Citat:
Ursprungligen postat av
Vexy
Har hört att det handlar om nå kärleksskit och inte är drogrelaterat? Alternativt hämnd för någon tortyr av GM och/eller GM:s polare?
Sen vette fan om GM va med T och BO med S för på S fb i sin biografi (händelse) så är det en bild på henne och vad som påstås va GM?
Kan du länka bilden?
Jag känner inte kvinnorna. Ev. kan jag känna igen hon som bodde med GM om jag ser henne på bild.
Vet någon om BO hade en orange cykel? En sån låg slängd olåst en bit bort när jag kom hem dagen efter, lagom bakom en dunge för att inte vara synlig från huset. Den såg ut som en relativt dyr cykel som någon stulit och sen helt skitit i underhållet. Om BO var den sortens person som det verkar här i tråden, skulle den sortens cykel passa in. Kan dock även vara ren slump.
Vad har vi som pekar på svartsjukedrama? Inblandade tjejer som varit ihop med båda, beskyllningar mot dessa på fejjan. Men vad gjorde de tillsammans i källaren? Såg de den som "neutralt område" att träffas och prata ut?
Vad pekar på hämnd? Vexy, står det något om detta här i tråden, eller har du hört/läst det på andra vägar? Varför skulle någon ha torterats - var det också en hämd? Eller var pengar inblandade?
Hämnd verkar det som borde planeras bättre än att hugga sönder någon i källaren där man bor, om det då inte var helt spontant.
Vad pekar på inbrott? Skador på förrådslås tillhörande GM. Ev. smygande från gömd cykel. Att det hände i källaren öht. Fast mitt på blanka eftermiddagen? Och varför var tjejerna där? Var båda hemma hos GM innan? Var BO hemma hos GM?
Det fanns inget vettigt sätt att komma undan med det hela, så det känns som BO gjort GM mycket arg och/eller rädd när GM haft en yxa i handen eller till hands, och GM huggit i försvar eller ilska. GM slog mig inte som den sortens person som ställer till med bråk i onödan (det lilla jag sett av honom), dock låter det som BO var en sån.