2024-04-10, 15:57
Medlem
Noa är väl mån om att inte "gola" till ambulansen om vad som egentligen hade hänt med Lukas för att skydda sina kompisar till gärningsmän, men han var på framfötterna med att peka ut Lukas. Han fortsätter med sina pajasfasoner under huvudförhandlingen med att han ska ha förträngt det (vilket är 100% nonsens) samt har haft kontakt med gärningsmännen efter händelsen. Tvättäkta horunge.
Senast redigerad av dxz-- 2024-04-10 kl. 16:17.
Citera
2024-04-10, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Han som inte minns något? Har han en hjärnskada eller? Man blir ju bara lack av att lyssna. Hoppas karma biter honom hårt i baken.

Det sitter jag och lyssnar på nu. Kommer han säga något av värde eller kan man hoppa över det?
Citera
2024-04-10, 19:04
Medlem
Paranoixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulaa
Amanda vittnar ju och har tagit avstånd från idiotierna.
Det är Denise som fortsätter vara vän med dom.
Tydligen hade Felix Olsson barnporr på mobilen, lät som det var på Saga.

Ja den där Felix verkar va riktigt rubbad med så många gånger han hamnar hos polisen. Länken med domen till barnporren verkade handla om en film på en femåring och en äldre kvinna dock. Riktigt sjukt

Det va Amanda som skrev till Felix när polisen va där. Spelar ingen roll om hon sen dess tagit avstånd.

Tror det här är Denise iaf
https://www.tiktok.com/@userr20070209
Senast redigerad av Paranoix 2024-04-10 kl. 19:07.
Citera
2024-04-10, 19:11
Bannlyst
Är Felix Olsson Neger?
Gött att se allt hat dom får.
https://www.tiktok.com/@olsson_felix...Ps3ncGNPs&_r=1
Citera
2024-04-10, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Det sitter jag och lyssnar på nu. Kommer han säga något av värde eller kan man hoppa över det?

Du kan hoppa! En potatis har högre iq.
Citera
2024-04-10, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Du kan hoppa! En potatis har högre iq.

En potatis mjuknar åtminstone lite när man kokar den. Herrn i fråga varken mjuknar eller minns ett enda dugg. Helt otroligt.
Citera
2024-04-11, 09:27
Medlem
Man skulle ju inte kasst om äcklet och hans päron, som avlat fram honom och uppfostrat honom skulle köra ihjäl sig.
Citera
2024-04-11, 09:33
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulaa
Amanda vittnar ju och har tagit avstånd från idiotierna.
Det är Denise som fortsätter vara vän med dom.
Tydligen hade Felix Olsson barnporr på mobilen, lät som det var på Saga.
Barnporren var ett filmklipp på en femårig pojke som blir grovt utnyttjad, som Felix hade på sin telefon.
Tror vi kommer få höra mer om både Felix och Leon i krimtrådarna framöver. Bäst hade varit att låsa i dem redan nu på livstid. Hade blivit billigast för samhället och troligen räddat framtida liv.

Man undrar hur dessa medelklassföräldrar kan misslyckas så in i h-e med uppfostran av sina barn. En sån som Felix skulle ha haft stränga regler om t.ex. när han ska vara hemma på kvällarna. Istället har de köpt honom en Epa så han kan ränna ute på nätterna och döda och misshandla folk. Var är föräldra-ansvaret? De är ju uppenbarligen helt oförmögna i sin roll, och är därför medansvariga till mord.

Likaså Leon Jägstams päron (dock inte medelklass, snarare WT). De har noll koll eller intresse av var deras 14-åring håller till på nätterna. Mamman vet inte ens var han sovit under natten. Helt sjukt.
Senast redigerad av Flor-Ida 2024-04-11 kl. 10:17.
Citera
2024-04-11, 22:17
Medlem
Är det någon som vet om F är kvar i Örebro eller om han är tillbaka på Värmdö och lever life?

Och L, han kör på som vanligt på Värmdö och minns inte vad han gjorde för en timme sen eller?
Citera
2024-04-13, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Nu har jag suttit hela förmiddagen och läst hela tråden och lite i FUP:en.

Slutsats:

Landet är helt kört, vi sjunker, hej då…

Exakt ALLA ungdommar i FUP:en och i ”cider historian” har agerat helt åt helvete fel.

Brottsoffer i ”cider historian” skriver till sin vän Lucas (BO i den här tråden) och säger typ: ”Nu vet jag vilken det var som ströp mig, han är fett liten (ung) så vi borde spöa han.”

En kille på festen typ övertalar/hetsar BO att börja tjafsa med GM via snap.
(I alla fall om man ska lita på BO)

Ingen hjälper BO att fly innan GM
hinner komma fram till festen, eller det går i alla fall för sent.

En person (Noa) pekar ut BO så att GM vet vem han ska spöa/döda.
(Dom har inte sett varandra förut)

Ingen står upp för BO när det är tydligt att han kommer att åka på spö/bli dödad med en stor kniv.
Många på festen kände GM men ingen försökte prata förnuft med honom.

Dom väntar länge innan dom ringer 112 pga att dom tror att BO bara behöver lite frisk luft och så blir det bra…

Dom ljuger för 112 och säger att BO har ramlat för dom vill inte ”snitcha ned” GM. (Felix)

En tjej snapar med GM och berättar vad dom har sagt till polisen och frågar vad
dom har lov att säga.
Allt medan poliserna fortfarande är vid huset.

Exakt ALLA ungdommar i och runt GM och BO borde outas och vara tvungna att förklara sig för allmänheten.
Gärna på direktsänd tv.

Jag skiter i om dom är 14, 15, 16, 17år gamla.

Dom är skräp hela högen.

Kan bara instämma. Jag blev helt chockad över språket barnen använder mellan varandra. Babbefieringen är i full gång och nu verkar vi ha en hel generation som har anammat förortsspråket.

Pedagogiskt arbete är uppenbart inte rätt väg att gå längre. Så in i helvete tragiskt!

Jag hoppas att Felix och Leon kommer äta asfalt snarast möjligast. Det är en tidsfråga innan en riktig förortsgrabb klipper dem.
Citera
2024-04-13, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorree
Kan bara instämma. Jag blev helt chockad över språket barnen använder mellan varandra. Babbefieringen är i full gång och nu verkar vi ha en hel generation som har anammat förortsspråket.

Pedagogiskt arbete är uppenbart inte rätt väg att gå längre. Så in i helvete tragiskt!

Jag hoppas att Felix och Leon kommer äta asfalt snarast möjligast. Det är en tidsfråga innan en riktig förortsgrabb klipper dem.

Helt riktigt!
Gettokulturen har verkligen spridit sig till hela Stockholm och alla samhällsklasser.

Gettokulturen är en sjukdom som måste stoppas.
Stäng ned socialamedier!
Citera
2024-04-13, 19:19
Medlem
Fyfan vilken tragisk händelse. Det är sorgligt att se hur det svenska rättsystemet har misslyckats så grovt. Både Leon Jägestam och Noa Rammo borde hållas ansvariga. Det båda går fritt och är medbrottslingar. Det är fruktansvärt att höra hur de försvarar Felix och visar sådan nonchalans under rättegången. Blir förbannad... Ha lite jävla respekt när en ung kille gått bort så tragiskt. Om inte den där jäveln Noa Rammo hade pekat ut Lucas hade det kanske inte slutat så tragiskt som det gjorde, Fyfan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in