Flashback bygger pepparkakshus!
2023-11-07, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Han har en fysik som är helt nåbar utan steroider.
Det är inte en garanti att han inte har tar dem.
Bra pattar och armar klena axlar.
Jag säger natty.
Haha, man märker att du inte har en aning om vad du snackar om.
Han är 49 år gammal, sex-pack, enorma armar, bröstkorg och rygg, rippad och solbränd året runt.
99% av alla 20-30 åringar som tar anabola steroider ser inte ens i ut i närheten av så bra som honom och han är 49.

Skulle jag spekulera i vad han använder så är det inte småmängder heller, 500mg testo/v, 2-4 iu tillväxthormon dagligen och Melanotan 2 året runt för att ständigt vara brun.

Skulle jag spekulera i vad han brukar innan intervjuer så är det troligen någon form av CS, förmodligen Elvanse, Concerta eller Ritalin. (Någon ADHD-medicin).
För att han vill verka lite extra skärpt.
Citera
2023-11-07, 18:03
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombah
Haha, man märker att du inte har en aning om vad du snackar om.
Han är 49 år gammal, sex-pack, enorma armar, bröstkorg och rygg, rippad och solbränd året runt.
99% av alla 20-30 åringar som tar anabola steroider ser inte ens i ut i närheten av så bra som honom och han är 49.

Skulle jag spekulera i vad han använder så är det inte småmängder heller, 500mg testo/v, 2-4 iu tillväxthormon dagligen och Melanotan 2 året runt för att ständigt vara brun.

Skulle jag spekulera i vad han brukar innan intervjuer så är det troligen någon form av CS, förmodligen Elvanse, Concerta eller Ritalin. (Någon ADHD-medicin).
För att han vill verka lite extra skärpt.
Jag ser bättre ut natty din veka lilla kärring.
Dagens 20-30 åringar är värdelösa små kärringar därför ser de ut som de gör.

Däremot är hans bygge en symmetry katasrof hans bröst och framsidaaxlar dominerar totalt det ser för jävligt ut.
Framåtroterade axlar.
Magrutor är förövrigt genetiskt antingen har man segmenterade magmuskler eller så har man det inte.
Det är nog snare du som inte har nån jävla aning om vad du pratar om klenis.
Friskis och svettis boomer.
Senast redigerad av Slackoff 2023-11-07 kl. 18:08.
Citera
2023-11-07, 18:17
Medlem
Citat:
Jag ser bättre ut natty din veka lilla kärring.
Dagens 20-30 åringar är värdelösa små kärringar därför ser de ut som de gör.

Däremot är hans bygge en symmetry katasrof hans bröst och framsidaaxlar dominerar totalt det ser för jävligt ut.
Framåtroterade axlar.
Magrutor är förövrigt genetiskt antingen har man segmenterade magmuskler eller så har man det inte.
Det är nog snare du som inte har nån jävla aning om vad du pratar om klenis.
Friskis och svettis boomer.
Haha, du är efterbliven, det är i omöjligt att se ut som Jan Emanuel året runt, vid 49 års ålder naturligt.

99% som trycker steroider ser inte ens ut sådär, din kommentar om segmenterade magmuskler är för övrigt också skrattretande, även om dem skulle vara segmenterade så ser man om personen i fråga har låg fettprocent.

https://i.redd.it/5vdjcq04zfj61.jpg
Tycker du det där ser naturligt ut? Enorma trapz och bröstmuskler, enorma blodådror, 49 år gammal.
Han verkar inte direkt leva för gymmet heller utan har tusen bollar i luften, gillar att festa osv.

Att du ser "bättre" ut tvivlar jag på, du ligger väl hemma och äter tonfisk och runkar och tror att du skulle se ut som Jay Cutler om du någonsin skulle våga dig på att trycka testo.
Citera
2023-11-07, 18:45
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombah
Haha, du är efterbliven, det är i omöjligt att se ut som Jan Emanuel året runt, vid 49 års ålder naturligt.

99% som trycker steroider ser inte ens ut sådär, din kommentar om segmenterade magmuskler är för övrigt också skrattretande, även om dem skulle vara segmenterade så ser man om personen i fråga har låg fettprocent.

https://i.redd.it/5vdjcq04zfj61.jpg
Tycker du det där ser naturligt ut? Enorma trapz och bröstmuskler, enorma blodådror, 49 år gammal.
Han verkar inte direkt leva för gymmet heller utan har tusen bollar i luften, gillar att festa osv.

Att du ser "bättre" ut tvivlar jag på, du ligger väl hemma och äter tonfisk och runkar och tror att du skulle se ut som Jay Cutler om du någonsin skulle våga dig på att trycka testo.

Han är genetiskt bröst dominant.
Han har jättestora pattar genetiskt och resten av kroppen släpar.
Sjas iväg till cirkelträningen nu.
Det där är då fan inga enorma trapz heller.
Man ser inte en hans trapZ på de bilderna du skickade vet du ens vad de olika musklerna heter?
Hahha nu ser jag att du är bolatorsk vilken patetisk individ du är.
Senast redigerad av Slackoff 2023-11-07 kl. 18:50.
Citera
2023-11-07, 19:35
Medlem
Citat:
Han är genetiskt brösintt dominant.
Man ser inte en hans trapZ på de bilderna du skickade vet du ens vad de olika musklerna heter?
Han har en stjärna tatuerad på sin vänstra trapezius, du ser tydligt, om du inte är blind.

