• 1
  • 2
2023-08-01, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Tror det handlar mycket om vad du handlar och hur det ska förpackas. Sedan misstänker jag att de har en portal där de kollar av olika dagspriser mellan olika leverantörer och väljer den som har bäst pris.
Jag har fått leverans med Airmee en gång, där jag fick leveransen direkt från chauffören, två gånger via postnord, där den ena gången var i postboxen och andra gången utanför dörren. En gång fick jag också gå och hämta på ombud, tror det var DHL den gången.
Jag har mest köpt hemtextiler av dem som påslakan, dukar odyl.
Påslakanen och örngotten som jag köpt av dem är mina favoriter och tycker de är jättesköna att sova med.
Vad det gäller dem som företag, så utgår jag från att de är ok om de får sälja på svenska marknaden.
Jag tycker det är bättre att som konsument själv behålla så mycket av pengarna vid köp, än att de ska gå til massa mellanhänder. Så naiva är jag inte längre att jag tror något företag är bättre än något annat och att det enbart beror på att man som konsument betalar mer.

Okej synd att man på förhand inte kan veta hur beställningarna levereras. Den metod som används kanske inte är lämplig. Därför är det en stor nackdel.
Citera
2023-08-01, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkabry
Har fått det vis postnord. Antingen direkt i brevlådan eller som igår, plingande de på och lämnade över paketet.

Okej.
Citera
2023-08-01, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W54932
Okej synd att man på förhand inte kan veta hur beställningarna levereras. Den metod som används kanske inte är lämplig. Därför är det en stor nackdel.

Ja, att man inte kan välja hur få leveransen ska ske är den stora nackdelen, men tycker att priset överväger och även kvaliten. Tycker även det stora urvalet med bra är, samt gillar designen på mycket.
Inget har än heller gått fel vid leveranserna, fast det lämnar en del att önska när det gäller leveransinfo.
Citera
2023-08-01, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Ja, att man inte kan välja hur få leveransen ska ske är den stora nackdelen, men tycker att priset överväger och även kvaliten. Tycker även det stora urvalet med bra är, samt gillar designen på mycket.
Inget har än heller gått fel vid leveranserna, fast det lämnar en del att önska när det gäller leveransinfo.

Vad bra att du är nöjd. Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter.
Citera
2023-09-06, 20:04
Medlem
Köpte ett par jeans som stank. Fick kassera.
Citera
2023-11-08, 17:02
Medlem
SHEIN frakt

Någon som handlat på Shein och vet ifall dem leverar till postombud? Vill inte få hem paketet. Tänkte alternativt skriva felaktig adress som leder till en stolpe, men kommer dem då leverera paketet till postombud?
Citera
2023-11-08, 18:03
Medlem
Dingokuddes avatar
Mitt paket kom till ombud i alla fall
Citera
2023-11-09, 08:08
Medlem
Fick ett paket igår,leverades till Postombud men ganska stort paket.
Citera
2025-07-20, 15:13
Medlem
Undersnusks avatar
Shein granskas av EU

https://www.dn.se/ekonomi/eu-kommiss...emu-och-shein/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto