• 1
  • 2
2023-08-08, 22:56
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightLion
Här finns många länkar med svensk porr, svenska tjejer är gulligare än de amerikanska tjejerna,

https://sv.xhamster.com/categories/swedish

Sverige är bästa landet i världen om man gillar söta tjejer, även island har vackra kvinnor.

Vad tycker du om assyriska tjejer då? De absolut flesta assyriska män är ju tillsammans med assyriska kvinnor.

Jag minns en assyrisk tjej som sa jag var underbar. Fast vi var bara skolkamrater.
Citera
2023-08-08, 22:57
Medlem
ApanNegersons avatar
Vart hittar du svensk porr?
Citera
2023-08-08, 23:29
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApanNegerson
Vart hittar du svensk porr?

Antar att man får söka efter johanvilde eller gammalt svenskt vhs-material.

Att bara söka swedish på en porrhub hjälper kanske, men inte alltid det verkligen är svensk tjej med. Jag har för mig att ryskan Eva Elfie fick titeln svensk i något klipp.
Citera
2023-08-09, 04:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vad tycker du om assyriska tjejer då? De absolut flesta assyriska män är ju tillsammans med assyriska kvinnor.

Jag minns en assyrisk tjej som sa jag var underbar. Fast vi var bara skolkamrater.

Jag känner mig svensk då jag bott i svensk familj, så jag ligger hellre med svenska tjejer.

Assyriska tjejer är för mycket, och för blattiga av sig anser jag.
Citera
2023-08-09, 15:46
Medlem
nyhanares avatar
Varför skulle porraktriser inom Karl X Gustavs erövrade domäner ha högre runkabilitet, än andra skandinaviska töser?
Citera
2023-08-09, 15:58
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightLion
Denna tjejen gör mig kåt, men vet inte om hon är helt svensk:

https://sv.xhamster.com/videos/swedi...an-sucks-58339

Står så i filmklippet iaf.

Jodå, hon är svensk. Och riktigt trevlig på tiden som det begav sig.

Synd att hon verkar slutat med sin samhällstjänst
Citera
2023-08-09, 21:41
Medlem
Det är inte något jag reflekterat över! Däremot har jag noterat att det finns många snygga tyska amatörer. Fördomen om att tyskarna är perversa verkar stämma.
Citera
2023-08-15, 18:31
Medlem
McCarthy01s avatar
Jag gillar främst Razzelvideos filmer från 90-talet, för att tjejerna som var med där såg mer vanliga/ alldagliga ut och inte som några perfekta modeller. Svenska filmer som kom senare var fyllda med stereotypa, välsvarvade blondiner utan personlighet, men många anser dem säkert som vackrare än genomsnittet inom porr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in