2023-08-18, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Fast detta gäller ju inte alla, utan bara de som är latenta psykfall. Det finns ju massor med kvinnor som är fullt kapabla att hålla ihop ett förhållande trots barn.

Man är två om ett förhållande. Kvinnan kan inte tvinga mannen att stanna om han inte vill. Mannen kan inte tvinga kvinnan att stanna om hon inte vill. Båda måste vilja vara i förhållandet och vara beredda på att kämpa för förhållandet, annars tar det slut, trots att båda är psykiskt friska och har barn ihop.

Och då innebär det att det finns en psykiskt frisk ensamstående mamma och en psykiskt frisk ensamstående pappa. Fullt kapabla till att ta hand om sina barn, nya relationer och vårda samarbetsrelationen med varandra.
Citera
2023-09-08, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pizzarelli
Ja att du bokstavligt talat drunknar i din flickväns gigantiska fitta som är uttöjd av all negerkuk hon smakat innan hon träffade dig är jag säker på att det inte råder något tvivel om.

Jag önskar även eder en fortsatt trevlig dag min herre ☺️
Jo tjena, och pappor har större kukar än män som inte har några barn alls. Helt sant, den växer lite mer varje gång de får ett till barn.

Hade du ens varit erfaren hade du vetat om att man inte blir större där nere av att få barn, eller att man skulle bli ”uttöjd” av stora kukar eller what ever.

Fråga vilken pappa som helst.

Sanningen är nog den att du inte har lyckats träffa någon tjej att få barn med. Sedan vill du få det att låta som att det har varit självvalt.
Senast redigerad av Roxic 2023-09-08 kl. 01:14.
Citera
2023-09-08, 05:47
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Jo tjena, och pappor har större kukar än män som inte har några barn alls. Helt sant, den växer lite mer varje gång de får ett till barn.

Hade du ens varit erfaren hade du vetat om att man inte blir större där nere av att få barn, eller att man skulle bli ”uttöjd” av stora kukar eller what ever.

Fråga vilken pappa som helst.

Sanningen är nog den att du inte har lyckats träffa någon tjej att få barn med. Sedan vill du få det att låta som att det har varit självvalt.

Tack för din djupgående analys Dr Sigmund Freud.
Citera
2023-09-08, 08:37
Bannlyst
Citat:
Tack för din djupgående analys Dr Sigmund Freud.
Nej men Du behöver ju inte skita ur dig massa onödiga nedlåtande ord om saker som inte ens stämmer.

En del får inga hudbristningar alls. Det trodde jag alla visste.

Brösten brukar tappa formen, men man behöver inte få taxöron för det.

Och att man skulle vara permanent tjockare efter en graviditet stämmer verkligen inte. I princip alla tappar alla graviditetskilon.

Fråga någon kille som vet istället. Allt det här är tillräckligt jobbigt för tjejer att tänka på att gå igenom.

Sedan kan man ju undra vilken ensamstående mamma som hade kunnat tänka sig att vara med en naiv 40-åring som inte har kommit någonstans än. Skulle vara helt ovetande och oförstående till hur det är att ha ett barn, och inte kan sätta sig in i hur man behöver prioritera saker. Vem fan vill ha en man som har passerat 40 men inte kommit längre i livet än en 20-åring?

(När jag är 40 är mitt barn vuxen)
Senast redigerad av Roxic 2023-09-08 kl. 08:40.
Citera
2023-09-08, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Desperationen har nått sina höjer bland singel killar som inte har egna barn, man är så desperat och rädd att bli ensam så raggar man istället på singel morsor och väljer hellre bli en provider för ett barn som inte ens är hans egna, och dessutom en kvinna med massa skit i bagaget.

Förstår inte dessa killar vad de ger sig in på?

Förstår inte dessa killar att det finns anledning till att hon är en singel morsa? Då tänker jag specifikt på hennes mentala tillstånd.

Det är som att ta mat från en smutsig tallrik när jag har flera rena tallrikar att ta mat ifrån.

Dessa kvinnor är till för likasinnade män dvs män som också har egna barn men är skilda eller singlar.

Till alla dessa singel morsor som kommer med motattack, man skaffar inte barn med en man om man inte vet eller är helt säker på att det funkar eller man kan vara med honom långsiktigt.

