2023-09-01, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Jag kom in sent i tråden. Men är GM neger? Går inte se bilderna på hockeysidan. Men du som vet är han neger?

Vad fan är det för jävla fråga och vad spelar det för roll? Vad han har gjort är vidrigt oavsett hudfärg.
Citera
2023-09-01, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Klart GM och familj ska hängas ut sen ska de mobbas tills de alla begår självmord .

Det tycker jag vore hemskt. Konstigt att du vill det. På vilket sätt vore det bra?
Citera
2023-09-01, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybris34
Vad fan är det för jävla fråga och vad spelar det för roll? Vad han har gjort är vidrigt oavsett hudfärg.

Jag tycker det är relevant. Är han det?
Citera
2023-09-01, 11:09
Medlem
Citat:
Jag tycker det är relevant. Är han det?

Jag har ingen aning.
HUR är det relevant?
Citera
2023-09-02, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busbosse
Missade det när jag gick tillbaka. Saw17 verkar ha andra/tredje handsupgiffter. En liten del stämmer, men inte att man avslutat all vård, och att Lukas skulle vara hjärndöd. Det är helt taget ur det blå.

Nej, mina uppgifter stämmer men eftersom du är så dum som lägger ut BOs namn så förtjänar inte du veta mer. BO hade visat någon form av hjärnaktivitet varav man ville följa upp detta med några undersökningar till. Var snack om att dra ur proppen när denna hjärnaktivitet uppstod, och det stämmer att man hade avslutat behandling , endast respirator kvar. Antar att dom följer upp det där atm, som inte kommer leda till något, eftersom BO var hjärndöd dagarna efter på samma screening.
Citera
2023-09-02, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FerrisBeuller
Det inlägget finns kvar, skrivet av Saw17. Som påstår sig stå BOs familj mycket nära.

Men vad tror du själv finns kvar när alla sinnen är borta? Det var lite aktivitet i en hjärnhalva och BO började andas själv. Sen har screening gått dåligt igen och inga ”livstecken” har visats.

Nervcellerna når bara nacken eftersom BOs blödning var för stor, nej det kommer inte bli någon återhämtning som ni tror, jag är ledsen, jag önskar det med men hans skick är dåligt med feber, lunginflammation mm varje dag som förvärras. Känns som folk här bara sett Bolibompa, men allt är inte sockervadd och saft.
Citera
2023-09-02, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybris34

Helt irrelevant när dom gripit GM. Hade ju värsta svennebanan namnet.
Citera
2023-09-02, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saw17
Helt irrelevant när dom gripit GM. Hade ju värsta svennebanan namnet.

Exakt! Normalt funtade människor skiter i var MGM kommer ifrån! Dom är brottslingar oavsett😡
Citera
2023-09-02, 13:17
Medlem
Någon som har en bild på GM?
Citera
2023-09-02, 13:28
Medlem
Citat:
Någon som har en bild på GM?
Googla Fe*ix O*sson Värmdö Hockey
så kommer det upp flera bilder
* L
Citera
2023-09-02, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Om man googlar finns en bild på honom. Han ser ut som en neger!
https://www.laget.se/varmdohockeytea...0/Felix-Olsson

Nä, det gör han inte. Du och dina gelikar som fortfarande håller rashyggienflaggan högt får hoppas att det inte är du som sitter och avgör vilka som ska skickas arbetsläger. 😂😂😂

OT:

Varför är det alltid ett jävla smygande och mörkande av identitet så fort det är en unge från ett överklassområde? Helt plötsligt finns det en miljon förmildrande omständigheter som en rad skribenter bombar tråden med. Det är väl ändå tydligt fel i huvudet på GM? Har han fått någon hjälp av samhället innan det här hände? Sånt här hände ju sällan bara helt plötsligt.

(Ber om ursäkt om frågorna redan har fått svar i tråden, brukar läsa men idag orkar jag inte)
Citera
2023-09-02, 13:37
Citat:
Ursprungligen postat av Matzolle
Nä, det gör han inte. Du och dina gelikar som fortfarande håller rashyggienflaggan högt får hoppas att det inte är du som sitter och avgör vilka som ska skickas arbetsläger. 😂😂😂

OT:

Varför är det alltid ett jävla smygande och mörkande av identitet så fort det är en unge från ett överklassområde? Helt plötsligt finns det en miljon förmildrande omständigheter som en rad skribenter bombar tråden med. Det är väl ändå tydligt fel i huvudet på GM? Har han fått någon hjälp av samhället innan det här hände? Sånt här hände ju sällan bara helt plötsligt.

(Ber om ursäkt om frågorna redan har fått svar i tråden, brukar läsa men idag orkar jag inte)
Oväntat det skulle vara en icke- vit. jag tappade nästan hakan för det brukar det aldrig vara.
Får ni inte ont i käkarna att rabbla "rasist" i 99% av alla brottstrådar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in