Resultat: Att dekorera Sagerska huset med Prideflaggan?
Bra
14,69%
89 röster
Dåligt
72,44%
439 röster
Varken för eller emot, flagga som flagga
10,40%
63 röster
Vet ej
2,48%
15 röster
2023-08-04, 15:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Jag noterat att du inte kan styrka dina påståenden. Men du är förvisso söt när du är arg😉

Jag noterar att du är värsta supertrollaren. Sluta försöka dra tråden offtopic hela tiden, barnknullare.
Citera
2023-08-04, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Jag noterar att du är värsta supertrollaren. Sluta försöka dra tråden offtopic hela tiden, barnknullare.

Det är du som är off-topic. Tråden handlar om prideflaggan och inte om pedofili. Men idioter som du tror att pride är samma sak.
Citera
2023-08-04, 16:21
Avslutad
Citat:
Det är du som är off-topic. Tråden handlar om prideflaggan och inte om pedofili. Men idioter som du tror att pride är samma sak.

https://www.expressen.se/debatt/vart-tog-hbtq-politiken-vagen-ulf-kristersson/

Citat:
6. Vad har hänt med att ge trygghet till barn som fötts genom värdmödraskap? Fler barn föds genom värdmödraskap utomlands än vad som adopteras till Sverige. När barnen kommer till Sverige uppstår en lång process som riskerar att lämna barnen i en otrygg situation.

Kan du berätta lite om det där med "värdmödraskap" för mig din pedofila kommunistkollaboratör?

Tror du jag ställer mig under en sån flagga? Du står tydligt för att man ska kunna köpa kvinnors livmödrar i länder som dels saknar aborträtt eller där kvinnor lever under ekonomisk press.

Tror du någon kvinna vill sälja sitt barn till bögar?

Som sagt, äckliga moderatsvin som du som sysslar med kvinnohandel och barnhandel och dessutom har en helt egen flagga för det som du är stolt över ska bara ner i marken så fort det bara går.
Citera
2023-08-04, 16:28
Medlem
Citat:
https://www.expressen.se/debatt/vart-tog-hbtq-politiken-vagen-ulf-kristersson/

Kan du berätta lite om det där med "värdmödraskap" för mig din pedofila kommunistkollaboratör?

Tror du jag ställer mig under en sån flagga? Du står tydligt för att man ska kunna köpa kvinnors livmödrar i länder som dels saknar aborträtt eller där kvinnor lever under ekonomisk press.

Tror du någon kvinna vill sälja sitt barn till bögar?

Som sagt, äckliga moderatsvin som du som sysslar med kvinnohandel och barnhandel och dessutom har en helt egen flagga för det som du är stolt över ska bara ner i marken så fort det bara går.

Nope! Vad har det med Kristerssons prideflagga att göra?
Du verkar inte må bra..
Citera
2023-08-04, 16:39
Avslutad
Citat:
Nope! Vad har det med Kristerssons prideflagga att göra?
Du verkar inte må bra..

Kan du berätta om vad Kristerssons Prideflagga står för eller är det för svårt för din kommunistkollaborerande pedofila krokodilhjärna att reda ut eller spelar du bara korkad pga påkommen som en kvinnohandlande pedofilsympatisör?

Jag har redan påpekat vad folket bakom den flaggan vill. I flera poster. Du bidrar inte till tråden.
Citera
2023-08-04, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Har inget emot homosexuella. Känner några själv, men jag tycker det är fel med regnbågsflaggor på effentliga byggnader. Hela pride känns dessutom duktigt urspårat. Påtvingad pöbelmentalitet upplever jag det som. Är så mycket emot den här "är ni inte med oss, är ni emot oss". Jag tycker det känns fel och jag tror det kommer vändas emot både pride och homosexuella.

Man är inte homofob för att man inte hissar prideflaggan eller står och juckar på ett lastbilsflak i stringkallingar och blåser i en visselpipa. Det folk behöver lära sig är att respektera andra människor och det gäller i synnerhet de som är aktiva inom pride. Jag tycker dock deras ordförande är en bra och balanserad person. Vet inte hur svårt hans jobb är, men inget jag skulle vilja ta på mig...
Hoppas på en förändring.
Det kommer en tid då detta vänder åt andra hållet och mot de homosexuella istället. Till slut tappar människor alltid intresset. Tycker snarare att hela Europa är på väg bort från vänsterliberalismen och drar allt mer åt det konservativa.
Citera
2023-08-04, 17:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av raskelpoo
Det kommer en tid då detta vänder åt andra hållet och mot de homosexuella istället. Till slut tappar människor alltid intresset. Tycker snarare att hela Europa är på väg bort från vänsterliberalismen och drar allt mer åt det konservativa.

