• 1
  • 2
2023-08-02, 03:26
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Den frispråkige L. B. har kallats för en legend och jag är medveten om att den huvudsakliga tråden om honom har stängts.

Med all respekt för hans efterlevande, så gör jag ändå ett försök att starta denna tråd, i syfte att utreda varför han försvann, i förtid därtill.

Det är långtifrån självklart, utrett eller klarlagt för utomstående exakt hur försvinnandet gick till.
Jämför gärna denna video med den förmodat sista.

Väldigt stor skillnad i intensitet där!
Vad kan det tänkas bero på?
2023-08-02, 03:31
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bur-q-ua12
Den frispråkige L. B. har kallats för en legend och jag är medveten om att den huvudsakliga tråden om honom har stängts.

Med all respekt för hans efterlevande, så gör jag ändå ett försök att starta denna tråd, i syfte att utreda varför han försvann, i förtid därtill.

Det är långtifrån självklart, utrett eller klarlagt för utomstående exakt hur försvinnandet gick till.

Vem var denne? Kollar lite snabbt vad han lagt ut och i nått klipp pratar han om kemisk kastrering?
Ger lite vibbar om grav psykisk ohälsa.
2023-08-02, 03:37
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Vem var denne? Kollar lite snabbt vad han lagt ut och i nått klipp pratar han om kemisk kastrering?

Om du sätter dig in lite i ämnet och personen ifråga, så kommer det kanske att klarna för dig.
Temat är hans plötsliga försvinnande, hur och varför det skedde.
Hans hälsa bröts ned, vilket även det förstås är intressant.
Vore dock tacksam, om du håller fokus på försvinnandet.
2023-08-02, 03:43
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Om du sätter dig in lite i ämnet och personen ifråga, så kommer det kanske att klarna för dig.
Vadå försvinnandet? Han dog. Visa respekt!
2023-08-02, 03:57
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:

Jo, har kikat i videoarkivet och han pumpade ut två videos per dag en längre period, tror att han egentligen var lite förvirrad och behövde nån och prata med.
Sen berättar han om medicinen som gjorde hans hjärna trög, vet inte om det var tvångsmedicinering.
Sen dröjjer det några månader mellan de sista videosarna och i den sista verkar han deprimerad, typ som att han har gett upp.

Så om det handlar om självmord är ju ganska sannolikt.

Eller menar du att han blev mördad för att han var en konspirationsteoretiker?
2023-08-02, 04:41
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard

Det där kan vara århundradets underdrift.

Följde honom i hans glans dagar.
Kanske rikets grövsta serieonanist någonsin.
2023-08-02, 04:51
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Det där kan vara århundradets underdrift.

Följde honom i hans glans dagar.
Kanske rikets grövsta serieonanist någonsin.

Uhmm okey tror du att det ledde till hans ”försvinnande”?
2023-08-02, 04:56
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Vadå försvinnandet? Han dog. Visa respekt!

Han syftar väl på att han la ut färre och färre videos innan han dog, vilket kanske inte är så konstigt om han blev sjuk.
2023-08-02, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Han syftar väl på att han la ut färre och färre videos innan han dog, vilket kanske inte är så konstigt om han blev sjuk.
Han psykiska ohälsa berodde på sjukdomen som han dog av. Har hört att han var helt normal innan han blev sjuk, tragiskt.
2023-08-02, 05:24
Medlem
Rökhostas avatar
När han poppar popcorn helt naken med fullt stånd i sin 85 åriga mors lägenhet är ju en klassiker. Eller när han sitter på balkongen och mäter omkretsen på kuken och hans mor dyker upp. RIP.
2023-08-02, 05:43
Medlem
Citat:

Asså, vad fan har du rökt?
Han var psykiskt störd eller i alla fall psykiskt sjuk och sen dog han, kanske självmord vem fan vet, och?

Du är lika sjuk i huvudet som honom om du tror att det ligger nån konspiration bakom detta.
2023-08-02, 06:09
Bannlyst
Citat:

Han hamnade på psyket sen var det tack och godnatt.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in