2024-02-25, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pstvftr
Danny var skräp, kunde inte förstå att den fick flest röster…….men det är kanske mig det är fel på……
Dotter sådär, kanske växer när man hör den fler gånger.
Scarlet borde gått vidare direkt, borde ändå kunna ta sig hela vägen trots semifinal.
Måste ha varit en av de jämnaste tävlingarna, alla bidrag fick ju tolvpoängare och skrapade ihop hyfsat med poäng.

Underhållningen var ok, Björn Gustafsson är ju alltid rolig.
Ja nåt fel är det på dig om du tycker Björn Gustafsson alltid är rolig. En sämre så kallad komiker finns inte....
Citera
2024-02-25, 10:09
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinoik
Denna deltävling gissade jag rätt placering på samtliga (möjligen att jag vände på Albin och Scarlet). Finalisterna var givna, även om jag nog tycker att Albins låt var snäppet bättre än Dannys. Men Dotter var absolut bäst! Det är en välskriven låt som inte är lika förutsägbar som de övriga.
Dotter var lite väl inspirerad av Loreen.
Citera
2024-02-25, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Ja nåt fel är det på dig om du tycker Björn Gustafsson alltid är rolig. En sämre så kallad komiker finns inte....

Som sagt smaken är som baken… förstår att du skulle mer uppskatta en snubbelgubbe som drar vitsar med tydliga poänger.
Citera
2024-02-25, 10:19
Medlem
Redan nu så känner jag på mig att när röstningssiffrorna avslöjas efter finalen så lär det stå att Scarlet fick många många fler röster än en av finalisterna i Deltävling 4 men åldersgrupperna hindrade dom. Sånt har hänt typ varje år sen dom infördes

2019: Rebecka Karlsson fick mer röster än Lina Hedlund men gick till Andra Chansen

2020: Malou Prytz fick mycket mer röster än Paul Rey i deras Andra Chansen-duel men Paul gick vidare

2023: Axel Schylström fick fler röster än Mariette men åkte ut
Citera
2024-02-25, 10:21
Medlem
Den SVT-anställda som satte ett Stiga pingisbord mitt i TVrutan. Tror ni han tagit några 100k i egen ficka från stiga för att sätta en sådan tydlig placering?
Citera
2024-02-25, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike

Ja att säga att Björn var rolig igår är ju lite pinsamt. Det var fruktansvärt igår.
Citera
2024-02-25, 10:50
Medlem
Varför envisas dom med att ha med Björn Gustafsson? Han sänker hela mellon med sitt humorlösa sätt. Pinsamt att han får synas på bästa sändningstid i en så stor produktion som melodifestivalen. Har dom lönebidrag från AF för att anställa honom?
Citera
2024-02-25, 10:58
Medlem
vonblixens avatar
Det enda som var bra i gårdagens deltävling var Björn Gustafsson!!!
Citera
2024-02-25, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markberedning
Varför envisas dom med att ha med Björn Gustafsson? Han sänker hela mellon med sitt humorlösa sätt. Pinsamt att han får synas på bästa sändningstid i en så stor produktion som melodifestivalen. Har dom lönebidrag från AF för att anställa honom?

Pinsam är den som skrivit hans manus, den borde få sparken. Björn är en stjärna med rätt material, men detta suger verkligen
Citera
2024-02-25, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Pinsam är den som skrivit hans manus, den borde få sparken. Björn är en stjärna med rätt material, men detta suger verkligen
Ja detta säger verkligen. Dotter har lärt sig att man ska åla sig på scenen.
Man undrar också varför Danny har så stora byxor. Är det modernt nu?
Citera
2024-02-25, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pstvftr
Som sagt smaken är som baken… förstår att du skulle mer uppskatta en snubbelgubbe som drar vitsar med tydliga poänger.
Ja allt annat är bättre än fjanten BG.
Citera
2024-02-25, 11:29
Medlem
PK-befriads avatar
Vad har de skakat fram för brunpajsare denna gången? Har de hittat någon icke-binär negerdvärg i regnbågskläder som kan gapa eller har de fått nöja sig med en simpel, rappande ortenbabbe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in