2024-06-01, 22:43
Medlem
-GGs avatar
Curtois - Supermannen.

Det är han som räddat Real än så länge. Världens bästa målvakt när han spelar. Så jäkla imponerande och säker han är i sina ingripanden!

Men Real är så förbaskat skickliga och har stål i skallen som säger att man inte får förlora denna typ av matcher. Även om man slarvar en del.
På något vis vet alla exakt vad de måste göra.

10 minuter kvar...
Citera
2024-06-01, 22:44
Medlem
Free12s avatar
Vini!
Citera
2024-06-01, 22:45
Medlem
-GGs avatar
2-0!!!

Real kan inte förlora finaler!!!
Citera
2024-06-01, 22:47
Medlem
-GGs avatar
Ancelotti gör det igen!!!

FORZA ITALIA
Citera
2024-06-01, 22:59
Medlem
-GGs avatar
Jag har faktiskt aldrig sett bättre mentalitet än hos Real, under så lång tid.

Grattis till Madrid.
Citera
2024-06-01, 23:41
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Curtois - Supermannen.

Det är han som räddat Real än så länge. Världens bästa målvakt när han spelar. Så jäkla imponerande och säker han är i sina ingripanden!

Men Real är så förbaskat skickliga och har stål i skallen som säger att man inte får förlora denna typ av matcher. Även om man slarvar en del.
På något vis vet alla exakt vad de måste göra.

10 minuter kvar...
Var viktigt att Tiba stod och att Carlo vågade ta rätt beslut i att bänka Lunin.
Citera
2024-06-03, 19:53
Medlem
Drickbacks avatar
Mbappe Officiellt presenterad av Real Madrid.
https://www.realmadrid.com/en-US/new...ppe-03-06-2024
Citera
2024-06-03, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Mbappe Officiellt presenterad av Real Madrid.
https://www.realmadrid.com/en-US/new...ppe-03-06-2024
Jag undrar hur långt tid de kommer ta innan det blir tjafs i omklädningsrummet.
Real får in Endrick med i sommar
Det är för många Alfanissar i den truppen som kommer vilja va kung,det kommer brista
Citera
2024-06-04, 22:57
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Jag undrar hur långt tid de kommer ta innan det blir tjafs i omklädningsrummet.
Real får in Endrick med i sommar
Det är för många Alfanissar i den truppen som kommer vilja va kung,det kommer brista
Vilka är alfanissarna i sammanhanget. Ser inga divor i laget utan verkar som alla är nöjda med sin roll och sätter laget först. Inga divor. Endrick är 17 årig brasse. Kommer knappast kräva vara stjärna från start. Carlo har över 30 års erfarenhet att leda stjärnfyllda trupper från alla världens hörn. Ser 0 fara för detta. Man kommer leka hem ligan nästa säsong. Champions League mer tillfälligheter så mer öppet där.
Citera
2024-06-06, 23:12
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Juan Mata klar med sina studier på Harvard. En av de mer sympatiska spelarna på toppnivån i modern tid. Välutbildad. Väluppfostrad. Inget ego. Respektfull. Var i sina bästa år på absolut toppnivå tyckte jag i sin roll i Chelsea. Sen kom Mourinho och förstörde honom.

Var vän Flamini som en annan herre som visade ambition efter karriär med studier och forskning. Då med fokus på miljö har jag för mig.

Allt är inte ruttet och egocentriskt med fokus på dyra bilar och knulla protistuerade i dagens fotbollsvärld. Bara 99% är så.
Citera
2024-06-07, 07:14
Medlem
Fuck vad man vill se Endrick och Mbappe spela ihop
Citera
2024-06-07, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Vilka är alfanissarna i sammanhanget. Ser inga divor i laget utan verkar som alla är nöjda med sin roll och sätter laget först. Inga divor. Endrick är 17 årig brasse. Kommer knappast kräva vara stjärna från start. Carlo har över 30 års erfarenhet att leda stjärnfyllda trupper från alla världens hörn. Ser 0 fara för detta. Man kommer leka hem ligan nästa säsong. Champions League mer tillfälligheter så mer öppet där.
Med både Mbappe och Endrick på ingång måste man lätta på Real anfallare, vem ska lämna,Endrick kommer inte för sitta på bänk o lära,han e mer upphausad i Brasilien än Neymar lämna för Barcelona..
Sen finna det risk för grupperingar Fransmännen vs Brasilien i omklädningsrummet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in