynkig, ful, och helt sliten av alla dessa år fullt med bagage. Kvinnan börjar tro på hans lögner att hon åldrats fin, att rynkorna är charmiga eller att han vill hitta en "riktig" kvinna som "matchar" hans erfarenhet. Detta tror hon på. Han är fullt medveten om att han övertalat sig att köpa grisen i säcken men i tysthet önskar att hon knullade med 23 åriga Anna med purfräsch och nyrakad fitta.
Jag kan hålla med till viss del att det är mansöverskott, men sedan finns det alldeles för många ateister i det här landet som har feminiserat sig själva till att bli, inte vet jag, BETA !
Om vi ska snacka om depraverat beteende, var då beredd på att det finns "knullare" som gör det bättre än dig. Om det är sex kvinnor endast kan erbjuda, vad kan du erbjuda då? Jag förstår att män kan bli bittra, men snälla det är känslomässigt skit med osunda tankar som är exakt det samma som din ide av ett "sjukt skevt relationsklimat".
Ta inte in din ide, vad en "man" är... Män ska inte vara som djur där lusten är din "gud". Ateister är något som jag inte tar seriöst, likt fanatiker som drivs av känslor och tankar.
Du kanske börjar att vakna du med, men tydligen inte än ser jag.