Det är inte direkt konstigt.

Guillaume Faye är läsvärd som sagt, det behöver man inte vara fascist för att tycka.

Anyways, moderaterna är liberalkonservativt och har efter Bildt alltid stått närmre liberalismen än konservatism.

De riktiga moderaterna dog efter Adelsohn.

Då ska man ändå betänka att Bohman var både partiledare och minister då gaymoderaterna var det första partiförbundet för homos.

Problemet där är nog mer att Sverige och Stockholms gayscen är extremt liten och kompromisserna för att få stoppa kuken i varandra är många.
Citera
2023-08-04, 17:18
Medlem
Citat:
Kan du berätta om vad Kristerssons Prideflagga står för eller är det för svårt för din kommunistkollaborerande pedofila krokodilhjärna att reda ut eller spelar du bara korkad pga påkommen som en kvinnohandlande pedofilsympatisör?

Jag har redan påpekat vad folket bakom den flaggan vill. I flera poster. Du bidrar inte till tråden.

Det är ingen mening med att förklara vad pride står för för en neandertalare som du själv.

Jag vet vad du har påstått men hittills har du inte presenterat något som styrker dina efterblivna påståenden.

Ha en fin kväll! Och njut av pride!🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈
Citera
2023-08-04, 20:23
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskelpoo

Så är det väl, men kanske delvis en annan fråga? Tyvärr tror jag att vissa aktivister inom pride faktiskt binder ris åt egen rygg genom att hålla på som VISSA av dem gör.

Polarisering leder nästan alltid bara till tråkigheter.
Citera
2023-08-04, 20:53
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
För första gången någonsin dekoreras Sagerska huset med Prideflaggan.
En ny tradition, enligt statsminister Ulf Kristersson (M)
– Vi låter för första någonsin Sagerska prydas med den fina regnbågsflaggan. Vi vill uppmärksamma Pride och den här veckans betydelse för vårt öppna samhälle. Allas rätt att leva som den man när, och älska vem man vill, säger statsministern i ett uttalande.
– 2014 startade en företrädare till mig tradition att som statsminister gå Prideparaden. Fredrik Reinfeldts deltagande då var historiskt. I dag är det en självklarhet. Nu startar vi en ny tradition, fortsätter Ulf Kristersson.
https://www.expressen.se/nyheter/kristersson-flaggar-for-pride-utanfor-sagerska/

Diskussionstråd om att dekorera Sagerska huset med Prideflaggan.
Vad tycker flashbackare om det?

UK bjöd in till pride-mingel, Perrelli var bjuden men tackade nej.
Citera
2023-08-05, 13:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Du verkar sitta på förstahandsuppgifter och ha många egna erfarenheter.
Berätta mer!!
Säker många bögar som kommer att uppskatta lite tips inför kvällens orgier.

OK så du har aldrig suttit själv och rullat tupp i runkbåset på Manhattan eller Blue Vision eller liknande "videoklubb" och sett vad det är för dubious folk som hänger runt där?

Sex och kickar du verkar vara extremt färsk i vad som händer på street i Stockholm liksom är du bonde eller något.

Könshandeln har alltid sett lika ut och haft samma inkörsportar som knark och Monkey pox, lamer.
Citera
2023-08-05, 14:10
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
OK så du har aldrig suttit själv och rullat tupp i runkbåset på Manhattan eller Blue Vision eller liknande "videoklubb" och sett vad det är för dubious folk som hänger runt där?

Sex och kickar du verkar vara extremt färsk i vad som händer på street i Stockholm liksom är du bonde eller något.

Könshandeln har alltid sett lika ut och haft samma inkörsportar som knark och Monkey pox, lamer.
Nej, faktiskt inte. Både runkbås och Stockholm är något jag alltid undvikit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in