2023-08-03, 12:17
Medlem
DrDoaks avatar
Jag testade Chrome/Firefox och då är det inga problem, men på Brave funkar det inte. Detta problem har aldrig funnits innan.

Varför blir det så här? Vad kan jag göra?
Citera
2023-08-03, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrDoak
Jag testade Chrome/Firefox och då är det inga problem, men på Brave funkar det inte. Detta problem har aldrig funnits innan.

Funkar visst. Avinstallera och installer om den igen
Citera
2023-08-03, 12:30
Medlem
Enterprises avatar
Citat:

Fungerar för mig på Brave. Prova rensa cache och liknande.
Citera
2023-08-03, 12:40
Medlem
Protons avatar
Programvara: Windows --> Övriga dator- och IT-diskussioner
/Moderator
Citera
2023-08-03, 13:36
Medlem
2n00b4Us avatar
Fick exakt samma problem igår kväll på min PC. Videos som jag försöker klicka på youtube.com fungerar inte, men om jag går in via en länk från exempelvis google så fungerar det. Fattar inte varför, har prövat att rensa cache/cookies.

Citat:

För stunden verkar det som att det är Shields som ställer till det. Så man får stänga av Shields för Youtube och sen tillfälligt installera uBlock Origin extension.
Senast redigerad av 2n00b4U 2023-08-03 kl. 14:21.
Citera
2023-08-03, 14:24
Medlem
Det handlar förmodligen om att google vill förhindra er att se videos med adblockers aktiverade. Köp ett medlemsskap eller se reklamer är lite av deras affärsidé...

Stäng ner skölden och det bör fungera.
Citera
2023-08-03, 15:35
Medlem
Hade samma problem. Vad jag gjorde att varje gång jag stänger Brave, så ta de bort all cache och etc. Och volia, få funkar de igen.
Citera
2023-08-03, 19:39
Medlem
DrDoaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
Avinstallera och installer om den igen
Måste man göra det varje dag?
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Prova rensa cache och liknande.
Citat:
Ursprungligen postat av TheWiseOne
Vad jag gjorde att varje gång jag stänger Brave, så ta de bort all cache och etc. Och volia, få funkar de igen.
Jag har testat, men detta hjälper inte.
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Fick exakt samma problem igår kväll på min PC. Videos som jag försöker klicka på youtube.com fungerar inte, men om jag går in via en länk från exempelvis google så fungerar det. Fattar inte varför, har prövat att rensa cache/cookies.
Om jag klickar på "öppna i annan flik" så går det hur bra som helst, det är bara när man klickar på en video i samma flik som det blir problem. Vill jag komma åt huvudmenyn så kan jag gå till mitt bokmärke.

Däremot går det inte att göra sökningar i Youtubes interna sökmotor, vilket är synd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in