2025-04-29, 08:56
Medlem
Jan Emanuel: Jag vill vara Sveriges Elon Musk.

""Vill bli Sveriges Elon Musk och göra stora besparingar i statsapparaten.
Pengarna vill han lägga på ”strategisk välfärd”.
”Jag gör det gratis. Ge mig fyra år och jag garanterar
200 miljarder i besparingar varje år efter det”

https://www.expressen.se/nyheter/sve...ges-elon-musk/

Vilken pajas som söker uppmärksamhet.
Citera
2025-04-29, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffepriset
Jan Emanuel: Jag vill vara Sveriges Elon Musk.

""Vill bli Sveriges Elon Musk och göra stora besparingar i statsapparaten.
Pengarna vill han lägga på ”strategisk välfärd”.
”Jag gör det gratis. Ge mig fyra år och jag garanterar
200 miljarder i besparingar varje år efter det”

https://www.expressen.se/nyheter/sve...ges-elon-musk/

Vilken pajas som söker uppmärksamhet.
Det ironiska är ju att hela hans förmögenhet bygger på just det som DOGE ska bekämpa.
Han borde listat sitt eget bolag. 10-tals miljoner för att "vårda" vuxna som leker barn.
Så kanske är han rätt person. Eller 100% fel. Svårt att bedöma.
Senast redigerad av dazzy 2025-04-29 kl. 20:53.
Citera
2025-04-29, 20:27
Medlem
Jävla hycklare!
Citera
2025-04-29, 23:29
Han verkar rätt fåfäng för en kille.
Citera
2025-07-21, 01:56
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Nu cirkulerar en video bland damer 35-80år, där sitter alltså snubben och förklarar hur män ska bete sig mot framförallt kvinnor, sluta vara ego växa upp och ta hand om kvinnor och barn osv. Blir hyllad av alla kvinnor som ger pekar om att alla mön borde bara som jan emanuel.

Denna man säger fan vad som helst och folk köper det.

Visste inte att han hade en fru ens aldrig sett en kvinna över 25 i hans tiktoks eller likande bara bara män båtar fylla o unga damer ?
Citera
2025-07-22, 13:13
Medlem
Jag såg två klipp på Jan E som var nya för mig, ett där han låtsas ha snott ett UFC-bälte och ett klipp där hans son ska ha tagit hans parkeringsplats, är Jan E hög på tjack eller ser jag nåt som inte finns där?
Citera
2025-07-22, 13:31
Medlem
För mig som aldrig röstat på sossarna eller aldrig kommer göra det finner jag JE väldigt klok och påläst, Han är en av få "politiker" jag följer och kollar på poddar varje gång han medverkar.

Han har skinn på näsan och törs säga vad han tycker och tänker, men det är klart, han är ju inte längre politiker och är go för ett par hundra miljoner - om han endast hade politiklönen att luta sig tillbaka kanske det hade varit annat ljud från honom...
Citera
2025-07-22, 19:57
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Jag såg två klipp på Jan E som var nya för mig, ett där han låtsas ha snott ett UFC-bälte och ett klipp där hans son ska ha tagit hans parkeringsplats, är Jan E hög på tjack eller ser jag nåt som inte finns där?
Han tar ADHD medicin har han erkänt i nån podd tror jag Sen kanske HGH eller bola gör en speedad
Citera
2025-08-02, 15:35
Medlem
Emanuel är kritisk mot polisers medverkan i pridetåget: ”Inte polisens uppgift” att i uniform vara med och menar bland annat att det strider mot neutralitet och opartiskhet,

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/j...lisens-uppgift
Citat:
Sophia Willander, vice ordförande för Polisförbundet, tycker att polisen har en självklar plats i paraden. Inte minst för att bygga upp förtroendet för polisen bland hbtqi-personer som hon menar är lågt.

- Det här är ett av polisens viktigaste uppdrag, att verka för inkludering, att verka för att hbtqi-communityt ska känna sig trygga, säger Sophia Willander.

Jan Emanuel menar att polisen har fel fokus.
Citera
Igår, 10:54
Medlem
Hur va det med den här skulden som skulle drivas in? Jag tkr de lät som rent påhitt från dalen nätverket (tror jag det va?) men inte hört så mkt mer om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in