Dotters låt var en toppen melodifestivalenlåt. Framträdandet var likaså. Danny sjöng sisådär och låten var inget speciellt men framförandet var bra. Givetvis skulle han inte gått vidare om han inte var Danny Saucedo
Jag tror inte att han vinner tävlingen, han kommer nog 2a eller 3a men det känns som att någon kommer sno förstaplatsen.
Lasse Stefanz överraskade mig, inte en speciellt dålig låt. Trodde den skulle vara betydligt jönssigare. Jag började nästan tro i någon sekund att det skulle bli någon Kvinnaböske-effekt där de skulle gå vidare till final
Citat:
Ursprungligen postat av
Snarkaren
Danny borde kompensera flickstackarn han tog staven ifrån (fast han får ett tydligt nej) med två fribiljetter till finalen och en personlig ursäkt med trevligt bemötande, spelar ingen roll att han ordnar att flickstackarn får tillbaka staven EFTER festen, då är det redan slut. Som det ser ut nu verkar han inte ens förstå vad han verkligen gjorde och försöker skämta bort det på efterintervjun, pinsamt dåligt gjort och inget vidare gott föredöme. Hoppas åtminstone SVT tar ansvar, allt annat är förkastligt och kommer kommas ihåg lång tid framöver.
Åh herregud. Skaffa en hobby eller något, tälj pinnar, vadsomhelst