Du får fortsätta leva i din drömvärld och tro att The rock, Chris Hemsworth, Hugh Jackman, Zac Efron och alla andra kändisar inte använder anabola steroider, för att använder man anabola steroider, då ser man per automatik ut som Jay Cutler och Kevin Levrone. Suck, vilken idiot du är haha.

Lycka till med träningen, tyvärr kommer du aldrig att se ut som Jan Emanuel.
(Även om du nu äter lite mer tonfisk med ris, köper den senaste PWO:n och det dyraste proteinpulvret).
Ärthjärna.

Psst. Bröst, trapz och axlar har flest androgena receptorer och är ofta dominanta muskelgrupper hos dem som brukar steroider. pssst.
Senast redigerad av zombah 2023-11-07 kl. 19:38. Anledning: .
Citera
2023-11-07, 20:00
Citat:
Han är genetiskt bröst dominant.
Om du inte kan se att killen är dopad så saknar du helt intresse för att bygga muskler. Din okunskap i ämnet avslöjar dig.

Sen är det upp till var och en att tycka vad man vill om att ta lite extra hjälp med sitt bygge, men det är bara löjligt att låtsas som att man är natty när alla ser att man inte är det.

Kan i övrigt hålla med om att hans fysik är ren katastrof.
Citera
2023-12-16, 06:05
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det är oerhört märkligt. För de granskas ju heller aldrig. Vi har alltså här en person som var med i politiken som sosse under några få år. Kom med för han var känd från en dokusåpa. Är med i ett parti som hatar att privata ska tjäna pengar på det allmänna. Får kontrakt som alltså gav upp en bra bit över 200 miljoner kronor bara sådär!

Ingen granskning alls hur han fick dessa kontrakt och hur den ens är möjligt att tjäna sådana extrema summor på skattekronor.
Senaste året har han skrivit ledarartiklar i Göteborgs-Posten där han kritiserar politiker för massinvandringens konsekvenser.
Som idag tex: https://archive.is/wip/Nc9yI

Jag tänkte först skriva där men har ju tidigare sett att kommentarer som nämner hans förflutna i asylindustrin raderas. Så jag skriver här istället.

Fattar inte varför GP som ”liberal” tidning tar in en kappvändande sosse. Kanske några liberaler som hoppas på att personer som Jan-Emanuel ska göra comeback i politiken så de slipper samarbeta med SD.
Citera
2023-12-16, 08:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prempion
Senaste året har han skrivit ledarartiklar i Göteborgs-Posten där han kritiserar politiker för massinvandringens konsekvenser.
Som idag tex: https://archive.is/wip/Nc9yI

Jag tänkte först skriva där men har ju tidigare sett att kommentarer som nämner hans förflutna i asylindustrin raderas. Så jag skriver här istället.

Fattar inte varför GP som ”liberal” tidning tar in en kappvändande sosse. Kanske några liberaler som hoppas på att personer som Jan-Emanuel ska göra comeback i politiken så de slipper samarbeta med SD.

Inte så märkligt om han är köpt. Som Jan-Emanuel Johansson det finns inte att denna inte gör något utan att det ska blir extremt rikt för personlig del.

Det är ju mycket det konstiga men Sveriges rätt. Man kan inte sätta dit Jan-Emanuel för man trodde inte någon var såpass sjuk att utnyttja sin position att tjäna pengar.
Citera
2023-12-16, 08:17
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Om du inte kan se att killen är dopad så saknar du helt intresse för att bygga muskler. Din okunskap i ämnet avslöjar dig.

Sen är det upp till var och en att tycka vad man vill om att ta lite extra hjälp med sitt bygge, men det är bara löjligt att låtsas som att man är natty när alla ser att man inte är det.

Kan i övrigt hålla med om att hans fysik är ren katastrof.

Vad heter min muskel som ser ut som ett myggbett på en spagetti? Sitter på överarmarna. I övrigt tycker jag att överdrivet stora muskler är groteskt
Ralf Vadsmo hade i mitt tycke den perfekta kroppen
Citera
2024-01-10, 15:45
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Har just lyssnat på färdigt på hans bok "Så var det med det" och kan bara konstatera vad jag vetat om hela tiden, -Han är Sverigedemokrat/Moderat Ut i fingerspetsarna!

Skall man tillkännage sin politiska tillhörighet så kan man inte utgå från från hur ett parti i ens fantasi och drömvärld -borde, agerat/agerar och föra sin politik.. Utan titta på hur verkligheten och närmaste historien ser ut och erkänna sig till de partier/parti som för den politik man anser vara nödvändig och ligger en närmast!
Feg och anabolastinn är han!

Så var det med det! Tjena! Tjena!
Citera
2024-01-10, 22:58
Medlem
BicOriginals avatar
Vad gör hans barn? Inga högre studier antar jag? Sonens påhittade klädföretag är ju bara känt tack vare farsan. Dottern då, orkat ens ta sig in på något på universitet?
Citera
2024-01-11, 00:31
Medlem
Il.Malizias avatar
Jag gick förbi Navis i helgen och noterade att hans båt sitter fast i isen. Märkligt att inte ta upp den över vintern. Pengaproblem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in