• 4
  • 5
2023-08-03, 14:49
Medlem
dianabbs avatar
Ska jag börja oroa mig för att jag aldrig får mina pengar...?
Vill tillägga att det är min första gång jag får lön genom avi i posten.
Citera
2023-08-03, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Jag undrade var du drar gränsen eftersom du har diverse ursäkter till onödiga avgifter.
För mig är det till viss del slöseri att inte bry sig om onödiga utgifter samt bra för konkurrens med pressade priser t.ex bytte jag nyss elbolag även om besparingen inte är så stor.

Bara för att Rocker och andra fria tjänar på övertrassering och ränta men också investeringar från kunders pengar så är väl inte det en anledning till att välja någon som dessutom har årsavgifter?
Det är inget ödesdigert misstag som TS gjort ...folk brukade ha med olika utbetalningsavier att göra men idag måste man undvika dessa till varje pris trots att de fortfarande fungerar.

Man väljer själv vad man tycker är viktigt, och kostnaden för 2 banker tycker jag betalar av sig självt de ggr som en bank strular.
Andra gör andra prioriteringar, man gör som man vill.
Citera
2023-08-03, 17:22
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dianabb
Ska jag börja oroa mig för att jag aldrig får mina pengar...?
Vill tillägga att det är min första gång jag får lön genom avi i posten.
Hörde du av dig till Swedbank och frågade när din avi blev skickad och till rätt adress?
Citera
2023-08-06, 20:55
Medlem
dianabbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Hörde du av dig till Swedbank och frågade när din avi blev skickad och till rätt adress?
Jag ringde Swedbank i fredagen och dom frågade vilken summa det var på beloppet osv. Sen sa de att jag får SJÄLVKLART komma inn till bankkontoret och ta ut min avi där ❤️
Tog mig 4 olika kundtjänst arbetare att komma till denna slutsats xd Ska gå på måndag och se om det faktiskt går
Citera
2023-08-06, 22:01
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dianabb
Jag ringde Swedbank i fredagen och dom frågade vilken summa det var på beloppet osv. Sen sa de att jag får SJÄLVKLART komma inn till bankkontoret och ta ut min avi där ❤️
Tog mig 4 olika kundtjänst arbetare att komma till denna slutsats xd Ska gå på måndag och se om det faktiskt går
Det låter bra då löser det sig säkert, om jag inte minns fel så kan du be om insättning till ditt konto när du är på kontoret men tar någon arbetsdag sådär eller dela upp för att hämta ut lite samma dag i kontanter också ...brukar funka hos apotek eller förbutiker till större Willys / ICA.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in