• 5
  • 6
2023-08-15, 17:06
Bannlyst
Har jag fel, eller är inte hår på fitta ändå en nästan värre bakteriehärd än toaletterna hemma hos folk?
Citera
2023-08-15, 20:10
långt välskött hår är bevis på engagemang disciplin och femininet.. kvinnor med kort hår är "red flag" som dagens ungdom säger.
Citera
2023-08-18, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Nja, jag tror inte många män föredrar skalliga kvinnor. Det finns universella drag när det gäller ansiktet som alla finner attraktivt. Jag tror att det är likadant när det gäller hår. Tjockt, fylligt och minst axellångt är nog gångbart. Kort hår kan funka på rätt ansikte. Typ Halle Berry. Men oftast ger det ett mer maskulint intryck.

Jag skiter fullständigt i hårfärg och längd.
Så, hur långt är ett rep?
Citera
2023-08-18, 22:53
Medlem
lakritcs avatar
För de flesta killar är det nog viktigare att bara få stoppa in den. Tyvärr.
Citera
2023-08-19, 22:42
Medlem
Hekate_66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrax
Det är extremt viktigt. Kvinnor med kort hår av andra anledningar än att dom blivit tunnhåriga med åldern eller pga sjukdom borde dödas. Så jävla osmakligt med kortklippta kvinnor. Ser ut som nån hybrid/shemale.

Oooohh ”dödas” hjälp… nu tog du allt i så du nästan sket på dig kan jag tänka…. Men ett härligt hårsvall är ju klart snyggast… som Simson (fast han var ju man) kraften satt i håret
Citera
2023-08-24, 07:05
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fkxfboh
Det är biologiskt. Men håret är givetvis jätteviktigt. Inte det viktigaste, men det är givetvis skitviktigt om man ser till helheten.

Snyggt ansikte och stora bröst är viktigare såklart, men fint, långt hår är viktigt!
Det här.
Citera
2023-08-24, 07:43
Bannlyst
Riktigt snyggt hår och lagom långt har vi ett bra exempel på här. Charlene Tilton/Lucy Ewing i Dallas.

https://bestlifeonline.com/charlene-...llas-now-news/

Fast en petite vacker fin härlig svenska jag kände var klippt i page. Nu var hennes hår även det tjockt och då är det också toppen.

Det som är tråkigt är att denna tråd säkert får många kvinnor att känna sig otillräckligt vackra. Ja det är inte lätt. Har man vackert hår som kvinna är man en skönhet. Det sitter i håret som sagt.
Citera
2023-08-24, 08:32
Medlem
Viktigast är att hon har buske, håret på huvudet kvittar hur det ser ut.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in