Du som desperat man utan barn, vi vet du är en undergiven typ och du söker efter kvinna som gillar sätta koppel på dig så att hon kan styra dig hur hon vill. Men jag lovar dig det inte är hållbar. Antigen söker du hjälp hos en psykolog eller så läser du denna tråd och tar åt dig och vaknar till.

Är din teori samma som om det vore mannen med barn, något fel är det ju om kvinnan lämnat honom efter 11 år... Tex.
Citera
2023-09-08, 09:17
Medlem
Citat:
Jag har betydligt mer förstånd och vetenskaplig kunskap än dig. Det är precis bara fakta jag har presenterat.

Annan fakta är, fast inte så vetenskaplig, att min kropp, min fitta och mina tuttar verkligen har fått allt annat än dåliga recensioner. (Det är alltså inte jag som själv hävdar något.)

Alltid lika kul när svagbegåvade män skryter om hur rationella och logiska i sitt tänk de är. Majoriteten av kvinnor ligger över er i dessa avseenden, eftersom de är smartare än er. The Dunning and Kruger effect.
Ja verkligen när man skriver något sådant & studerar logiskt tänkande.
Citera
2023-09-08, 09:20
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Förstår du hyllar kärnfamiljen. Men, det är en utdöende företeelse i Sverige. Du får vänja dig att det brukar fungera utmärkt med gökungar i familjerna numera.

Andra män får naturligtvis göra precis som dom vill.

Om andra män vill vara betacucks till nån 40 årig, fet frånskild 3-barns morsa som har barn med 3 olika män och försörja hennes avkomma som som dom inte ens fått nöjet att avla fram så varsågod.

Det är ett fritt land.
Citera
2023-09-08, 09:49
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Andra män får naturligtvis göra precis som dom vill.

Om andra män vill vara betacucks till nån 40 årig, fet frånskild 3-barns morsa som har barn med 3 olika män och försörja hennes avkomma som som dom inte ens fått nöjet att avla fram så varsågod.

Det är ett fritt land.

Ha. Finns nyanser i helvetet. Tänk dig i stället en fräsch 30 åring med en avkomma. Som, har välbetalt jobb som läkare och fet villa i Bromma.

Finns valmöjligheter.
Citera
2023-09-08, 20:58
Medlem
Vinterdofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Jag frågar alltid den frågan till slut... "har du barn?"... Jag tar aldrig en sådan kvinna seriöst, tyvärr. Varför jag inte gör detta är just för att barnets fader finns i bilden på något vis, antingen frånvarande eller ihållande.

Jag ska inte behöva förhålla mig till att "uppfostra" när jag inte får den auktoriteten. Män som går med på detta är i mina ögon ganska vilsna i sin tro. Jag har som sagt börjat stärka min tro, och det där med barn, att du som man inte får lov att uppfostra är verkligen omanligt... Jag hade ett snack med en fin kvinna som hade barn, barn med en man som hon sa till mig inte hade några fel utan det handlade snarare om att hon inte "kände" för honom... Lämnade honom och är nu singelmorsa. Då sa jag rakt ut till henne att giftermål, samboskap inte ska handla om att alltid vara glad utan det handlar om att försöka hålla relationen stark utan känslor som är flyktiga... Hon bara kollade på mig.

Ne du, jag undviker morsor och det har inget med åldern att göra utan min tro att det är fel i den bemärkelsen, att din auktoritet inte finns med i bilden. Hur ska jag då bete mig som en man... Människor måste börja sätta ner foten för depraverat beteende.

Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Desperationen har nått sina höjer bland singel killar som inte har egna barn, man är så desperat och rädd att bli ensam så raggar man istället på singel morsor och väljer hellre bli en provider för ett barn som inte ens är hans egna, och dessutom en kvinna med massa skit i bagaget.

Förstår inte dessa killar vad de ger sig in på?

Förstår inte dessa killar att det finns anledning till att hon är en singel morsa? Då tänker jag specifikt på hennes mentala tillstånd.

Det är som att ta mat från en smutsig tallrik när jag har flera rena tallrikar att ta mat ifrån.

Dessa kvinnor är till för likasinnade män dvs män som också har egna barn men är skilda eller singlar.

