2023-08-09, 16:57
Medlem
RadioGaGas avatar
Jag tänker börja med videochatt så att jag kan träffa kvinnor från hela världen. Jag har aldrig testat det tidigare. Vilka videochattar är de bästa?
Citera
2023-08-09, 18:02
Medlem
Omegle.webcam (mkt sexuellt innehåll och kostar)
Citera
2023-08-09, 18:53
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analfett
Omegle.webcam (mkt sexuellt innehåll och kostar)

Jag är inte ute efter sexchatt och porr, även om det kan vara intressant att titta på. Jag vill helst träffa vanliga snygga kvinnor och ha en normal konversation med.
Citera
2023-08-09, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Jag är inte ute efter sexchatt och porr, även om det kan vara intressant att titta på. Jag vill helst träffa vanliga snygga kvinnor och ha en normal konversation med.

De finns de som vill ha det med, men kostar fort pengar
Citera
2023-08-09, 19:47
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag tänker börja med videochatt så att jag kan träffa kvinnor från hela världen. Jag har aldrig testat det tidigare. Vilka videochattar är de bästa?

Du tänker lite fel här, jag kommer gärna med tips efter egna erfarenheter:

- Regga en profil exempelvis på någon av Cupidsajterna (finns för många olika länder, exempelvis FilipinoCupid).

https://www.internationalcupid.com/

- Hitta en trevlig och snygg ung kvinna och chatta med henne där först. Undvik de allra yngsta typ 18-19 år, de är oseriösa i många fall. Undvik 10-poängare, de är omöjliga att ha att göra med. Satsa på 6-8 poäng.
- Få med henne till en videochatt exempelvis, Signal, Telegram, eller WhatsApp (inte Skype eller Facebook DM. De snokar).
- Fortsätt diskussionen där via videochatt. Ha långa djupa diskussioner eller cybersexa. Upp till dig!

Jag har mött hundratals kvinnor från hela världen på detta sätt. Bye-bye svenska argbigga, Hello Foreign Beauty! Se upp för alla gold diggers bara, och skicka aldrig pengar, no matter what they say.
Senast redigerad av WordWarrior 2023-08-09 kl. 19:56.
Citera
2023-08-09, 19:56
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du tänker lite fel här, jag kommer gärna med tips efter egna erfarenheter:

- Regga en profil exempelvis på någon av Cupidsajterna.

https://www.internationalcupid.com/

- Hitta en trevlig och snygg ung kvinna och chatta med henne där först. Undvik de allra yngsta typ 18-19 år, de är oseriösa i många fall. Undvik 10-poängare, de är omöjliga att ha att göra med. Satsa på 6-8 poäng.
- Få med henne till en videochatt exempelvis, Signal, Telegram, eller WhatsApp (inte skype eler Facebook de snokar).
- Fortsätt diskussionen där via videochatt.

Jag har mött hundratals kvinnor från hela världen på detta sätt. Bye-bye svenska argbigga, hello foreign beauty! Se upp för alla gold diggers bara, och skicka aldrig pengar, no matter what they say.

Det låter mer som Match.com och jag har aldrig haft framgång på vanliga dejtingsidor. Jag är inte bra på att skriva till kvinnor. De måste först se mitt yttre för att de ska bli intresserade. Men jag kan prova Signal.
Citera
2023-08-09, 19:57
Medlem
Keramik-Kalabaliks avatar
Om du skaffar, eller redan använder, Skype så är det ju bara att leta kvinnliga medlemmar där och sedan ringa upp dem med en video-chatt. Om de svara kan du bara förklara varför du vill videochatta med dem.

Sedan kan du gå till Chaturbate, begära en privatshow och sedan när du har tjejen för dig själv låta henne veta att du inte vill se henne pulla sig själv eller leka med dildon utan bara vill snacka lite.
Senast redigerad av Keramik-Kalabalik 2023-08-09 kl. 20:00.
Citera
2023-08-09, 19:58
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det låter mer som Match.com och jag har aldrig haft framgång på vanliga dejtingsidor. Jag är inte bra på att skriva till kvinnor. De måste först se mitt yttre för att de ska bli intresserade. Men jag kan prova Signal.

Du kan inte hitta tjejerna på Signal etc, det är bara din kommunikationkanal när du träffat någon. På de där sajterna så är det du som får freda dig nästan. Du har samma sits som en ung snygg tjej här hemma. Eftersom du är västerländsk man och betraktas som högstatus. Prova, du kommer inte att bli besviken. Jag kände mig som en rockstjärna...
Citera
2023-08-09, 20:01
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keramik-Kalabalik
Om du skaffar, eller redan använder, Skype så är det ju bara att leta kvinnliga medlemmar där och sedan ringa upp dem med en video-chatt. Om de svara kan du bara förklara varför du vill videochatta med dem.

Sedan kan du alltid gå till Chaturbate, begära en privatshow och sedan när du har tjejen för dig själv låta henne veta att du inte vill se henne pulla sig själv eller leka med dildon utan bara vill snacka lite.

Skype? En mycket dålig tanke om man vill träffa någon. En mycket bra tanke om man vill framstå som ett creep.

Chaturbate? TS vill ju inte ha sexkontakter i första hand.
Citera
2023-08-09, 20:11
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Du kan inte hitta tjejerna på Signal etc, det är bara din kommunikationkanal när du träffat någon. På de där sajterna så är det du som får freda dig nästan. Du har samma sits som en ung snygg tjej här hemma. Eftersom du är västerländsk man och betraktas som högstatus. Prova, du kommer inte att bli besviken. Jag kände mig som en rockstjärna...

Måste först skaffa en bra webbkamera. Jag ser att det finns Japancupid. Jag vill lära mig japanska så kanske en bra idé att börja där.
Citera
2023-08-09, 20:16
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Måste först skaffa en bra webbkamera. Jag ser att det finns Japancupid. Jag vill lära mig japanska så kanske en bra idé att börja där.

Good luck bro!

Hoppas att mina tips kan hjälpa dig. Ta för dig, tjejerna kommer att tycka du är guld. Lite smärre bakslag måste man ta, men det här är 10 000 % bättre än att dejta på Tinder Sverige garanterat. Man ska inte betala för att förnedras.
Citera
2023-08-09, 20:20
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Good luck bro!

Hoppas att mina tips kan hjälpa dig. Ta för dig, tjejerna kommer att tycka du är guld. Lite smärre bakslag måste man ta, men det här är 10 000 % bättre än att dejta på Tinder Sverige garanterat. Man ska inte betala för att förnedras.

Tack bro!

Jag har provat Tinder och det är helt värdelöst enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in