Till alla dessa singel morsor som kommer med motattack, man skaffar inte barn med en man om man inte vet eller är helt säker på att det funkar eller man kan vara med honom långsiktigt.

Du som desperat man utan barn, vi vet du är en undergiven typ och du söker efter kvinna som gillar sätta koppel på dig så att hon kan styra dig hur hon vill. Men jag lovar dig det inte är hållbar. Antigen söker du hjälp hos en psykolog eller så läser du denna tråd och tar åt dig och vaknar till.
Ni mår inte bättre av att generalisera, alla har deras anledningar och utan viljan att förstå så ska vi helst sluta döma andra. Du ska veta att män och kvinnor singlar 40 plus utan barn är stort frågatecken! Vad hindrade de! Vad är problemet att ge och ta kärlek från en kärleksfull familj? Varför kan man inte tänka nu kommer jag ge och bidra och få kärlek och slippa besväret, vet du vilken tid energi och uppoffring innebär att vara föräldrar och i 18 år . Hur har du spenderat dina senaste 10 åren? Många vakna nätter, nyåret i en akut! tacka nej till drömjobbet osv! Är de här dåliga personer, njut då av de kvinnor som är kvar som inte har velat uppoffra sin tid och frihet, du kanske hittar nån som kan kommunicera ditt språk?
Citera
2023-09-08, 21:42
Avslutad
Om inte det här är kvinnoförtryckande , då vet jag inte vad som är kvinnoförtryck
Citera
2023-09-09, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Dom flesta kvinnor som inte har fött barn vid en viss ålder är alldeles för oattraktiva på olika sätt
Ja exakt. Män med. Alla normala människor skaffar barn. Sedan lever vi länge också, och vi förändras mycket med åren. Av den anledningen bryter vi många relationer i livet. Kompisrelationer, relationer till föräldrar eller relationen till sitt barns pappa. Det tillhör faktiskt det normala.

Att vakna upp vid 40+ och inse att man är den enda kvar som inte fick barn och sedan ta ut ilskan på singelmammor är bara löjligt. Något är fel med en man som är över 40 och inte har barn.

Vad har han gjort i alla år liksom?

Vilken tjej vill ha en kille som är barnlös vid 40+? Han måste ju ha typ en liten kuk hans skäms över och en ful kropp som inte attraherar någon tjej, kass som fan i sängen för att han aldrig lyckades knulla fram någon unge. Andra män lyckas med det.

Eller lågbegåvad haha. Syftar på det som raderades tidigare idag…
Senast redigerad av Roxic 2023-09-09 kl. 00:51.
Citera
2023-09-09, 01:38
Medlem
Citat:
Ja exakt. Män med. Alla normala människor skaffar barn. Sedan lever vi länge också, och vi förändras mycket med åren. Av den anledningen bryter vi många relationer i livet. Kompisrelationer, relationer till föräldrar eller relationen till sitt barns pappa. Det tillhör faktiskt det normala.

Vad har han gjort i alla år liksom?

Vilken tjej vill ha en kille som är barnlös vid 40+? Han måste ju ha typ en liten kuk hans skäms över och en ful kropp som inte attraherar någon tjej, kass som fan i sängen för att han aldrig lyckades knulla fram någon unge. Andra män lyckas med det.

Eller lågbegåvad haha. Syftar på det som raderades tidigare idag…
Ja eller nä? Det florerar en del fördomar kring det här med att inte ha barn. Jag känner ett par 40 plussare som inte skaffat några och de ter sig vara helt okej män (inga incels heller). När jag frågade så hade de önskat att de hade en egen familj men de träffade kanske aldrig den rätta medans åren gick, och andra människor utan barn gillar helt enkelt inte barn och att ha det ansvaret och levnadssättet. Inget konstigt med det egentligen, det är väl inte kriminellt att inte skaffa egna barn.

Sen kände jag även en medelålders som också hade velat haft barn men den mannen var det en massa fel på så inte undra på att ingen kvinna ville ha hans barn. Om jag själv får välja så är jag endast intresserad av barnfria män. Orka med barn och någon annans barn dessutom.
Senast redigerad av Liljor 2023-09-09 kl. 02:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in